MuscleMeat

g-mens log

Sicke hersteltraining :roflol:

ropeclimbs was tof... maareeee we hebben er uiteindelijk 6 gedaan!Z!Z!!!!!

locatie is geniaal man. super.

Ill bring a shotgun and a bottle of tangaray and show those bitches a good time!

Mo-tje.. wat ben je toch ook een gast.. :roflol:

Mr Hitch instructor! :D

haha je weet zelf frenkie altijd lachen ( ofnaja bijna altijd dan)

en trouwens..btr behouden we onze hitch geheim binnen team RPB en Team Grizzly ;)

nice recovery training gijs, was zeer leuk vandaag en epic nieuwe locatie, megusta

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.108

Jep lekker herstel zo.

ropeclimbs was tof... maareeee we hebben er uiteindelijk 6 gedaan!Z!Z!!!!!

locatie is geniaal man. super.

Ach 5 of 6 who's counting. Shit is hard. Kreeg je weer flashbacks naar Berensteyn?

Ill bring a shotgun and a bottle of tangaray and show those bitches a good time!

Haha:D

nice recovery training gijs, was zeer leuk vandaag en epic nieuwe locatie, megusta

Ik ook megusta.

Tja soms wordt er gedacht dat ik blijkbaar niet tevreden zou zijn als ik mezelf niet plaats maar ja zo is het natuurlijk niet.

beestig werk Gijs, zo 2 van die dagen achter elkaar

Gijs, toch een hele knappe prestatie en niks om voor te schamen!

Op de Limburger hadden we hetzelfde probleem met de stones. bijna 30 graden en hars was net boter. Dan wil het gewoon niet zo vlotten.

• #15.111
Ik schaamde me idd vooral voor die 10x270 deadlift, tjonge jonge erg ondermaats vind je ook niet?

nice hersteltraining, gekke jongen.

• #15.113
Ik ben niet gek! Ik ben het toonbeeld van normaal!

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuuug! ;)

Was weer ouderwets gezellig vandaag Gijsje :D

Mooie onderdelen Gijs in Lopik! Eerste 4 onderdelen zijn zeer goed te doen voor je! Als je je deze keer weer niet plaatst dan kan dat alleen volgens mij door het onderdeel stones komen. De powerstairs moet dit jaar een stuk beter voor je gaan dan vorig jaar in Almere omdat je goede progressie hebt geboekt in je trainingen met de barbell shrugs. Wel in de aanloop naar Lopik de wheel flip nog even flink aanpakken in de schuur! Log lift op reps zit wel goed. Deadlift behoeft geen toelichting. 10 reps met 270 kg is prachtig en daar hoef je je zeker niet voor te schamen. Wellicht in Lopik 11 reps!?

Laatst bewerkt:
  • #15.120
DL moet kunnen idd. Log heb ik prima vertrouwen in. Powerstairs verwacht ik idd sterker op te zijn geworden maar ja trainen daarvan is altijd lastig. Is nog een onderdeel dat op mijn verlanglijst staat voor in de schuur. Tire op gras mss even kijken of ik hem ook achter de schuur even kan gaan oefenen als ik een stukje gras maai.

Terug
Naar boven