Fitness Seller

g-mens log

Zeer proper!

sexy repout op die bench man

je chest moest haast wel op ontploffen staan

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.243
Jep en vooral harde werker. Ik heb leuke genen maar niks speciaals.

Vandaag strongman training @ RPB training 2.

Was alweer echt goed druk. 15 man zo even uit mijn hoofd:eek:. Lijkt zo elke training wel op een meet:) Goed gezellig ook.

Opwarmen 2x prowler leeg 30m

Onderdeel 1 50mm axle clean en press
no belt en pronated
10x45
10x75
2x100 3continental
Belt om en pronated
3x117,5 easy.

Rustig gehouden in verband met log gisteren. Jonathan had hem nog even nagewogen. Was 17,5 met de klemmen per band dacht even 17,5 zonder.

Onderdeel 2 Yoke
Beltless
15mx130
15mx280
15mx300
15mx310
15mx320
20+mx340

Zal best een beltless pr zijn, was alweer op het gemakje geen last nu van die rare rib.

Onderdeel 3 Tire
5x380
5x380
5x380

Laatste kwam ik er alweer lekker in moet ik zeggen, goed explosief. Vanzelfsprekend zonder riem.

Onderdeel 4 Stones
1x110 @ 130cm
1x150 (20 inch) @ 130cm
2x160 @ 130cm PR

Haha mss toch maar tijd voor een 170? Moest ook na de pickup nog stukje naar het platform schuifelen steeds, dat was nog het zwaarst. Ook weer zonder riem dus good stuff.

Onderdeel 5 Farmers
30mx50kg
30mx100kg
20mx120kg
20mx140kg (deze met riem)

Onderdeel 6 Prowler
35mx20kg
35mx40kg
35mx60kg
35mx80kg

Bam, wat een super ding, 2 man is over de nek gegaan:D

En nog even shrugs, dubbel overhands
15x150
15x150
15x150

Dit is weer trainen, zo voel ik me gelukkig! Nu nog zon en de barbeque en het is echt af.

Laatst bewerkt:
sterke stones en uiteraard een masterlijke sessie!

was weer een mooie dag G

• #14.246
Jep it was. En mijn god wat was jij op een gegeven moment wit zeg haha.

Mooie sessie. Ik was ook al misselijk vandaag haha.

Mooi man Gijs dat ik weer een stone training zie. Is toch het onderdeel waar jij veel bij te winnen hebt op STM Nederland.

• #14.250
Jep is mooi dat ik ze nu heb maar het probleem zit hem vooral in die eerste steen van 120 op 180cm.

solid training superG

Goed bezig met die stones inderdaad! Misschien ook maar zo'n ziek hoog platform bouwen dan? Of nog een stuk van 50cm voor op dat platform van 130? Wel iets verzinnen dat het niet teveel gaat schuiven!

En was weer vet om bij je te trainen!

lekkere dikke events training weer Gijs! Stones gaan ook goed, mooi man.

Wederom een snoeiharde training vrind!

mmmm begin toch wel erg nieuswigerig te worden naar die prwler!

Looks like a good time!

Zeer lekker kerel! Maar wat is nou de afstand van streep tot streep? 20 meter hou ik aan maar nu hoor ik mensen weer 15 meter zeggen :p zo lijk ik veel sterker dan ik ben miss :p

• #14.258
Thanks mannen en voel me nu goed stijf maar niks raars en echt prima. Zo nog 16 setjes gaan squatten. Als je voor de streep begint en ook de yoke over de volgende streep neerzet is 20m. Als je op de streep of voor de streep begint en hem voor de volgende streep neerzet reken ik 15 om mezelf niet rijk te rekenen.

Haha ja man, ik ben ook helemaal stijf :p ook idd niks ergs en t voelt heerlijk ( er moet een steekje los zitten om dit gevoel lekker te vinden ) tijd terug weer! Ok dan hou ik m gwn op 20 meter want ga dr wel goed overheen iig! Thx

Dan moet ik bij mij wat meters aanpassen. :P

Terug
Naar boven