- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man, 150 reps squatten en 30 reps deadliften met dit weer. En nog zwaar met snelheid ook.![]()

Naja, waar ik zat was het bijna 20 graden in de zon.![]()
Dakterras in A'dam uit de wind.. Maar ik weet gewoon dat het bij mijn gym achter de glazen ruiten waar de zon de hele dag op staat gewoon minstens net zo warm is.
Netjes man, 150 reps squatten en 30 reps deadliften met dit weer. En nog zwaar met snelheid ook.![]()
Sterk Gijsmans! Ik weet nog dat ik een week of 2 terug een geintje maakte over je lichte yoke. Je antwoorde toen: ja ik weet het, moet het nog een beetje opbouwen. Ik wil 425kg lopen dit jaar. Toen dacht ik: ja dat zal wel een week of twee duren voordat hij het erop heeft liggen!!! En tja...
Waarom 380 zonder riem, voorzihctig man. Weet dat je zo je core wilt sterken. Dit gaat natuurlijk ook en met name veiliger op een statische oefening als deadlift of squat...
Cheers

Bedankt voor je inspirerende training van gister Gijs. Daardoor moest ik van mezelf vandaag ook een pr pakken op de chainyoke.