XXL Nutrition

g-mens log

Idd. Die diepte is perfect!! 90 graden zou al genoeg zijn. Petje af!

geweldig filmpjes kerel :D

Volgens welk schema train je als ik vragen mag?

Vrij aardige dips. :D:D

100 komt nog wel.

Zo Gijs, dat doe je goed kerel! +85 of 90kg had je bij die dips wss wel gered. Maak je nog gebruik van een speciale riem waar je die gewichten aanhangt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.407
thanks iedereen.

@ Marsel, nee gewoon oude fitness riem van de sportschool (ga de mijne natuurlijk niet verkloten) Touwtje erdoor met carabiner en klaar is kees.
Tot nu toe 1 keer meegemaakt dat de gesp door de kracht uit elkaar werd getrokken. De meeste dipbelts vind ik maar klote. Wel rond gekeken op de fibo dit jaar voor een maar geen de moeite waard gevonden.

Vandaag LB

10 min fiets:p

Oef 1 Fullsq
2x20x60
15x100
2x5x150 (jezuss vandaag is zwaar??? , rotweer ook geen zuurstof)
10x120
10x100
20x60 hijg hijg

Oef 2 GHR
4x6xBW

Oef 3 45% legpress
20x250
20x300
16x350
10x400

Oef 4 liggende leg curl
20x25
20x30
2x10x40

Oef 5 Leg extension
20x30
20x40
20x50
20x30

Vandaag hoge reptraining. De benen moeten nog groeien voor de YBF, alleen de squat, GHR en SLDL zal ik af en toe nog met lage reps pakken.

nette trainingen mannn!!!:D

bleh zware training is dat :D

Haha en ik maar denken dat mijn beentraining zwaar was :rolleyes:

What the hell 400 kg 45 graden legpress :eek:

Super legpress G.:thumb: Alleen die squats mogen wel wat beter.;)

die legpress doe ik op 440KG zwaarder gaat de machine bij ons niet:O:O(geen schijven meer)

:clap: Ik weet wat je doormaakt bij die setjes van 20hh fullsquats :D

Legpress zegt geen fl**ker. Op die van ons pak ik max. 6-8x 400. Eentje met puur de slede op een andere sportschool pakte ik 2 jaar geleden met gemak 8x450 en mijn poten zijn in die tijd flink sterker geworden. De ene legpress is de ander niet. IMO kun je alleen free weights met elkaar vergelijken..

Mooie training G. En inderdaad met die benauwende weer kan een benen training best tegenvallen :p

• #1.416
idd machines zijn nauwelijks te vergelijken. Ook in de 45% legpress zit veel verschil. Ook ten aanzien van de uitvoering zie ik mega verschillen. Veelal laten mensen hem maar een cm of 10-20 zakken???

Daarbij heb ik de 45% legpress ook al eens met 600+ gepakt;)

klote is dat als er zo weinig zuurstof in de gyms is.

Ik zag een paar oxy verslindende breezers het er helemaal moeilijk mee hebben.

Lekkere beentraining, is idd zwaar bij dit benauwde weer.
Bij ons staat het squatrek naast een nooddeur, die fl**ker ik meteen als eerste open voordat ik begin, kwestie van leven zeg maar.

Trouwens ook brute dips.
Ik heb zelf nog nooit op max geprobeerd, wil ik wel eens gaan doen (vandaag?)

Lekkere beentraining, is idd zwaar bij dit benauwde weer.
Bij ons staat het squatrek naast een nooddeur, die fl**ker ik meteen als eerste open voordat ik begin, kwestie van leven zeg maar.
Bij ons staat die ook naast de brandladder, altijd een verademing als die deur opengaat :p

• #1.420
Ik zag een paar oxy verslindende breezers het er helemaal moeilijk mee hebben.
:roflol:

Vandaag naar Barbarians gereden, the gym van Ed van Amsterdam.
Natuurlijk eerst een goed half uur vast op de ring, maar jah dat heb ik er wel voor over.

Jammer genoeg was Ed er zelf niet maar toch heerlijk getraind. Veel buffe gasten, het was wel weer een ego streling dat tussen al die gasten iemand mij om advies ging vragen:D

Ook zei iemand in de kleedkamer dat ik flink tekeer was gegaan en of ik nu een bb-er of een pl-er was? Natuurlijk ook een leuk compliment.

Oef 1 Deadlift
2x10x120
6x160
3x200
3x3x240 PR (dank Ruben voor de motivatie;) )

Oef 2 lat pull down machine van panatta (gaat zo van smal boven naar breed beneden)
4 sets tot 140kg

Oef 3 Nog zo een lat machine maar dan weer iets anders
4 sets tot full bl

Oef 4 close grip pull ups
3x6

Oef 5 barbell rows
3x15x60

Oef 6 Reverse pec deck (was een zware vergeleken met degene die ik gewend ben:eek: )
12x50
10x50
8x50 strip 8x30 strip 8x20

Oef 7 biceps machine
3 sets

Oef 8 scot biceps machine
3 sets

Oef 9 buikspiermachine waarbij de boven en onderkant naar elkaar toe gaan.
4x20

Veel machines maar dat is natuurlijk leuk als je nieuwe apparaten kan doen op een andere gym.

Terug
Naar boven