XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.381
shoulder dislocates. Stok pakken met beide handen ver uiteen en dan van voor naar achter over je hoofd. Langzaam smaller pakken.

shoulder dislocates. Stok pakken met beide handen ver uiteen en dan van voor naar achter over je hoofd. Langzaam smaller pakken.

Met elastiek is fijner aan je ellebogen :) Daarnaast kun je uit lenigheidsoogpunt nog beter met een Dumbbelltje of kogeltje losdraaien..

Ter info:
- nieuwe stang bij FPA, kromme zijn eruit gegooid
- 12 dikke rubberen 'tegels'
- 2 grote 'gewichtheffers schijven' zwart 10 kg

deze stang is wel ok !

Ter info:
- nieuwe stang bij FPA, kromme zijn eruit gegooid
- 12 dikke rubberen 'tegels'
- 2 grote 'gewichtheffers schijven' zwart 10 kg

deze stang is wel ok !

Klinkt goed, nog een nieuwe stang dus? Is dit en 'powerlift stang'? Wel droevig dat ze maar 2 van die schijven kopen zeg.

• #14.385
Mooi. Die kromme kan ik wel weer de sleeves van gebruiken als ze echt weggaan.

• #14.386
Vandaag de PR showdown op events!

Event 1 Logpress (de admiraal)
5x55 (strict)
5x75 (strict)
3x100
1x110
1x120
Riem om
3x130 PR (op film)
10x100 11f (pr op anti ecto log)

BAM!

Event 2 Bakdeadlift
Ingestapt op 180 geloof ik
3x180
3x220
3x260
1x300 (zonder straps pr)
1x330 PR (+10kg)
1x350 PR (+30kg)

Strike 2

Event 3 Yoke
Beltless
20mx180
20mx240
20mx300
20mx380 PR beltless (op film)
15mx425 PR (met riem en op film)

Strike 3 wel totaal vernietigd al.

Event 4 Farmers
40mx100kg opwarmen
15mx150kg evenaring pr
20mx100 even terug zetten

Event 5 stones
3x110 zonder hars
1x160 met hars 2e gelapped maar toen was het echt op, de machine begon te haperen.

Event 6 Prowler
60mx40kg
60mx40kg
60mx40kg
60mx40kg De laatste kwam ik op mijn knieen aan.

Het was het deloaden waard. Onder de indruk ook van Jelle, we gaan elkaar het leven goed zuur maken dit jaar.

IT'S ON voor de kwalificaties!

http://www.youtube.com/watch?v=onfb8ZMgebc

Laatst bewerkt:
dit zijn ze gijs,,zo wil ik ze lezen..volgende week wordt de epic ejaculatie-gevolg van deze wrub-off! BRAP!

• #14.388
Dit doe je beter niet elke week Mo. Volgende keer andere events en pr's. Volgende keer is stone 160 voor reps aan de beurt en de chain yoke voor een pr. Ook gaan we weer eens een ouderwetse medley doen omdat we nu zoveel hebben geprowlerd en als we een goed touw hebben volgende week zeker weten de hand over hand voor Noord NL.

I was just being an enthousiast jack! indd, mischien een idee om al wat wedstrijdgerichter te gaan trainen indd die hand over hand en die bar-120 op reps? iig..we gaan zowieos lachen!..mn training ging vandaag k*t..dus kga komende week doordeweeks echt rustig trainen en vooral alles regroupen en dan zaterdag bij jou ff rammen..

haha hoord eik daar nu een uitdagende-tough-guy-takkie-trashtalking-gangsta-achtige-vibes-uitstralende-sentence mijn kant op?

n**gers,,dont make my angry, Il be comming armed and dangerous :D ( letterlijk armed)

Laatst bewerkt:
  • #14.391
I was just being an enthousiast jack! indd, mischien een idee om al wat wedstrijdgerichter te gaan trainen indd die hand over hand en die bar-120 op reps? iig..we gaan zowieos lachen!..mn training ging vandaag k*t..dus kga komende week doordeweeks echt rustig trainen en vooral alles regroupen en dan zaterdag bij jou ff rammen..

haha hoord eik daar nu een uitdagende-tough-guy-takkie-trashtalking-gangsta-achtige-vibes-uitstralende-sentence mijn kant op?

n**gers,,dont make my angry, Il be comming armed and dangerous :D ( letterlijk armed)

Echt? Zou ik dat nu express gedaan hebben omdat ik weet dat je volgende week komt?:p

Ziek man!
gefeliciteerd met al je PR's!

mooi, dan stel ik me bij deze in op in last-man-standing-bakdeadlift..ziyed had ook interesse zei die..

Bam!!!

Wie is die jelle? :P

harde training!

• #14.396
Zie filmpjes topic.

Brutale training, Gijsmans!

die rustweek heeft je goed gedaan !! Wat een training man, en wat een PR's :eek:

Inderdaad wat een beeste training!!! Mooie filmpjes!

Terug
Naar boven