AndroidHealthClinic

g-mens log

:eek:
Wtf man, ook nog weer ff gesquat vandaag na die ongelofelijke harde meet training :eek:

Auw.

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:31 ----------

Auw

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.483
hey gijs ik had je een pm gestuurd alleen weet nog niet of je hem had gelezen maar ik heb op me werk vier banden apart gelegt met de volgende maat 255/45 18 0f 19 inch volgens mij xijn lekker stevig mischien goed voor de log ofzo als je wilt kan ik ze proberen mee te nemen volgende keer als ik kom ik hoor het wel .

Gewoon losse banden of met een velg erin? Altijd te gebruiken idd. Thanks

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 22:26 ----------

beestachtige getraint jij kerel.... damn, ik heb met grote ogen gekeken!

Top voor elkaar daar!

haha mooi man, genoeg motivatie voor dit jaar toch?

:D

We maken het goed met je Gijs, we zullen dit jaar zeker nog eens langskomen om bij jou te beesten!!

Dat is een deal.

:eek:
Wtf man, ook nog weer ff gesquat vandaag na die ongelofelijke harde meet training :eek:

Haha ja sorry man, vergeten je te vragen.

Auw.

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:31 ----------

Auw

Boks en auw terug

Jezus wat the **** gewoon dikke sq sessie erachter aan na die shit van gister.
Trouwens die DL was nice man. Had nouw gewoon die 2,5 kg er Xtra aangehangen was het helemaal lekker geweest. Anyhow jij bent echt niet te stoppen man , dikke respect

• #15.485
haha thanks, en ja Mo en ik samen is crazyness, Mo moest wel even nadenken waarom ie het had voorgesteld toen hij buiten stond te kotsen en er nog een 20 repper moest gebeuren:D Maar ja we missen een schroefje in de bovenkamer geloof ik..

hahah nice .
Mo is trouwens big dude maar die DL wtf epic speed van de grond en dan gewoon vies vastlopen op de lockout. Dacht eerst die cleant hem ofzo.

Haha, nog even Squatten vandaag. :D

haha thanks, en ja Mo en ik samen is crazyness, Mo moest wel even nadenken waarom ie het had voorgesteld toen hij buiten stond te kotsen en er nog een 20 repper moest gebeuren:D Maar ja we missen een schroefje in de bovenkamer geloof ik..

And we love it!

gijs ik vond het gisteren echt top man

geweldig gewoon gisteren.

Zieke yoke, en de rest is uiteraard ook brutal.

hahah nice .
Mo is trouwens big dude maar die DL wtf epic speed van de grond en dan gewoon vies vastlopen op de lockout. Dacht eerst die cleant hem ofzo.

Kheb er ff over nagedacht, lock out moet zowieso sterker, maar moet gewoon mijn palfingerbroekje aandoen net zoals bij 330 pull @ simson en geen blote dijbenen...ik graaf die stang echt in die vetpoten van me...en als het echt raar word, die shit ingreasen....hah groot zegt ie, die man die de zon verduistert met zn klauw

Gewoon losse banden ik zal ze meenemen next time

Gijs, heb je wel eens een farmer walk geprobeerd met een bb, het is de enige manier hoe ik ze hier kan doen. Moet zeggen het formaat, vooral de lengte, maar het best interessant om het eens te proberen.

gr,

die deadlift , my god :bow2:

• #15.496
Gijs, heb je wel eens een farmer walk geprobeerd met een bb, het is de enige manier hoe ik ze hier kan doen. Moet zeggen het formaat, vooral de lengte, maar het best interessant om het eens te proberen.

gr,

Nee nog nooit gedaan. Maak gewoon een set farmers zou ik zeggen. Met 1 steigerpijp van 10Euro kun je 2 farmers maken in 30 min. Er zijn genoeg instructionals op het net hiervoor zonder te hoeven lassen.

• #15.497
Vandaag deload

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Hammerstrength low rows
15x50
15x100
15x120
10x130
10x140

Oef 2 Pull ups (brede greep)
10xbw
10xbw
10xbw

lang geleden, ging best nog

Oef 3 Lat pull down reverse grip
10x70
10x80
10x90 full bl

Oef 4 Kabel kruislings voor je langs trekken achterkant schouders
20x20
20x25
15x30

Oef 5 Touwtje naar je toe trekken voor rug
15x40
15x50
15x60

Oef 6 Dumbbell curl
10x18
10x22
10x26

Oef 7 Pose curl
20x
15x
10x

KG's geen idee meer, pomp des te meer

Oef 8 Dumbbell hammer curl (2 armen tegelijk)
15x12kg
12x12kg
10x12kg

Heerlijk getraind in een uurtje.

gijs hoe ga jij om met herstellen en dat soort shit - ik lees vaak na een zware training dat je vrij snel weer aan de bak gaat - herstel jij gewoon snel , of is het een voordeel dat jij gymleraar bent en tijdens die lessen bijv het nodige rek en strek werk doet - dat kan ik mij voorstellen .

haha ik weet iemand die een diepe zucht gaat slaken bij het lezen van je post, ove :D

mooi, weet ik wat ik ongeveer morgen ga doen :D

Terug
Naar boven