Fitness Seller

g-mens log

Waarom Yoke zo licht? ;) Rustig aan hé, Falstyr

Mooi dat je zo ongeveer twee wedstrijden in je eerste training gedraaid hebt, respectba!!! Ook die garage is erg nice, wat doe je trouwens met die ringen? Is er ook een vitaly sherbo in jou verstopt? BTW hoe houdt de vloer het in je garage?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.162
Vloer ging wat gruisen eerst maar volgens mij heeft die gast die hem bouwde er een enorm blok in gegoten ofzo. Houdt nu prima. En yoke moet ik echt opbouwen Alex. Was zonder riem maar weer klikte er iets in mijn bovenrug. Is nu ook weer goed stijf. Ik weet gewoon dat als ik weer op stoom geraak (en mijn bovenrug dus niet raar doet) dat ik een 450 kan.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

O ja met die ringen doen we soms push ups en soort van fly is goed voor de stabilisatoren en afwisseling.

Gijs, yoke was een grapje man. Knipoog naar jou reactie op mijn eerste yoke in eventtraining van vorig jaar. 450 yoke zou insane zijn, zeker gezien jou BW

• #14.164
Weet ik wel Alex maar het was ook daadwerkelijk licht voor me. Vorig seizoen 420 gedaan en 380 kon ik toen aardig rennen.

harde eerste eventstraining man !! Als ik het al lees word ik al bijna misselijk !!

hehe had ik ook eerste keer prowler. Volgens mij duurde het bij mij 10 minuten voordat ik weer normaal met de auto naar huis kon rijden, maar je lichaam went er snel aan.

lekker bezig geweest en ik zie dat je het voor jouw begrippen rustig aan hebt gehouden. Verstandig! Nice boom weer trouwens!

• #14.168
Nu al zin in de volgende keer:

Prowler Challenge #1 – The Hell that is New Jersey

· Number of Sprints – 6

· Rest period of each sprint – 60 seconds

· Distance of each sprint– 40 yards

· Weight on Prowler – 140lbs total

· Alternate between horns (vertical black posts) and highest low handle.

This is the original Prowler Challenge from Joe DeFranco. I believe this is has been modified from what he did or does now, but the spirit of New Jersey remains intact. With this Prowler challenge, you will sprint 40 yards with your hands on the horns, rest 60 seconds, and the sprint back 40 yards while on the highest low handle. You will rest another 60 seconds and start the dumbness again. Go until you’ve done 6 total sprints: 3 on the horns and 3 on the low handles.

The rest periods on this one need to be very well-monitored, so be sure to use a stopwatch or have someone time you.

Nu al zin in de volgende keer:

Prowler Challenge #1 – The Hell that is New Jersey

· Number of Sprints – 6

· Rest period of each sprint – 60 seconds

· Distance of each sprint– 40 yards

· Weight on Prowler – 140lbs total

· Alternate between horns (vertical black posts) and highest low handle.

This is the original Prowler Challenge from Joe DeFranco. I believe this is has been modified from what he did or does now, but the spirit of New Jersey remains intact. With this Prowler challenge, you will sprint 40 yards with your hands on the horns, rest 60 seconds, and the sprint back 40 yards while on the highest low handle. You will rest another 60 seconds and start the dumbness again. Go until you’ve done 6 total sprints: 3 on the horns and 3 on the low handles.

The rest periods on this one need to be very well-monitored, so be sure to use a stopwatch or have someone time you.

Pff, lijkt me echt ziek dit. Vooral die 60 seconden rust doet het em. Verder ook nog geen idee hoe die low handles aan gaan voelen.

36 meter en 63 kg.. ohh eitje!

• #14.171
Al wakker ouwe! En als je wilt post dat prowler filmpje eens. Ben er om 10 voor 10.

Was een goede training! zeker voor de eerste keer weer events.
Heel eerlijk gezegd lijkt die prowler challenge me echt een hel...

wat ziet die ruimte er toch geweldig old school uit
hier kan je eigenlijk niet slecht trainen
de droom van iedere krachtsporter - mooi om te zien

Die prowlerchallenge klinkt kotsopwekkend :vomit:. Als je een paar brancards laat klaarzetten dan vind ik dat we het maar moeten proberen.

• #14.175
Idd Ove het is nu echt tof geworden. Vandaag kon ik het ook weer niet weerstaan om de garage in te duiken.

Opw: Rollen op de heupjes met tennisbal en tussen schouderbladen.

Ultra light squat day

Olympic fullsq
10x40
10x40
10x40
10x40
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100
10x120
10x120
10x120
10x120

Veel paused reps omdat je dan even lekker kan rekken.

Daarna flink schouderbladactivatie omdat ik dat bestempeld heb als weakzone en blessuregevoelig.

Frontraises super langzaam 4x10
Side raises tumb up super langzaam 4x10
elbow in pocket 4x10
Endo en exo rotaties met miniband beide 4x10

Schouders voelen wel prettig nu moet ik zeggen.

Die ultra light squat wordt ook steeds zwaarder :p 4 x 10 x 120 zou een mooi Pr zijn voor mij haha!

• #14.177
Die ultra light squat wordt ook steeds zwaarder :p 4 x 10 x 120 zou een mooi Pr zijn voor mij haha!

Haha ja, ik weet het. Deze week op woensdag vrij zwaar gegaan en op zaterdag niet echt door de events. De ultra light kon daardoor naar mijn idee wel naar 120.
Maar ik kan er mee spelen. Puur herstel dan moet ik niet zwaarder gaan dan 100. Wil ik het volume van de week wat opkrikken dan kan het wel naar 140.

• #14.178
Vandaag UB1 met JW en Roy (hyped) @ FPA

Opw 3 circuitjes van dumbbell frontraises, side raises, bent over side raises, exo/endo rotaties, shoulder press

Oef 1 Paused benchpress (grip 1 duim van glad)
10x60
5x100
5x120
5x145
5x145
5x145
5x145
5x145 (5x5x145 PR)

Hehe nu wel. 4e set zwaar, 5e set freakmode on en Ipod op. Meer agressie = stuk betere set.

Oef 2 Military press
Beltless
10x60
10x70
Belt on
8x80
5x90

Pfoe lelijke 5e rep op mp, eigenlijk niet moeten doen voor een training maar soms is de knop te ver om voor redelijkheid. Zeker tevreden met deze reps na zware bench.

Oef 3 Chins (met kleren een 106/107 bw)
5xbw
5xbw+25
5xbw+30
4xbw+42,5 en 5e rep got stuck in the middle.
20xbw haha. Niet strict maar toch sterk:) Chins gaan wel lekker zo, kan wel een pr zijn als laatste set.

Oef 4 Parallel bar dips
20xbw+20kg
18xbw+20kg
16xbw+20kg (54 reps = PR)

Oke nu Jezus weer:rolleyes:

Oef 5 Wide grip lat pull down
15x80
15x80
15x80

Ik blokkeerde al het tl licht in FPA!

Oef 6 Triceps push down
15x30
12x40
10x45
10x50

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

Ik moet zeggen de andere heren waren ook goed op stoom vandaag!

flinke gewichten verzet en een mooie PR

• #14.180
Yep die pr was prettig daar zat ik al een aantal weekjes tegenaan te hikken. Het zal nu wel even duren overigens voor ik de 150 5x5 slecht verwacht ik.

Terug
Naar boven