AndroidHealthClinic

g-mens log

net wat ouder?,,het begint pas voor jou verdoemme..en NOU..je bent wel maffer man..die level van mafness moetk nog bereiken..Ken genoeg capriolen uit de geschiedenis tevoor schijn halen waaruit dat blijkt..en jij meot wel verstandig zijn aangezien jij een seriueze kanshebber bent a.s zaterdag..ik hoop dat je in vorm bent, en mensen gaat ownen..ik gun het je

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.042
Thanks Mo. We zullen zien man, zoals je weet iedereen is sterk en we maken er gewoon weer een gezellige en natuurlijk voor onszelf dodelijke dag van.

• #15.043
Oh ja ik wed om een broodje hamburger dat je eelt afscheurd:eyebrow:

nee man doe dan eiwitshake, die broodjes zijn meestal varken man..

ik hoop et niet haha..aangezien eht niet zo warm is als de vorige keer en niet hele zware grip onderdelen inzitten.. zal het wel meevallen..mja kom half vercrackt aan, aangezien hoe ik me nu voel niet veel verschilt van iemand die op I.C ligt..dus dat heb je weer lekker mee:P

• #15.045
haha slopert.

Goede deload, en succes met het stilzitten tot zaterdag!

Succes morge!! dit gaat em worde!!

hey gijs, ontzettend veel succes morgen - laat ze in het oosten maar zien hoe het moet! ik kan er deze keer helaas niet bij zijn...maar frank zal me wel op de hoogte houden.

Succes morgen Gijsbaas. Helaas kan ik je kwalificatie niet meemaken, maar we zien de filmpjes wel vanzelf.

Succes morgen! Neem ze te grazen he!

Succes morgen gijs!!

Succes man, make it happen vandaag!

Na skorostj! Davay blat!

Veel succes Gijs vandaag!

veel succes maat!!

Succes!!!

• #15.056
Thanks iedereen, we gaan dadelijk weer los.

succes vandaag gijs

Succes Gijs :D

Terug
Naar boven