Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en mischien een opvangmat maken, met allemaal rubber en banden op elkaar gestapeld?..en dan stone omhoog lanceren, en evt erop late donderen..kdenk dat dit goed alternatief is, als je nog niet 180 platform hebt...en kzou gewoon voebal schoenen meenemen..iig im robbin me some!..en highpulls en powershrugs is natuurlijk vanzelf sprekend voor die powerstairs..speltip 1 voor deadlift @ Lopik: de week ervoor geen zuivel en de ochtend voor de wedstrijd 2 muscle magazines uitlezen op de plee.
is 120kg op 181 geen PR?
wel netjes man! stones gaan goedkomen![]()
Hij heeft al 2x SM van NL meegedaan waarbij ie dat al heeft gedaan. Dus nee
Nice training Gijs.. mooi om te zien hoe gemotiveerd jij weer bezig bent om je weaknesses weg te werken. Je motivatie inspireert me.
btw. zet je tel eens aan lul, probeer je terug te bellen
inderdaad mooi hoe je van je zwakke onderdeel probeert uiteindelijk een sterke te maken - volgende jaar donder je die stones overal op man!
Die centimeter doet het hem hoorHij heeft al 2x SM van NL meegedaan waarbij ie dat al heeft gedaan. Dus nee

Nice training Gijs.. mooi om te zien hoe gemotiveerd jij weer bezig bent om je weaknesses weg te werken. Je motivatie inspireert me.