Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.001
flinke snelheid nog op die farmers man

mooi gemaakt weer die conans wheel, zag er goed uit, en gelijk ff 400 ermee lopen haha en dikke farmers met 160 :eek: !!

• #15.005
flinke snelheid nog op die farmers man

Snel ben ik wel.

Hier een link naar een draadje voor Britain's Strongest Man 2011 -105kg:

http://www.sugdenbarbell.co.uk/forum/Britains-Strongesrt-Man-2011-Under-105kg--Final-8578

Dit zijn echt brute gewichten op world-level, hoor.

OT: echt klasse met die 160 farmers en je hebt er nog flink de sokken in ook. :D

Zijn idd brute gewichten hoor.

mooi gemaakt weer die conans wheel, zag er goed uit, en gelijk ff 400 ermee lopen haha en dikke farmers met 160 :eek: !!

Ja was erg blij met de constructie. Werkt perfect en koste alleen wat stroom en lasstaven. Goed dat je er was JW!

super farmers kerel! 160 begint toch echt wereldniveau te worden! Sick.

what the F. die snelheid achter je 160 farmer is nog bangalicious

• #15.008
Ben benieuwd naar het conans wheel filmpje. Gijs, weegt die zwaarste tire zekers te weten 380kg? Vond hem de vorige keer stukken lichter aanvoelen dan een tire bij iemand die 320/330kg was. Heb je hem ergens laten wegen?

haha, 3e keer al dat je die vraag stelt marc... :o

Zoals berend tegen mij een keer zei toen ik vroeg hoeveel een stone woog: "Gewoon zwaar, tillen"

• #15.011
Goddamn, ik ben in serieuze after events pijn en ik heb geen whiskey!:mad:

haha, 3e keer al dat je die vraag stelt marc... :o

Zoals berend tegen mij een keer zei toen ik vroeg hoeveel een stone woog: "Gewoon zwaar, tillen"
Bij elke oefening weet je het gewicht toch ook? Vind ik bij een tire niet anders. Het verschil in gemak met flippen vond ik nogal groot en als een 380 zoveel makkelijker ging dan een 320 ben ik nieuwgierig waarom.

Bij elke oefening weet je het gewicht toch ook? Vind ik bij een tire niet anders. Het verschil in gemak met flippen vond ik nogal groot en als een 380 zoveel makkelijker ging dan een 320 ben ik nieuwgierig waarom.

Je wist al dat die tire écht 380 weegt.. gijs had je al een keer verteld dat ie het bij de Profile tire centre had laten wegen en had je ook verteld dat er andere factoren zijn die de zwaarte van een tire bepalen. Dat is (de charme van) sterkste man training, een tire is altijd anders, een log is altijd anders en zo geldt dat voor alles (yoke/farmers/zelfs stones..) je moet het gewoon zo bekijken: zet ik een PR op deze tire ten opzichte van vorige keer, dan weet je dat je sterker bent geworden.

was weer een sicke training Gijs

Je wist al dat die tire écht 380 weegt.. gijs had je al een keer verteld dat ie het bij de Profile tire centre had laten wegen en had je ook verteld dat er andere factoren zijn die de zwaarte van een tire bepalen. Dat is (de charme van) sterkste man training, een tire is altijd anders, een log is altijd anders en zo geldt dat voor alles (yoke/farmers/zelfs stones..) je moet het gewoon zo bekijken: zet ik een PR op deze tire ten opzichte van vorige keer, dan weet je dat je sterker bent geworden.

Ow, ik wist niet dat hij hem daar had laten wegen. Misschien stond ik ook eens op stand-by :twitch: Maar idd, dan is het puur de vorm denk ik dan. Ben het er verder ook mee eens dat dat de charme is van de sterkste man sport.

• #15.018
Na het uit bed rollen, kruipen, zuchten en proberen op te staan flink koffie erin gehakt en op de mountainbike een 35 min naar FPA gereden. Daar de volgende training gedaan alvorens weer 45 min terug te puffen op de bike.

Oef 1 Olympic fullsquat
10x60
10x60
10x60
10x60
10x80
10x80
10x80
10x80
10x100
10x100
10x100
10x100

Oef 2 Snatch (powersnatch)
1x40
1x40
1x40
1x50
1x50
1x50
1x60
1x60
1x60
1x70
1x70
1x70
1x75
Fx80

Dat was hem weer. Nu is de boel tenminste alweer een stuk losser.

Altijd fijn zo'n herstel training, geniet van je zondag.

Gaaf carcircle, jammer dat die niet zo vaak meer in wedstrijden zit.

Terug
Naar boven