MuscleMeat

g-mens log

oei, misschien toch teveel de afwaz nek-rek-move gedaan. beterschap

Nice buig en coup.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.343

Thanks JP de volgende keer ga ik voor de 300!

Vandaag events. Ik dacht even rustig aan te doen maar ja dat gebeurd toch nooit dat weten we allemaal. Nek zat helemaal vast en onderrug was beton.

Shrugs
3x30x40kg

Even de nek opwarmen

Logpress (licht)
10x55
10x55
10x75
10x100
9x100
8x100

haha volgens mij nog volume pr ook. Was technisch allemaal netjes. Het lichaam leek wel langzaam er weer in te komen na gisteren. Ook alles zonder riem.

Yoke
Ook alles beltless
20mx130
20mx130
20mx230
20mx330
20mx360 beltless pr.

Behoorlijk belachelijk na gisteren. Over een half jaar een 450 yoke for sure. Deze week is deload en dan mss zelfs volgende week zaterdag al 425 doen.

Chainyoke
Met riem just to be sure. De core heeft nu toch al aardig op zijn fl**ker gehad.
20mx65
20mx105
20mx155
20mx205
20mx255
30mx305 PR

haha de core is echt belachelijk sterk geworden van al dat beltless gedoe. Moest hem neerleggen omdat de anderen tire aan het doen waren daar en ik dus niet verder kon.

Tire
8x380
8x380

prima.

Farmerholds
100kg (34mm handvaten)
1min09. Nice zo na deads gisteren.

Prowler
20mxleeg
20mxleeg
20mx40kg
20mx60kg
40mx60kg
40mx70kg pr
40mx80kg pr Holy **** mijn medialis staat in de fik.

Prowler nog als slee omgekeerd getrokken 40mx80kg

DOOD.

****ing nice training en ook gezellige groep. Mike had een hele groep jeugd meegenomen en die hebben zich ook aardig geweerd. Van RCP een mooi tandwiel van 30 kg gekregen die ik in een 20inch mal ga hangen. Dat gaat een flinke stone worden.

pfff wat een training na je buig van gisteren, ben benieuwd wanneer de 300 eraan gaat

Hahaha, dikke ownage weer G' :hedbang:

Alleen jammer van je coupe :sad:

• #14.346
De volgende training @ papendal.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Haha sorry staartmans er kan er maar 1 de echte piraat zijn he:D

Mooie squat Gijs daar zit nog wel meer in !

Was gezellig vandaag, binnenkort eens ff hardcore gaan daar :)

die core strength gaat sky high G

Nice squatting, maar zonde dat je naar de korte kapsel-side bent gegaan :yell:

Dat van die pijntjes, heb jij niet heel vaak ergens pijntjes die vervolgens korte tijd later weer compleet verdwenen zijn?

• #14.351
Nice squatting, maar zonde dat je naar de korte kapsel-side bent gegaan :yell:

Dat van die pijntjes, heb jij niet heel vaak ergens pijntjes die vervolgens korte tijd later weer compleet verdwenen zijn?

Ik heb zoveel pijntjes dat ik ze niet meer als pijntjes beschouw maar als mijn normale staat van bewustzijn.

Haha was lekker maat! Zegt ie bij de yoke nog "miss komt mn nek hier lekker van los" tja dr moet tog iemand de gekste zijn he haha! Die chainyoke had je idd nog wel verder kenne lopen want je was niet helemaal kapot toen je m moest neerzetten! En ook paar centimeter van die arme jongen neerknallen he :p haha!

Was weer top :thumbs:

mooie training! ;)

Beestachtige training weer man!

harde training vooral met een vaste nek gek haha

• #14.356
Thanks mannen. En JW morgen komt Roy met je meespelen. Ik ben er om te coachen.

whahha sick ass training weer man..!

• #14.358
haha ja kon me toch niet echt inhouden Frank:D

Maar nu is rust tot zaterdag.

holie shit man - wat een weekend qua trainingen :p trainingsmonster ben je (ook frank's woorden trouwens ;))

Terug
Naar boven