MuscleMeat

g-mens log

zaten er nog wel 10 in.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.442
Godverrr, kon mijn computer nog net op tijd redden. Zelfs via google chrome nu alleen maar virussen. Een of andere gefrustreerde gebande gast ofzo zit wraak te nemen.

Vandaag

Oef 1 Olympic SQ (raw)
15xbar
10x60
5x100
5x140
3x170
7x200 PR raw
40x120 PR

http://www.youtube.com/watch?v=Zuj42abV3jY

Oef 2 Chins
10xbw
11xbw+20 PR
7xbw+25 (volgens mij ook pr)
5xbw+30

Oef 3 Parallel bar dips
15xbw
15xbw+20
10xbw+40
16xbw

(iets stijve linker schouder)

Oef 4 Kabeltje cross voor achterkant schouders
20x20
20x25
20x25

Oef 5 Plate side raise
15x10
15x10
15x10

Oef 6 Dumbbell hammer curl
10x16
10x22
10x22
10x22

Ook weer wat irritatie linker elleboog. Ach fock it het is de prijs van events trainen.

Spreuk van de dag in mijn hoofd: Jij traint hard, ik train harder.

kreeg gewoon een bevlieging om mezelf goed pijn te doen.

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 23:52 ----------

I didn't hear no bell!

Mooi Gijsje! Kevin Levrone zou trots op je zijn geweest.. hij deed altijd 20x100, 20x120, 20x140 kg om z'n benen te shockeren. Misschien iets voor volgende keer?

Nee te makkelijk.

Haha. Respect.

• #15.444
Damn easy yoke!
Gelukkig had je wat kcal kunnen besparen door geen psych up te gebruiken.

btw. ga je nu FB trainingen doen? Of waarom deed je squats bij je UB training?

• #15.446
Gewoon extra volume SQ omdat ik vond dat ik dat te weinig deed met de events de laatste tijd.

Mooie repout Gijssiee

gvd, the insanity... je doet mijn max 20 repper gewoon... 2x... hater. dat je uberhaupt nog energie had om daarna de rest van je training te doen. ik sluit me aan bij ita: respect.

op het forum zitten zowiezo altijd verdomd veel virussen!

Heb er ook heel lang last van gehad. Nu niet meer, dankzij Hitman Pro. (gewoon maar gekocht voor 17 euro voor één jaar)

40x120...gekkenwerk :p

op het forum zitten zowiezo altijd verdomd veel virussen!

Heb er ook heel lang last van gehad. Nu niet meer, dankzij Hitman Pro. (gewoon maar gekocht voor 17 euro voor één jaar)

Sukkel... zeg mij de volgende keer als je wat software moet hebben :roflol:

---------- Post added di 21 jun 2011 at 14:11 ----------

@ gijs... Jij bent hierbij wat mij betreft de ziekste gast van DBB ! ziekelijk veel respect !

Hoho, 40x120... Extrapolatie geeft nu een 400kg squat aan?? :D

• #15.453
Zieke squats man!

Hoho, 40x120... Extrapolatie geeft nu een 400kg squat aan?? :D

Euhm welke formule gebruik je dan?

Die uit 5/3/1 komt bij mij altijd in de buurt en hier ook denk ik: Geschatte 1RM = (gebruikte gewicht * reps * ((1/3)/10) + gebruikte gewicht. Dan kom je uit op 280, en bij de repout van JW op 182,9. Dan zit je er niet heel ver naast als je bedenkt dat meer reps meer afwijking geeft in de formule. Het blijft wel theoretisch natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Haha tja die shit werkt bij mij sowieso niet. Op al mijn lifts klopt dat niet.

Klopt idd niet. Ik kan sindskort 1x190 squaten, maar als ik er 170 op heb doe ik hem ook geen 2de keer, terwijl dat volgens die berekening 4 a 5 keer zou moeten kunnen.

Zieke squats man!

Die uit 5/3/1 komt bij mij altijd in de buurt en hier ook denk ik: Geschatte 1RM = (gebruikte gewicht * reps * ((1/3)/10) + gebruikte gewicht. Dan kom je uit op 280, en bij de repout van JW op 182,9. Dan zit je er niet heel ver naast als je bedenkt dat meer reps meer afwijking geeft in de formule. Het blijft wel theoretisch natuurlijk.
Het was ook meer een ggrwuaapje men!

Soms moet je de posts van Tjok met een korreltje zout nemen, bij tijd en wijle is het namelijk best een grappig vlegel. Ik begrijp dat lastig te herkennen is tussen zijn series van serieuze posts, maar Geddie, bij deze was het toch wel echt duidelijk! :D

Terug
Naar boven