XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.121
De eerste training van het log D haha.

Maar ik heb ontzettend veel zin om zo te gaan kloten... In mijn achterbak ligt het staal al op maat voor een prowler. Zo lassen BAM! zaterdag spelen.

Sterke training weer Gijs, prowler @ rpb? lol het wordt puken jonguh!

Prowler?:D

harde training weer !

• #14.125
Prowler zo goed als af. Mooi ding, is gewoon kopie van die prowler 2 van Elitefts.

hahaha, de knutselkoning is weer op dreef!

Ik ben benieuwd naar een foto! :thumb:

Vet, wel met noodrem voor o.a. Mike?
Ik ben ook aan het knutselen geslagen, met hout op me werk, ben nu bezig met timbers en een yoke. :)

• #14.131
Wat een training weer Gijs, ook in die poten van jou zit onmenselijke power he!

Nice.

Prowler.. zieke shit weer! Staan er nog meer dingen op je verlanglijstje ? behalve die GHR dan

• #14.134
ik bied 75 euro voor een prowler. think about it... voor dat geld hoef je nooit meer te werken111!11Z!z1!!!

ik bied ook 75 euro voor een Prowler 2

• #14.137
Pfff, alsjeblieft zeg. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet je zelf leren lassen. Ik heb er 3 dagen werk aan om het te maken zoals ik het wil. Met die chain yokes etc was 1 malig, ik begin daar niet meer aan. Goedkoper dan Henk het kan maken doe ik het toch niet. Prowler is wel echt een beauty geworden al zeg ik het zelf.

ik heb zelf de powersled van fitness-seller. 170 euro excl. volgens mij.
het is wel wat geld maar als je een stuk asfalt in de buurt heb liggen, het is echt een killer van een apparaat, en door het grote wrijvingoppervlak heb je niet eens zoveel gewicht nodig. Zie het als een levenslange investering.

• #14.139
Je hebt gelijk maar leren lassen is de beste investering.

ah well.. het viel te proberen. sorry G-brother!

Terug
Naar boven