- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I didn't hear no bell!
Mooi Gijsje! Kevin Levrone zou trots op je zijn geweest.. hij deed altijd 20x100, 20x120, 20x140 kg om z'n benen te shockeren. Misschien iets voor volgende keer?
op het forum zitten zowiezo altijd verdomd veel virussen!
Heb er ook heel lang last van gehad. Nu niet meer, dankzij Hitman Pro. (gewoon maar gekocht voor 17 euro voor één jaar)

Hoho, 40x120... Extrapolatie geeft nu een 400kg squat aan??![]()
Haha tja die shit werkt bij mij sowieso niet. Op al mijn lifts klopt dat niet.
Dat weet je niet totdat je er 400kg aan hebt gehangen.

Hoho, 40x120... Extrapolatie geeft nu een 400kg squat aan??![]()
Gewoon extra volume SQ omdat ik vond dat ik dat te weinig deed met de events de laatste tijd.
Haha tja die shit werkt bij mij sowieso niet. Op al mijn lifts klopt dat niet.
Het was ook meer een ggrwuaapje men!Zieke squats man!
Euhm welke formule gebruik je dan?
Die uit 5/3/1 komt bij mij altijd in de buurt en hier ook denk ik: Geschatte 1RM = (gebruikte gewicht * reps * ((1/3)/10) + gebruikte gewicht. Dan kom je uit op 280, en bij de repout van JW op 182,9. Dan zit je er niet heel ver naast als je bedenkt dat meer reps meer afwijking geeft in de formule. Het blijft wel theoretisch natuurlijk.
Euhm welke formule gebruik je dan?
Die uit 5/3/1 komt bij mij altijd in de buurt en hier ook denk ik: Geschatte 1RM = (gebruikte gewicht * reps * ((1/3)/10) + gebruikte gewicht. Dan kom je uit op 280, en bij de repout van JW op 182,9. Dan zit je er niet heel ver naast als je bedenkt dat meer reps meer afwijking geeft in de formule. Het blijft wel theoretisch natuurlijk.