MuscleMeat

g-mens log

brutale shit was het weer vandaag Gijs

Harde PR's weer man!

Lekker bezig geweest, Gijs!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.405
sensei020?

damn, dit is een aardig gekke training g-spot man. ik zag trouwens toevallig van de week een filmpje van je van ong. 2 jaar geleden, je bent echt flink gegroeid sindsdien... knap aangezien je met BB al flink tegen je 'max' aan zat volgens mij

• #14.407
Ja klopt CP het valt mij ook altijd op als ik dat soort filmpjes kijk. Vooral bij dat filmpje van die stone bij Berensteijn zie je gewoon dat er minder massa is. Sterkste man heeft me een andere meer gevuldere look gegeven door spieren te stimuleren zoals traps, onderarmen, schouders, hamstrings, dikkere rug.

haha, bedoelde idd precies dat filmpje ja

• #14.409
Extreem spierpijn in de rug vandaag door die krampaanval na de yoke gisteren dus what do you do:

Opwarmen 15min crosstrainer zweten als een malle.

Olympic fullsquat (beltless)
10x20
10x20
10x40
10x40
10x40
10x40
10x60
10x60
10x60
10x60
10x90
10x100
10x110
10x120
10x130 speedsquats

Deadlift
10x100
10x100
10x100

Stretchen.

Netjes man, 150 reps squatten en 30 reps deadliften met dit weer. En nog zwaar met snelheid ook. :eek:

Sterk Gijsmans! Ik weet nog dat ik een week of 2 terug een geintje maakte over je lichte yoke. Je antwoorde toen: ja ik weet het, moet het nog een beetje opbouwen. Ik wil 425kg lopen dit jaar. Toen dacht ik: ja dat zal wel een week of twee duren voordat hij het erop heeft liggen!!! En tja...

Waarom 380 zonder riem, voorzihctig man. Weet dat je zo je core wilt sterken. Dit gaat natuurlijk ook en met name veiliger op een statische oefening als deadlift of squat...

Cheers

Bedankt voor je inspirerende training van gister Gijs. Daardoor moest ik van mezelf vandaag ook een pr pakken op de chainyoke.

Ach het heeft voor- en nadelen. Als het zo warm is komen er maar weinig (lees: geen) mensen, dus het is er wel erg rustig. Maar na het omkleden staat het zweet al in je bilnaad, dus dat is een beetje minder.
Anyways, back on topic. :D

• #14.419
Netjes man, 150 reps squatten en 30 reps deadliften met dit weer. En nog zwaar met snelheid ook. :eek:

Valt mee, het lijkt voor velen heel wat maar vergeleken met wat ik nu kan met bv 180 is het gewoon mooi herstel. Niettemin doet dit wel wonderen voor mijn algehele progressie op squat.

Sterk Gijsmans! Ik weet nog dat ik een week of 2 terug een geintje maakte over je lichte yoke. Je antwoorde toen: ja ik weet het, moet het nog een beetje opbouwen. Ik wil 425kg lopen dit jaar. Toen dacht ik: ja dat zal wel een week of twee duren voordat hij het erop heeft liggen!!! En tja...

Waarom 380 zonder riem, voorzihctig man. Weet dat je zo je core wilt sterken. Dit gaat natuurlijk ook en met name veiliger op een statische oefening als deadlift of squat...

Cheers

haha ja, maar ik geloof dat ik zei, als ik het weer wat opbouw doe ik wel 425 maar ik wil 450 doen aan het eind. (dan doe ik meer dan jij;)

Hmm ja met die yoke heb je mss gelijk. Ik denk ook niet dat ik nog snel zwaarder ga beltless hoor. Maar ik ben ook gewoon verbaasd hoe sterk mijn core aan het worden is zo met die trainingen waarbij ik die belt vaak weg laat dus mss schiet ik er soms in door.

Bedankt voor je inspirerende training van gister Gijs. Daardoor moest ik van mezelf vandaag ook een pr pakken op de chainyoke.

Even checken dan want volgende week staat er een pr op chain yoke voor mij op het program.

nette training weer gijd die rust pakte goed uit 425 yoke gaat lekker hoor volgend jaar 500

Terug
Naar boven