AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.081
Jongens jongens, het was een goede wedstrijd voor mij waar ik tevreden op terug kijk. Ik heb alles gegeven en ik knal elke wedstrijd. Zin in morgen.

Jammer van het weer net niet plaatsen man. Doe je niks aan..

Mooie wedstrijd gedraaid verder, nice deads en OH. Zijn er nog filmpjes?

Spijtig dat je niet geplaatst ben, maar wat een insane DL! Was het met tractorbanden of gewoon officiele hoogte?

• #15.085
Met autovelgen die ondertussen in een klein kuiltje stonden zal mss een cm of 5 hoger zijn geweest.

Gijs, jammer dat je je ( nog ) niet geplaatst hebt. Maar aan de andere kant weet je dat je gewoon tekort komt op de onderdelen truckpull ( zonder touw ) en de stones. Maar goed de stones behoeven verder geen uitleg meer dat weet je. Zat er gisteren bijvoorbeeld als laatste onderdeel de yoke in het programma dan had je je zeker geplaatst. Dat je gisteren 5e bent geworden zegt eigenlijk niks. Nu sterke focus op het trainen van de stones, zwaardere calfraises en power cleans. Succes in Lopik! Maar vooral succes met je trainingsprogramma. 2012 wordt het jaar van Gijs betreffende sterkste man!

Laatst bewerkt:
  • #15.087
Het verschil werd duidelijk met Fouad. Ik heb het er met hem nog over gehad. Hij deed even 8x110 log vrij makkelijk strict meteen vanuit het oprollen door. Ik deed 5x110 pushjerk op de log. Hij heeft zoveel over op de OH dat hij de stones gewoon vanaf de borst op die hoogte drukt. Ik moet vanuit de snelheid van de stone hem nog snel zien na te drukken en soms lukt dat dan net niet. Ik ben daar te afhankelijk van de techniek op de 1e en de 2e stone. Daarna gaat het wel. Naast de pure power op de stones die ik veel ga trainen blijf ik knallen op de OH om deze nog verder omhoog te krijgen. Ik wil een 150 log, 160 pushjerk en 130 mp. Ik verwacht dat dit mij net de brute kracht geeft om de steen gewoon erop te drukken. Verder wil ik nog steeds 5 kg meer bw!

Zat net de foto's van Doetze te kijken, maar Fouad heeft dan ook wel een monsterlijke torso, zeg. Goddamn, wat bruut...

Prachtige doelstelling Gijs! Gaat je gewoon lukken. Het komt goed. Ok relaxte zondag man.

Toch goed gedaan hoor Gijs het is nou eenmaal niet makkelijk. Maar als er een ding geld in sterksteman dan is het dat de volhouder wint en jij bent zeker een volhouder man. Komt goed dus.

• #15.091
thanks JP.

Piotr: Rustig gaat niet lukken we gaan zo weer onderdelen trainen.

• #15.092
Vandaag events @ RawPowerBaarn was een toffe groep aanwezig.

Onderdeel 1 Logpress (houten, mijn allereerste weer mooi gemaakt, gister nagewogen precies 50,0kg, de admiraal gaat in de repair)

10x60 strict
3x100 strict (pr?)
5x110
3x120
3x120
3x120
Black b*ch er weer eens bijgepakt (anti ecto)
9x100
9x100
9x100 (volume pr)

Pfoei dat kost je je lucht...

Onderdeel 2 Farmers
165kg per hand 14m PR (2 drops maar ik raakte buiten zinnen en moest en zou, gruwelijke pick ups) Filmpje komt.

Onderdeel 3 Yoke
300 15m
300 5m even wegzetten voor de jongens
300 15m
340 15m

Onderdeel 4 Laadrace
80kg zwerfkei 15m en dan op 140cm / boomstam 50kg ofzo 15m en dan op 130cm / Postzak 100kg 15m en dan op 115cm

3x de laadrace gedaan. Postzak vanmorgen gemaakt en is gaaf ding. Zwaar ook.
Kan alvast verklappen dat de zwerfkei en de postzak beide in de laadrace van Brielle komen alleen komt de hele laadrace op 1 hoogte namelijk 115 cm.

Onderdeel 5 Touwklimmen zonder benen

5x zo snel mogelijk naar boven aantikken en dan weer zonder benen terug. Om en om met Erwin. Blijft super kicken dit en snoeihard onderdeel.

Even afpompen met de luitjes op axle curl
20x7,5
10x40
10x40
10x40

Volgens mij ben ik niks vergeten zo....Laterz.

haha jij bent echt onmogelijk, kweet ook precies hoe jij wakker werd vanochtend...

• #15.094
Weet ik Mo, ben nu alles weer aan het recht kraken haha.

tis maar dak die blessure in mn rug ff wat rust wou geven, maar kloop ookal de hele dag op mn tanden te knarsen...ik denk gewoon dat we echt met iemand moeten praten man hierover...trouwens, die chickies gister die je stond te sniperen in borger..is er nog wat gehosseld? ze ging wel echt ver hoorr abnormaal

• #15.096
Welke chickies Mo? Die bij het toilet? (of Hieke en haar zus?)

nee joh..wis je nog..kzag jou sniperen..maar khad allaaaaang een rooide stip op hun voorhoofd gezet, toen zeik nog tegen je,,nee gijs das 16 jaar, das van mij :P

• #15.098
Haha die, damn dat was perfectie............

;)...tis maar dak helemaal sweaty, bloodied up, en smelly was..anders hadk wel mn smooth talk ff zn loop gelaten,,en als ze daar niet op zou reageren,gewoon over de schouder gooien en vekrachten haha ( grapje)

die bij de wc waren echt kakka..letterlijk..beetje nog blij doen ook..kd8 echt van je zit bij een schijtbak..wat denk je zelf?!?

maja kd8 dat jij wel ff met je spratan look ff contactgegevens zou regelen, en deze broeder 1ntje vand e twee zou gunnen:P

Laatst bewerkt:
  • #15.100
:roflol:

haha mss in Lopik dan Mo, samen playen.

Terug
Naar boven