Fitness Seller

g-mens log

pr's vanavond:d

Ik volg al een tijdje stiekem je log mee en heb echt respect voor wat jij allemaal hebt bereikt en nog gaat bereiken. Zelfs qua fysiek denk ik dat je een voorbeeld bent voor veel kuurders.

krijg als ik jou log lees ook gewoon weer accuut zin om zelf te knallen haha

ga zo door kerel. voorbeeld voor velen.

Gijs, vraagje:

Die chains bij FPA, weet jij hoeveel die ongeveer wegen?

Ik bedoel die donkere die in het rack hangen, niet die gigantische scheepskettingen haha, en ook niet die glimmende, die vaak bij de bench liggen..

Ik was te lui om er mee op de weegschaal te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.066

Je had gelijk:cool:

Wel veel, de rest doe je met squats.

Ik volg al een tijdje stiekem je log mee en heb echt respect voor wat jij allemaal hebt bereikt en nog gaat bereiken. Zelfs qua fysiek denk ik dat je een voorbeeld bent voor veel kuurders.

krijg als ik jou log lees ook gewoon weer accuut zin om zelf te knallen haha

ga zo door kerel. voorbeeld voor velen.

Thanks, zelf ook ambities richting sterkste man, pl of bodybuilding?

Gijs, vraagje:

Die chains bij FPA, weet jij hoeveel die ongeveer wegen?

Ik bedoel die donkere die in het rack hangen, niet die gigantische scheepskettingen haha, en ook niet die glimmende, die vaak bij de bench liggen..

Ik was te lui om er mee op de weegschaal te gaan.

Ik weet wel hoeveel die wegen ja, ze zijn van mij:p

Morgen mag ie aan de goudgele toverdrank ;)

Niet alleen morgen, ik heb het de hele week al als hoestdrank gebruikt haha.

Zo en nu weer eens een training

Eerst de hele dag snowboarden met school, was gaaf. 3e keer dat ik het nu doe en elke keer zit er weer een jaar tussen een wintersport moet ik gewoon eens doen verdorie, kwam vandaag tot switchen, fakie en ook de kleine schans overwonnen vandaag. Volgende keer ga ik voor de grind over de rail, leuke uitdaging alleen mss dan een helm mee.

Vandaag UB 2

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Military press
15x20
15x20
5x40
5x60
5x80
3x107,5 PR
3x107,5
2x107,5 3F

Nice, jammer van de laatste, volgende keer dus weer zelfde gewicht voor 3x3
Merk echt dat de eerste 2 reps vliegen en de derde is steeds goed zwaar. Heeft ook nog met mijn lucht pakken te maken.

Oef 2 Paused benchpress (grip 1 duim van glad)
5x60
5x100
5x145
5x145
5x145 (3x5x145 PR)

Rechter elleboog stak nog wel maar kwam nu in ieder geval niet uit de groove en daarom kon ik het hebben. Eerst dit gewicht opbouwen naar 5x5 en dan pas weer verder.

Oef 3 Dumbbell rows
8x72 (zonder straps)
10x72
10x72
10x72 (3x10x72 PR)

Met straps, zit net op de limiet van mijn grip dit en vandaag wilde mijn handen niet zo. Kan nog wel meer op maar mijn onderrug was hard verzuurt van het snowboarden.

Oef 4 Parallel bar dips
20xbw+20kg
17xbw+20kg
14xbw+20kg

Even na zoeken zo maar volgens mij goed PR met 51 reps + 20kg. Dacht dat mijn vorig pr op 45 reps stond.

Nu pompen als een malle tot de kots in mijn keel stond.

Oef 5 Lat pull down hammer grip
15x80
15x80
15x80

Oef 6 Reverse pec deck
15x12bl
15x12bl
15x12bl

Oef 7 Dumbbell hammer curl
10x20
10x20
10x20

Oef 8 Triceps rope push down
30x20
30x20

Pfoe daar had geen setje meer bij gemoeten dan had ik mijn avondeten daar achtergelaten.

dikke training weer man, pr's rollen eruit!

Haha, ga je mij het ook vertellen? Dan heb ik enig idee hoeveel ik vasthad op lockout met deadliften vandaag.

OT: nette MP!

• #14.069
6kg per stuk.

Lekkere training. En lekker gepompt op het einde

@g-men

Eigenlijk een mix van allemaal

2.5 jaar geleden ben ik begonnen met trainen omdat ik tonnetje rond was, enorm afgevallen op de slechte manier en er toen een 'serieuze' cleanbulk tegen aangegooid. Tot nu toe eigenlijk meer bb dan strongman of pl gericht dus maar ik ben niet van plan om bb wedstrijden te gaan doen ofzo. Ik merk namelijk dat ik veel meer kick op zware gewichten verzetten en sterk worden maar wel wel een acceptabel vp. Misschien dat ik over een paar jaar wat strongman wedstrijden wil gaan doen.

Op dit moment in iedergeval: 4xpw lekker hard trainen, zoveel mogelijk eiwitten op een dag naar binnen knallen, sterk worden, blessurevrij blijven en mijn leventje leiden, verder zie ik wel waar het komt. Het is iig een leuke hobby:D

Laatst bewerkt:
mooi dat je weer beter voelt ! en lekkere PR's !

haha goed bezig geweest kerel!

Nice pr's weer G-men!

Nice om weer eens trainingen te zien ipv zinloze discussies over rust en ziektes gaat nog altijd lekker hard hier ;)

• #14.077
Bijna elke dag een training maar er komt teveel onzin tussen en dan valt het niet eens meer op....

Vandaag LB ME

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Rackpull, voor de knie
Beltless
5x120
5x160
5x200
3x240
3x260
Belt om
3x280
3x300
2x320 PR
1x330 PR
1x340 PR (op film)

Dikke shit.

Oef 2 Deadlift van de grond (suited)
Beltless
3x200
3x240
Belt om
3x260
3x280

Oef 3 Paused olympic fullsquat (beltless)
5x50
5x100
5x140
3x160
3x180

Pfoe he, die 180 was zwaar na die andere oefeningen, had er wel nog 2 reps kunnen uitknallen voor een pr bedenk ik me nu, maar ach zo is het ook goed.

Conditioning met sled die ik had meegenomen

Sledpull
30m 130
30m 180
30m 230
30m 270

Vloer had weinig grip, ging kapot.

Sledpull hand over hand
+/- 10m 110
+/- 10m 160
+/- 10m 210
+/- 10m 240
+/- 10m 270
+/- 10m 300
+/- 10m 340

Lekker hoor!

filmpje gemaakt van Geddie met de 300 sled en van mij met de 340 rackpull maar ik moet eerst zien uit te vogelen hoe ik verbinding krijg met mijn nieuwe comp.

Goeie shit G!
Hoe ging de suit je af met de Deadlift?

hahaha, wat een bazige training man!

Terug
Naar boven