MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.721
ja beide, het is dadelijk ook te zien op de vids, vooral omdat mijn rechterarm begint te trillen van het optrekken van de schouderbladen.

Ok, ben benieuwd.

Jammer van de 80kg OH squats. Sterke blokdeadlift!

PS wanneer krijg ik mijn salaris als vaste figurant? :P

:roflol: @ 1e filmpje.

je zit nu toch wel op de max qua schijven aan de halters bij je block deadlift!

zonde man van die OH squats...zag er best easy uit - faal je nou puur op balans?

brutaal gewicht op die block DL Gijs

haha, jaja Vladi is niet zomaar een tegenstander :D

Nette training weer Gijs. Ik ga binnenkort ook eens de OH squat doen, vind het wel een interessante oefening eigenlijk.

• #14.732
Vandaag opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Snatch
3x20
3x20
3x40
3x40
3x40
4x60
1x70
1x70
1x80 PR (film, niet de mooiste techniek)
Fx80
1x70
3x60

Oef 2 Clean en pushpress(jerk)
5x100
5x120
1x130 2F (weinig focus)
3x130 PR (beter)

Oef 3 splitjerk BHN
3x120
1x130
1x140
Fx145
1x145 PR
Fx150
Fx150

Nice, verdorie die 150 dacht ik al te hebben zo close was ie. 2x weer. Maar gaat lekker op deze lift. Pas de 3e keer dat ik split doe en het ligt me wel, met die 145 dacht ik dat ik geen gew vast had toen het plaatje klopte en het meteen in lockout viel.

Oef 4 MP
10x70
10x70
10x70

Done. Morgen events.

http://www.youtube.com/watch?v=E6pRHbmLt9I

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Ik was weer onder de indruk van je doorzettingsvermogen vandaag maat !

• #14.734
Thanks JW jouw bench was ook geweldig.

Ff een vraagje als je die 150kg+ btnpj hebt ga je me dan lopen dissen of geld dat alleen voor regulieren push jerks
:P

mooie trainingen weer, ga je een uitstapje naar gewichtheffen doen

Cool om die snatch eens te zien :) Ben benieuwd hoe je je op de gewichthefoefeningen gaat ontwikkelen. Hij mag idd beter/sneller qua techniek, maargoed, alles op z'n tijd natuurlijk.

Mooie gingerbeard op die OH squat filmpjes ;) :D

Je start je snatch met een beetje een bolle rug en je buigt je armen te snel waardoor je hem zeer laag vangt. (is ook de reden waarom je de bar niet volledig gelocked opvangt en corrigeer je dit met kracht, maar denk eraan dat je dit niet meer kan zodra het op techniek en niet op kracht aankomt)

Verder goed bezig geweest, lekkere BHN jerk ook! Ja, split jerk lijkt me wat voor iemand die zo explosief en lenig is als jij. :)

Nice Jerk en die Block DL is ook niet mis!

• #14.740
Je start je snatch met een beetje een bolle rug en je buigt je armen te snel waardoor je hem zeer laag vangt. (is ook de reden waarom je de bar niet volledig gelocked opvangt en corrigeer je dit met kracht, maar denk eraan dat je dit niet meer kan zodra het op techniek en niet op kracht aankomt)

Verder goed bezig geweest, lekkere BHN jerk ook! Ja, split jerk lijkt me wat voor iemand die zo explosief en lenig is als jij. :)

Foute analyse mijn eerwaarde, je ziet in het filmpje duidelijk dat ik goed op mijn tenen kom echter om hem op deze hoogte op te vangen moet ik 1 van beide dingen doen:

-dieper zakken en daar opvangen (wat ik niet gewoon ben omdat dat tegen je natuur gaat en dat is gewoon trainen en nog eens trainen)
-Beter shruggen, dat zie je nu nauwelijks als je het filmpje goed bekijkt.

Het armen buigen is dus omdat je het met gestrekte armen niet lukt vanwege de missende hoogte en of diepte, het is dus niet te snel buigen maar een noodzaak als gevolg van.

De rug zie je wel goed.

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

mooie trainingen weer, ga je een uitstapje naar gewichtheffen doen

Ach nee is voor explosiviteit en ondersteuning voor OH

Cool om die snatch eens te zien :) Ben benieuwd hoe je je op de gewichthefoefeningen gaat ontwikkelen. Hij mag idd beter/sneller qua techniek, maargoed, alles op z'n tijd natuurlijk.

Mooie gingerbeard op die OH squat filmpjes ;) :D

Viking power!

Nice Jerk en die Block DL is ook niet mis!

Thanks Willem n*ger.

Terug
Naar boven