XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.201
Ja, mss op de laatste 2 reps van set 3 na, verder doe ik deze sets van 15 aan het einde van een training altijd behoorlijk strict. Het doel is daar bloedtoevoer en niet het gewicht.

5x5x145, damn mooie mijlpaal! :thumbs:

Ja palmen naar binnen, schouderbreedte of iets breder. Ja kin boven de bar, maar serieus ik heb moeite met mijn borst te touchen terwijl mijn broertje dat makkelijk doet.
Ik doe geen warm up voor dips behalve sets dips als ik piramide doe naar een zwaarder gewicht.

Mja, borst touchen zal wel moeilijker gaan naarmate je meer massa hebt denk ik. Kan me voorstellen dat als je onderarmen tegen je biceps zitten dat het op den duur ook niet verder kan.

Geen warmup bij dips? Hardcore ;) Ik doe toch zeker altijd 2 setjes van minimaal 10 reps. Zeker de eerste set is het nog wat piepen en kraken.

• #14.204
Vandaag wilde ik herstel en conditioning doen bij FPA en prowler meenemen maar accu is kapot auto. Fix ik dit weekend wel. Maar ja niet echt een probleem met zo'n gym in mijn garage natuurlijk.

Oef 1 Sledgehammer swings op tire (hammer 11,5 kg)
50x
50x
50x

Pff wat een zware hamer is het toch ik voel nu nog mijn onderarmen.

Oef 2 Tireflips lichte band explosief zonder knie.
5x

toen lag er zo'n plas in mijn achtertuin dat ik niet meer verder kon. Jammer had wel wat meer series willen maken.

Oef 3 Plunjezak schouderen (65kg)
10x
10x
10x

Dit is echt een killer.

Oef 4 Log curls
10x55kg
10x55
10x55

Oef 5 50mm axle curls
15x30
12x40
6x50

Oef 6 dumbbell hammer curls
10x22
10x22
10x22

Oef 7 exo en endo rotaties met miniband
20x-20x
15x-15x
15x-15x

Dat was hem weer, houdoe!

Yeaaah!! Log curls en Axle curls :D

Die sledghamer wil ik ook doen maar toch eigenlijk niet!!

Haha Rocky! Goed bezig.

• #14.207
Ja dadelijk nog zo'n lada achter me met van die bontmutsen erin...

Vandaag LB Max effort

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic fullsquat
10x20
10x20
10x60
10x60
10x60
5x100
3x140 (laatste paused)
3x160 (laatste paused)
3x180 (laatste paused)
Riem om
4x215 PR

Vanaf hier Low bar pl squat
Banden om
2x230 (3 niet gedaan energie overhouden voor suit)
Suit aan
3x180 Geen banden (laatste op par)
3x220 losse banden
3x250 redelijke losse banden
3x260 voor mij al redelijk strak, als Pjotr ze doet dan is het 2x zo strak.

Judith beoordeelde diepte vanaf de 220 alles op diepte. Suit zit los, banden niet max en een easy 3x260. Ik zeg daar zit muziek in:) Pas 2e x suit dus ik zet nog geen pr's neer.

Oef 2 Romanian DL
8x60
8x100
8x140
Straps (hadden geen magnesium)
8x180
8x200 PR

Oef 3 45% hyper tegen average band
15x
15x
15x

Onderrug opgeblazen, zelfs in de auto kon ik niet lekker meer zitten van de kramp.

Kan me haast niet voorstellen dat je er kramp van zou kunnen krijgen:D Flink bezig geweest!

Sterke squat,

en die romanian DL zijn ook nice, doe je die trouwens ook op verhoging of hoe doe je die?

• #14.212
Kan me haast niet voorstellen dat je er kramp van zou kunnen krijgen:D Flink bezig geweest!

Thanks

:roflol:

die 260 squat ging echt nog easy man !!

Jep was good shit!

Sterke squat,

en die romanian DL zijn ook nice, doe je die trouwens ook op verhoging of hoe doe je die?

Nee gewoon op de grond, laten zakken met focus op licht gebogen benen, butt back en chest out. Dan net voor de grond weer explosief omhoog komen en proberen te focussen op glutes bij de lockout.

nice train weer man

Pff heftige training weer G!
Ik heb dat pomp/krampgevoel ook vaak na DL, vind het altijd heel vaag aanvoelen. Veel scherpere kramp dan bij andere spiergroepen.

heftige gewichten!

• #14.216
Thanks mannen en'die kramp kwam vooral van die hypers tegen bands. Dat is een killer. Bij DL heb ik er niet echt meer last van.

Damn, die Squat begint ook leuke vormen aan te nemen.

• #14.218
Ach ja ik heb het in mijn bolletje gekregen om ook hier goed in te worden en dan moet je toch wat he.

Squat gaat lekker Gijs!

Ik heb de laatste tijd ook steeds kramp in mn rug met deadliften. Beetje Taurine doet wel wonderen meestal

Terug
Naar boven