MuscleMeat

g-mens log

160kg farmers. sick!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.022
oef, dat is leuk speelgoed. krijg gelijk flashbacks naar Beresteyn

anyhow: succes zaterdag man

bizar, kdenk dat die buis het niet lang gaat volhouden , al helemaal als je em nog gaat verzwaren, hij sleept nu al zowat over de grond:P...en gijs kdenk als je em rond parallel moet oppakken, met minimale bending in die buis, dat et wel hele andere koek word.

• #15.025
bizar, kdenk dat die buis het niet lang gaat volhouden , al helemaal als je em nog gaat verzwaren, hij sleept nu al zowat over de grond:P...en gijs kdenk als je em rond parallel moet oppakken, met minimale bending in die buis, dat et wel hele andere koek word.

Ik denk van niet, sterker nog ik denk dat ik er nog minimaal een half rondje bij kan lopen. Ik zal het verdomme binnenkort voor je doen ook:mad:

oh-ohhhh...de shit is aan!

Gijs laat je niet gekmaken door Mo. Doe gewoon je ding! Train als een malle! Car circle zeer goed man maar...opwerken naar 4 rondjes binnen nu een jaar. Biceps en calvespower zijn sterk verbeterd bij je de laatste tijd. Mooi! Echter nu moet de focus gaan liggen op 1. stones, 2. wheel flip, 3. power cleans als eerste oefening voor de squat. Farmer walk gaat echt goed. Op naar 50 meter met 160 kg. Groet. Stan

• #15.028
Thanks Mo maakt me de kop niet gek maar het enige dat ie doet is me nog meer motiveren en daardoor heeft ie nog een hardere tegenstander aan me! Thanks Mo.

Idd stones is prio 1. We hebben nu de stones en ook met het platform is er nu echt de mogelijkheid om dit flink te verbeteren. Net als met OH ga ik me hier keihard in vastbijten. Volgend jaar ben ik een monster op de stones.

PC haat ik maar ik ben er mee bezig zelfs vandaag even.

Vandaag dus UB

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Pushpress/jerk
(Eerst clean)
10x50 (strict)
5x70 (strict)
3x100
1x110
Vanuit het rack
5x130 PR (easy had nog wel een repje ingezeten ook)
1x140 makkelijker dan ooit
2xFx150
3x130
5x120
11x100 PR

@ de 150: Tja de benen nog niet goed hersteld van zaterdag en ik had sowieso niet moeten maxxen, dit is ook echt nu mijn mental barriere het zat er qua power gewoon makkelijk in en meer ook, was vooral een fail vanuit de initiele push uit de benen.
Wel zeer tevreden natuurlijk verder. Frank diende in mijn achterhoofd als motivatie.

Oef 2 Paused benchpress (grip 1 duim van glad)
5x100
5x120
5x140
5x140
Touch en go pinky bench
15x100 leeg...

Oef 3 Chins
10xbw+20
8xbw+20
6xbw+20

Oef 4 Dumbbell side raises
15x12
15x16
15x18

Oef 5 Strict lat pull down front
12x70
10x70
8x70

Oef 6 Kabels gekruisd voor naar achteren
20x20
20x20

Prima training.

hey ik deed ook strict lat pulldown met 70 kg !!

:p

maar ben blij om te lezen dat ik je kon motiveren!

Zo mag ik het horen Gijs. Het is goed om de power cleans te haten. Deze oefening nu elke week standaard in je been of rugtraining doen. De haat voor deze oefening gaat t.z.t over in liefde omdat je explosiviteit nog meer toe zal nemen. Mark my words.

• #15.031
uhuh!! uhuh!! 10xBW +20 kg chins is wel bazig btw...

ziet er vet uit die conans wheel! alleen hoe weet je waar die bak met gewichten moet hangen? want als die meer naar het uiteinde hangt word het natuurlijk zwaarder en als die meer naar het midden hangt wordt het lichter..

• #15.034
mwahh stiekem dacht ik even een pr neer te zetten maar ja dat was wat optimistisch. Moet zeggen dat mijn biceps ook nog wel gevoelig waren.

• #15.035
ziet er vet uit die conans wheel! alleen hoe weet je waar die bak met gewichten moet hangen? want als die meer naar het uiteinde hangt word het natuurlijk zwaarder en als die meer naar het midden hangt wordt het lichter..

Ach sterkste man onderdelen zijn niet zoals technogym apparaten. Het heeft ook wel zijn charmes zo. Gewoon veel plaatjes kijken, het gewicht hangt een redelijk eind van het draaipunt af. Ga de buis nog even extra stijfheid geven (door er nog een pijp doorheen te doen, hoeft niet maar dan hebben we minder flex), en vind je het te licht? Doe je er toch 500 aan. We trainen gewoon tot we bijna out gaan he Jaimy?

iemand moet wat meer kolen opt vuur gooien bij je ( tis voor je eigen bestwil, true story) (L)

btw ,als je 400 lopt op die conan van wout, dan ben je echt episch.

Laatst bewerkt:
  • #15.037
Mo ooit kom ik ook even bij jullie spelen en dan doe ik het even voor voor je.

Vandaag deload.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic fullsquat (no belt)
10x20
10x70
10x100
10x150
10x150
10x150

Oef 2 Romanian DL
10x120
10x120
10x120

Verdamme gew is peanuts allemaal maar kreeg me toch een enorme kramp net boven mijn SI gewricht zeg, niet te zuinig. Gewoon rest vermoeidheid in dit ouwe lichaam....

Even insmeren met zalf let the motherf* burn en al een stuk beter..

Oef 3 Pushpress (no belt)
10x50 strict
5x100
5x100
5x100
5x100

Alles zo makkelijk dat ik dacht dat ik nog steeds 50 vast had. Moeilijk om niet even een pr op reps neer te zetten, mezelf echt ingehouden.

Oef 4 Hammergrip chins
12xbw
12xbw
10xbw
10xbw

bw 107.7 met kleren in de avond.

Oef 5 Triceps push down (rope)
20x20
20x20
20x20

Oef 6 bb curl
20x20
20x20
20x20

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

Finito.

Dadelijk toch 2 Ibuprofen erin gooien met de hoop dat die restspanning toch mijn lichaam verlaat voor zaterdag.

Mo ooit kom ik ook even bij jullie spelen en dan doe ik het even voor voor je.

Vandaag deload.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic fullsquat (no belt)
10x20
10x70
10x100
10x150
10x150
10x150

Oef 2 Romanian DL
10x120
10x120
10x120

Verdamme gew is peanuts allemaal maar kreeg me toch een enorme kramp net boven mijn SI gewricht zeg, niet te zuinig. Gewoon rest vermoeidheid in dit ouwe lichaam....

Even insmeren met zalf let the motherf* burn en al een stuk beter..

Oef 3 Pushpress (no belt)
10x50 strict
5x100
5x100
5x100
5x100

Alles zo makkelijk dat ik dacht dat ik nog steeds 50 vast had. Moeilijk om niet even een pr op reps neer te zetten, mezelf echt ingehouden.

Oef 4 Hammergrip chins
12xbw
12xbw
10xbw
10xbw

bw 107.7 met kleren in de avond.

Oef 5 Triceps push down (rope)
20x20
20x20
20x20

Oef 6 bb curl
20x20
20x20
20x20

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

Finito.

Dadelijk toch 2 Ibuprofen erin gooien met de hoop dat die restspanning toch mijn lichaam verlaat voor zaterdag.

volgens mij ga jij in supervorm zijn zaterdag, je gaat het binnehalen onderdelen zijn perfect voor jou volgens mij

kdenk ook wel dat jij dat kan, maar het word geen walk in the park..maargoed mag ook wel met dat gewicht...

goeie training vooral verstandig..krijg er bijna de kriebels van:P

• #15.040
whaha ja Mo'tje ik ben net zo maf als jou maar ik doe het al net wat langer en dus ben ik ook weer net op het punt dat ik af en toe verstandig kan doen. Daarbij ben ik ook al net wat ouder mijn lichaam zegt steeds meer wat het er van vind.

Terug
Naar boven