MuscleMeat

g-mens log

idd je weet nooit of die er op een of ander manier af zou schieten met alle gevolgen van dien.

Haha, leuk artikel. :)

leuk om te lezen - stond er nog een foto bij in de krant zelf eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.966
Ik heb de krant hier nog niet Kev

vrachtwagens van 2500 kilo :D leuk artikel!

Ja dat zijn die schaalmodellen die in de cabine staan:D

• #14.969
Ach ja een paar foutjes zitten er wel in en ook niet alles zo als ik het zei maar over het algmeen wel weer een leuk artikel en goed voor RawPowerBaarn.

Leuk artikeltje :)

leuk stukje om te lezen.

Is goed voor de krachtsport goed bezig Gijs

leuk artikel gijs!

idd leuk artikel !

leuk artikel idd, goede reclame:cool:

Vikingpress is getekent met inventor, das een 3d teken programma van de makers van Autocad.

En idd een bout bij die lipjes is miss een goed idee, en het is niet veel werk, gewoon ff een paar gaatjes erin boren.

Die staander is een optie, we moeten eerst kijken of het zo ook kan, maar als die er komt dan wordt ie allicht in hoogte verstelbaar.

Voor de squatstang maak ik soortgelijke handvaten, alleen dan met een 30mm stang in het midden.

• #14.975
Vandaag LB met Frank @ FPA.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 PL squat
10x20
10x50
5x80
5x100
3x140
2x160
1x180
Riem om
1x200
1x220
1x230 (pr of evenaring van pr, weet het verschil niet meer uit mijn hoofd van full en pl)
Banden om
1x240
Fx250

Apart weer met banden, was ook weer erg aan het twijfelen over de barpositie, wel low of niet low etc. Zie je maar weer dat je het af en toe moet blijven doen om er goed mee te kunnen werken. Verder wel oke sq.

Oef 2 Front SQ
2x140
2x150
Riem om
2x180 PR
1x185 PR
9x140 even racken en alsnog 10 er achteraan. Kan wel pr zijn weet ik zo niet.

Oef 3 Hacksquat (gew alleen schijven)
10x110
10x150
10x200
7x240 PR (zeker weten haha)

Oef 4 Leg curl
10x35
10x45
8x60 full bl

Nice nice, met de foamroller de pijnlijke plek (goed pijnlijk ook) gevonden in mijn ham, en nu probeer ik hem echt aan te pakken door hem flink te rollen. Hoop dat dit tekenen zijn dat het werkt. Al heel lang geen full bl op dit ding gehad.

Oef 5 Seated calf raises
10x80
10x100
10x120 PR

Goed voor truckpull.

Oef 6 Leg raises
10x+5 kg
10x+5 kg
12x+5 kg
12x+5 kg

Alles pr, had ik nog niet verwacht dat het met 5 al zo goed zou gaan.

very nice PR training maat !!!

Harde FSQ~!

Mooie fsq!

Hoe rol jij je hams met een roller? Ik krijg dat niet voor elkaar zonder ze aan te spannen..

• #14.980
Ehh gewoon een been neerzetten achter de roller, andere been op de roller leggen en rollen maar.

Terug
Naar boven