MuscleMeat

g-mens log

Hoe hoog kun je je @ RPB platform maken Gijs?
Is het geen idee om des noods een aparte stone-sessie in te lassen de komende twee weken? Op woensdag oid?!

Hoe je 't ook doet, respect voor je prestatie weer (en onbegrip dat je zondag weer op zo'n manier getraind hebt.. :p)

speltip 1 voor deadlift @ Lopik: de week ervoor geen zuivel en de ochtend voor de wedstrijd 2 muscle magazines uitlezen op de plee.

ik zeg OH stone press, met de lichste stone, iig proberen,110 lukt wel inmiddels??..bij wout deed ik dat vorig jaar ook wel es met johan..reps pressen met die van 80..hij dan, ik singles:P...en mischien een opvangmat maken, met allemaal rubber en banden op elkaar gestapeld?..en dan stone omhoog lanceren, en evt erop late donderen..kdenk dat dit goed alternatief is, als je nog niet 180 platform hebt...en kzou gewoon voebal schoenen meenemen..iig im robbin me some!..en highpulls en powershrugs is natuurlijk vanzelf sprekend voor die powerstairs..

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.125
180 platform maken is geen probleem hier. Za ga ik 110 op 180cm oefenen.
Aparte stonestraining zat ik idd ook al aan te denken Leon.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

speltip 1 voor deadlift @ Lopik: de week ervoor geen zuivel en de ochtend voor de wedstrijd 2 muscle magazines uitlezen op de plee.

Ik dacht serieus Norit.

hmms moet kunnen.

Lopik ga je redden. jammer van borger maar je laat zien dat je gewoon bij de top hoort. Als er hand over hand truck was geweest haddden de zaken er ook anders voor gestaan.
Ga niet zeggen hoe of weat je moet trainen dat weet je zelf wel.

• #15.127
Vandaag extra events. Ga ik vaker doen.

Eerst platform in elkaar gezet van 181cm. Idd ja FOCK die shit.

-Tyreflips
8x380
8x380
8x380

-Stones
1x95@181cm
1x95@181cm
1x95@181cm
1x110@181cm
1x110@181cm
1x110@181cm
1x120@181cm
Fx120@181cm
Fx120@181cm
1x110@181cm
1x110@181cm
1x110@181cm
1x95@181cm
1x95@181cm
1x95@181cm
Zelfs de 120 vloog er gewoon op, de andere 2 reps close.

Naar de zwaardere stones toe
1x150@130cm
Fx160@130cm, 120cm was gelukt, kreeg hem niet over de rand meer.
Fx160@130cm easy pick up maar kwam niet uit the hole, toen even een kleine wip zoals Poundstone altijd doet, voelde goed kwam omhoog maar verloor balans en moeten droppen.

-Biervat hooggooien
Vaak zowel 1 hand als 2 handen.

hahaha JUIST

is 120kg op 181 geen PR?
wel netjes man! stones gaan goedkomen :D

Goed bezig!

Dude, you're superhuman!

is 120kg op 181 geen PR?
wel netjes man! stones gaan goedkomen :D

Hij heeft al 2x SM van NL meegedaan waarbij ie dat al heeft gedaan. Dus nee

Nice training Gijs.. mooi om te zien hoe gemotiveerd jij weer bezig bent om je weaknesses weg te werken. Je motivatie inspireert me.

btw. zet je tel eens aan lul, probeer je terug te bellen

Laatst bewerkt:
inderdaad mooi hoe je van je zwakke onderdeel probeert uiteindelijk een sterke te maken - volgende jaar donder je die stones overal op man!

• #15.134
Hij heeft al 2x SM van NL meegedaan waarbij ie dat al heeft gedaan. Dus nee

Nice training Gijs.. mooi om te zien hoe gemotiveerd jij weer bezig bent om je weaknesses weg te werken. Je motivatie inspireert me.

btw. zet je tel eens aan lul, probeer je terug te bellen

sorry ik wist het maar hij is leeg en ik vond net hier pas mijn oplader.

inderdaad mooi hoe je van je zwakke onderdeel probeert uiteindelijk een sterke te maken - volgende jaar donder je die stones overal op man!

Volgend jaar kan ik mee met de besten op stones net als nu met OH op de kwali's het geval is dat is een belofte.

• #15.136
Dat zou idd kunnen omdat het platform van Jarno precies 181 is. Als er meerdere matten voorliggen dus net iets minder en op straat lag er altijd wel iets voor. Bij mij is het precies 181 nu vanaf waar je op staat.

Mooi bezig Gijs, meteen effectief aan de slag om je stones te verbeteren :thumbs:

Biervat hooggooien met klein of groot vat? Train je het om allround skilled te worden of dat het onderdeel in een wedstrijd in de nabije toekomst zit? Of beiden natuurlijk!

denk als assitance voor explosie/speed bij het omhoog komen van stones lex..op lopik zit er geen hoog gooien in..

Terug
Naar boven