DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey gijs ik had je een pm gestuurd alleen weet nog niet of je hem had gelezen maar ik heb op me werk vier banden apart gelegt met de volgende maat 255/45 18 0f 19 inch volgens mij xijn lekker stevig mischien goed voor de log ofzo als je wilt kan ik ze proberen mee te nemen volgende keer als ik kom ik hoor het wel .
beestachtige getraint jij kerel.... damn, ik heb met grote ogen gekeken!
Top voor elkaar daar!
We maken het goed met je Gijs, we zullen dit jaar zeker nog eens langskomen om bij jou te beesten!!
Wtf man, ook nog weer ff gesquat vandaag na die ongelofelijke harde meet training![]()
Auw.
---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:31 ----------
Auw
haha thanks, en ja Mo en ik samen is crazyness, Mo moest wel even nadenken waarom ie het had voorgesteld toen hij buiten stond te kotsen en er nog een 20 repper moest gebeurenMaar ja we missen een schroefje in de bovenkamer geloof ik..
hahah nice .
Mo is trouwens big dude maar die DL wtf epic speed van de grond en dan gewoon vies vastlopen op de lockout. Dacht eerst die cleant hem ofzo.
Gijs, heb je wel eens een farmer walk geprobeerd met een bb, het is de enige manier hoe ik ze hier kan doen. Moet zeggen het formaat, vooral de lengte, maar het best interessant om het eens te proberen.
gr,