Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.182
Idd dat motiveert enorm. Dat is het handige van enige vorm van schema hanteren.

lijkt beetje op mijn training van vandaag ma dan anders

Sterke training weer.

• #14.185
waarom zie ik jouw training niet staan dan mo?

• #14.187
Mo zijn vingers trillen zo erg dat het nog even duurt.........

ahahah ok :P

hij is al ingevoerd en wel..2e bladzijde hehehe en RCP..you had nog gecomment doggie!

Sterk gijsje! gaat lekker!

was weer hard eindbaas :D
maar niet jezelf slopen bij de MP !! Ik schrok even en dacht dat je ergens goed last van had / jezelf gesloopt had...

• #14.192
Jep soms ben ik dom bezig, zou beter moeten weten. Gelukkig niks nu.

en mij maar van alles verwijten hahah..pot verwijt de ketel situatie dit..:P

• #14.194
Ik had het niet over mijn hele training Mo:p En dat pot verwijt de ketel verhaal komt hier regelmatig terug hoor:D

hahah ja indd, we proberen mekaar allemaal de les te lezen, maar eigenlijks, eigenlijks sporen we allemaal niet,,,just accept it and let it go is mijn motto:D

Vandaag UB1 met JW en Roy (hyped) @ FPA
Oef 3 Chins (met kleren een 106/107 bw)
5xbw
5xbw+25
5xbw+30
4xbw+42,5 en 5e rep got stuck in the middle.
20xbw haha. Niet strict maar toch sterk:) Chins gaan wel lekker zo, kan wel een pr zijn als laatste set.

Oef 4 Parallel bar dips
20xbw+20kg
18xbw+20kg
16xbw+20kg (54 reps = PR)

Oke nu Jezus weer:rolleyes:
:D Nette chins en dips virusverspreider! Btw, wat voor soort chins zijn dat eigenlijk, close grip palmen naar binnen?

Enne, wel kin boven de stang he? :grinny:

Wat voor warmup pak jij meestal voor je aan de dip begint? Aangezien dips bij mij altijd vrij koud aanvoelt ook al heb ik eerst chest gedaan.

• #14.197
Ja palmen naar binnen, schouderbreedte of iets breder. Ja kin boven de bar, maar serieus ik heb moeite met mijn borst te touchen terwijl mijn broertje dat makkelijk doet.
Ik doe geen warm up voor dips behalve sets dips als ik piramide doe naar een zwaarder gewicht.

Chins zijn altijd handpalmen naar jezelf toe.
Pull ups zijn pronated en meestal wijd(er)

• #14.199
Daar bestaat al een discussie over zolang wij ons als apen aan een tak optrokken. Maar ik reken het ook zo Mike.

Waren die lat pulldowns strict? Voor je shoulder 'health' is het zeker van belang om ook je capular stabilizers (lower traps, serratus anterior en thoracic spine) te trainen. Die je dus met strict latpull downs pakt.

bron (punt 9)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven