AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.061
General Rules
All posts must be written in English.
Don't spam/abuse any other member via e-mail or Private Messages.

Please what the bloody **** is this nonsense!

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Weer verder in het Nederlands natuurlijk zijn we helemaal gek geworden hier.

Vandaag kwali in Borger

Onderdeel 1 Truckpull
Touw ineens weggehaald. Tja en dat is met mijn bw een beetje een nadeel natuurlijk. Raar parcour ook, viel stil na een paar meter na een goede start (kuil ofzo), kreeg hem toch weer vlot en uitgelopen. Techniek was verder in orde dus kon mezelf het niet verwijten. 7e plaats.

Onderdeel 2 Log 110 op reps in 75 sec op een hobbelig grasveld.
5 reps, evenaring pr op dit log maar dan op de straat en volgens mij in 90 sec. Overhead wordt gewoon steeds sterker. Ter vergelijk dit was een gedeeld 2e plaats met Patrick van de Kraan en achter Fouad. Zeer tevreden.

Onderdeel 3 Medley 5 tonnen en een tapijtrol van een meter of 4 met een diameter van een meter en 120kg zwaar.

Winnende tijd over de 5 tonnetjes, geef me maar een loop onderdeel. Tapijtding was belachelijk niemand heeft dat voor elkaar gekregen. 1e plaats. En opgeschoven naar plaats 4 in het klassement.

Onderdeel 4 Deadlift 270kg op reps 75 sec

Besloten voor half pak te gaan. 10 reps gedaan PR, bij rep 2 zat mijn box al helemaal vol anders had ik mss 11 kunnen pakken maar doet je concentratie geen goed zoiets.
Gedeeld 2e plaats samen met Fouad achter Patrick. Deadlift gaat weer omhoog nu ik die hamstring dagelijks rol met de foamroller.
Ondertussen naar plaats 3 geklommen. Oh nee he! Niet weer!!

Onderdeel 5 stones. **** **** ****!!
Alleen de 110 gelegd naar 3 pogingen voor en zelfs achterwaarts van de schouder af.
De 130 gelapped en ook die was zo spekglad dat hij niet eens omhoog de borst op wilde.
Ging nergens over, wijze les geleerd. Hars en hitte en bijna als laatste starten is geen combi. Ook Patrick kreeg er maar 1 op maar gelukkig werd hij net 2e daarmee. Het is hem gegund! Ik ging hiermee jammer genoeg naar plek 5.

Ach wel weer een prima wedstrijd en weer wat geleerd. Morgen weer events. Laterz

balen van die grafstones, maja je zag et...je was nie de enige..verder waren de prestaties bazig!

Jammer man! Kom je in Lopik wel weer aanmoedigen. Dat is weer bijna een thuiswedstrijd voor jou.

Jammer man

Ik ben benieuwd naar je training morgen!! :fire:

Ik heb nog iets voor je morgen, volgende voorronde beter

Ik lees steeds vaker met warm weer dat hars niet werkt. Ik heb meerdere merken gezien maar geen enkele was zo stroperig als dip 'n grip ook met warm weer +25gr goede grip.
Wat tevens helpt is een koeltasje of box meenemen met elementen en daar je hars in stoppen. Deze pas gebruiken net voor je run dan plakt deze stukken beter.

Ik lees steeds vaker met warm weer dat hars niet werkt. Ik heb meerdere merken gezien maar geen enkele was zo stroperig als dip 'n grip ook met warm weer +25gr goede grip.
Wat tevens helpt is een koeltasje of box meenemen met elementen en daar je hars in stoppen. Deze pas gebruiken net voor je run dan plakt deze stukken beter.

Ik denk wel dat als een half veld voor je die stenen vol warme stroop gesmeerd heeft, het geen kont meer uit maakt wat je zelf voor hars gebruikt.

Better luck next time bro!
When will be your next attempt?

Ik denk wel dat als een half veld voor je die stenen vol warme stroop gesmeerd heeft, het geen kont meer uit maakt wat je zelf voor hars gebruikt.
Heb het zelf op ncc meegemaakt, was toen een warme dag. Vrijwel alle deelnemers hadden van die warme vloeibare hars en ik was als een van de laatste deelnemers aan de beurt. Ballen zaten inderdaad helemaal vol met hars, toch werkte mijn hars perfect. Was stevig en plakte goed aan de stenen. Je kan het altijd proberen, wat heb je te verliezen?

Laatst bewerkt:

Dat lost het probleem niet op, de stones zaten nl al helemaal onder de hars van de voorafgaande deelnemers, dat icm gras, zand en de hitte zorgde voor dit probleem. Daar kun je met je gekoelde hars nog geen **** mee beginnen.

Dat lost het probleem niet op, de stones zaten nl al helemaal onder de hars van de voorafgaande deelnemers, dat icm gras, zand en de hitte zorgde voor dit probleem. Daar kun je met je gekoelde hars nog geen **** mee beginnen.

ik moest als 1 van de eerste frank, en khad ook een half voetbalveld aan mn klauwen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.072

Bedankt voor je bijdrage we weten allemaal dat jij zoveel ervaring hebt op dit soort wedstrijden.

goeie wedstrijd gedraaid, jammer dat het misging bij het laatste onderdeel

Soms zit het mee, soms zit het tegen....next time

Evengoed een mooie wedstrijd gedraait maar erg jammer dat je niet geplaatst bent. :mad:
In Lopik ga je gewoon gvd knallen Gijs!!!!!

****ed up van die stones !! wel nice DL weer, en super OH.......
wel weer balen, next time.......

Laatst bewerkt:
Fouad was 1na laatste en gebruikte niks want ja de stenen zat al genoeg hars op en legde ze er in rap tempo op maarja met zo'n buitenaardse bullig kan dat ook niet anders...
Het was een onderdeel met een staartje,de mannen die er normaal goed in zijn lukte het nu niet zo goed en dat kwam puur door de omstandigheden die je niet altijd in de hand hebt...

Laatst bewerkt:
Zonde man. K*tstones.

Terug
Naar boven