Fitness Seller

g-mens log

jah indd..das et gevaar van die shit op je riem gooien,,kben et vies afgeleerd..kprobeer..alsk emd an nie ineenkeer te cleanen..de stang dan het liefst op de bovenste abs te leggen..scheelt een hoop pijn...die shit knaagt op een gegeven moment gewoon reps van je totaal af, want kheb wel es echt pussywondjes gehad ivm die jij had vandaag en dan ging ik al door de grond van de irritatie en pijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.482
Ja maar jij bent ook echt sterk he..............

nou ,nou cybercasme is ook nergens voor nodig he..:P

Ik zag nu pas dat je 175 gedrukt hebt... :bow:

• #14.485
Ja want dat is echt sterk vergeleken met een 425 yoke en 3x160 stone.....
Sorry, moest even. Bench is leuk maar zegt verder weinig.

lol... zó'n strongman training neerzetten en dan alleen kudos krijgen voor je bench :D

• #14.487
Ja waar gaat de wereld heen he. Maar gelukkig is daar het MLF!

Vette filmpjes!

Weet niet of ik 't al gezegd had, maar heb abbo'tje genomen hier. Nooit zo veel met strongman enz. bezig gehouden, vind 't wel interessant!

Succes ;).

Gaat helemaal goedkomen op NN Gijs
axle zag er technisch erg goed uit

• #14.492
1e set was goed 2e niet zo maar kwam vooral door die rotplek.

Jep die bedoelde ik ook
en thnx voor de axle nog!

Sterke... alles.

Sterk weer Gijs, mooie walk op film trouwens, impressive!

Keep on going!

Die farmers daar kwam de oude Gijs weer naar boven zoals ik je ken jonguh :D

En zit niet te b**chen met je 175 bank :D als je die niet vet vind had je m ook niet gepakt!! :D 175 is gruwelijk ;) en het schaap moet niet vergeten dat het een lammetje is geweest he!

Erg goed bezig geweest! Je blijft een topper!

Gijs nog even over je axle: probeer toch nog wat dieper te zakken bij je push jerk.. als je dat filmpje terugkijkt doe je dat de eerste paar keer niet, en bij de 4e rep (41 sec van het filmpje) ga je dieper en ben je veel sneller én vermoei je je triceps minder. Probeer daar op te trainen en je gaat die 7-8 reps zéker halen @ NN

Verder zou ik bij het neergooien met die 4 banden @ NN ook via je belt laten zakken, omdat die 4 banden bij NN 10x harder/hoger stuiteren als je het vanaf je sleutelbeen laat vallen.

insane training maat ! brutaal filmpje met die 150 farmers !!

Goede training.. en weer op niveau met bench ;)

Terug
Naar boven