Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.501
gijs hoe ga jij om met herstellen en dat soort shit - ik lees vaak na een zware training dat je vrij snel weer aan de bak gaat - herstel jij gewoon snel , of is het een voordeel dat jij gymleraar bent en tijdens die lessen bijv het nodige rek en strek werk doet - dat kan ik mij voorstellen .

Een aantal zaken

1 Ik ken mijn lichaam denk ik beter dan de meesten na een leven van voornamelijk sport

2 Ik geloof dat het lichaam veel meer kan dan de meesten die ik tegenkom geloven

3 Herstel is te trainen

4 Ik ken mijn trainingstheorie aardig en pas dat toe

5 Aanleg speelt in alles een rol in het leven dus dit ook, eigenlijk overbodig dat nog te zeggen.

6 Het antwoord dat de meesten willen is dat die aanleg dit mogelijk maakt maar zonder mijn ego te strelen is het voornamelijk karakter en door het te doen train je dus ook dat herstel.

---------- Post added di 28 jun 2011 at 22:37 ----------

mooi, weet ik wat ik ongeveer morgen ga doen :D

Goed zo. Dat is wat ik je zei idd, ik heb het zelf alvast gedaan;)

een aantal zaken

1 ik ken mijn lichaam denk ik beter dan de meesten na een leven van voornamelijk sport

2 ik geloof dat het lichaam veel meer kan dan de meesten die ik tegenkom geloven

3 herstel is te trainen

4 ik ken mijn trainingstheorie aardig en pas dat toe

5 aanleg speelt in alles een rol in het leven dus dit ook, eigenlijk overbodig dat nog te zeggen.

6 het antwoord dat de meesten willen is dat die aanleg dit mogelijk maakt maar zonder mijn ego te strelen is het voornamelijk karakter en door het te doen train je dus ook dat herstel.

---------- post added di 28 jun 2011 at 22:37 ----------

goed zo. Dat is wat ik je zei idd, ik heb het zelf alvast gedaan;)

+1

haha ik weet iemand die een diepe zucht gaat slaken bij het lezen van je post, ove :D

??? dit moet je toch kunnen vragen denk ik , ik doe het niet bij iedereen starter ;)

Een aantal zaken

1 Ik ken mijn lichaam denk ik beter dan de meesten na een leven van voornamelijk sport

2 Ik geloof dat het lichaam veel meer kan dan de meesten die ik tegenkom geloven

3 Herstel is te trainen

4 Ik ken mijn trainingstheorie aardig en pas dat toe

5 Aanleg speelt in alles een rol in het leven dus dit ook, eigenlijk overbodig dat nog te zeggen.

6 Het antwoord dat de meesten willen is dat die aanleg dit mogelijk maakt maar zonder mijn ego te strelen is het voornamelijk karakter en door het te doen train je dus ook dat herstel.

oke gijs bedankt voor de reactie herstel is trainen dus voor jou

Nee, herstel is TE trainen.

• #15.505
haha goddamn die avatar zeg...... tss

• #15.507
Vandaag @ RPB met Jaimy, Frank en JW

Oef 1 Stones
95kg@180cm
95kg@180cm
95kg@180cm
110kg@180cm
110kg@180cm
110kg@180cm
120kg@180cm
120kg@180cm
120kg@180cm
130kg@144cm PR zonder hars en 20inch bal
130kg@156cm PR " "
130kg@168cm PR (met hars en 20 inch bal) Goed blij met deze.
150kg zonder hars kwam los maar niet goed genoeg om te lappen (soon!)
150kg@144cm PR (20inch bal)

Met Jarno zijn ballen in de kwali ook wel eens gedaan deze hoogtes maar dan niet met zulke dikke ballen. Langzaam transformeer ik mezelf tot monster op stones.
Respect ook voor Jaimy die de 130 zelfs op de 180cm wist te krijgen.

Oef 2 Olympic squat
Beltless
5x100
3x120
3x140
3x160
Belt om
3x180
5x200
5x200
5x200

Loeizwaar maar zeer tevreden na afgelopen trainingen. Moet zeker 10 reps inzitten nu als ik fris ben en all out ga. De 20x200 is nog steeds een doel van mij voor einde dit jaar maar ik ben bang dat ik de laatste maand niets anders doe dan SQ om dat te halen.

Oef 3 Romanian DL
8x60
8x100
8x120
8x140
8x160
8x180 (straps)

Oef 4 Roman chair SQ
20xbw
20xbw
20xbw

Oef 5 One legged calf raise
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 6 Leg tucks
25x
25x
25x
25x

Finish, prima training. Oh ja JW heeft even geen internet door de storm gisteren maar deed een 100 logpress PR en op en neer met een 320 yoke PR.
Good job mattie!

Laatst bewerkt:
Monster of stones idd! Is 130kg op 180 voor jou ook mogelijk?

Sterke training, stones gaan goed.

20 x 200 squat voor het eind van het jaar zou heel ziek zijn.

****ing nice squat.

Ook altijd dat volume, epic shit. I like I like.

• #15.511

Waarom niet het zal lastig worden ik heb wel een heel stuk minder lengte dan Jaimy bv maar ik denk dat alles mogelijk is. De schouders moeten dan nog een stukje sterker worden want het is niets anders als een OH press met stone. Voor het einde van het jaar zal ik het sowieso wel gaan attempten als ik er nog wat meer training op stones op heb zitten.

Sterke training, stones gaan goed.

20 x 200 squat voor het eind van het jaar zou heel ziek zijn.

Ja maar ja die 21x180 was ook al ziek het moet gewoon altijd zieker.

****ing nice squat.

Ook altijd dat volume, epic shit. I like I like.

Thanks, altijd welkom mee te doen.

Retorische vraag natuurlijk Vladi ;)

Erg mooi werk op die stones Gijs! Zelfs met een verrotte rug zet je weer PR's.. motiveert me om ook gewoon 2x in de week stones te doen om mijn weakness hierin weg te werken.

• #15.513
Ja het moet maar, ik vond mijn sq zwak vorig jaar en daar heb ik goed aan gewerkt, dat blijf ik gewoon zo door doen. Stones is nog steeds een punt waarop ik vaak punten verspeel en ik wil daar een zekerheidje van maken in de kwali's van volgend jaar dus dat blijft een speerpunt.

Mooi om te zien dat je vol overgave aan je 'weakpoints' werkt! Zoals gewoonlijk: petje af voor je instelling.

December Smolov dan maar? :D

• #15.517
Mooi om te zien dat je vol overgave aan je 'weakpoints' werkt! Zoals gewoonlijk: petje af voor je instelling.

thanks Mark

Wie weet maar ik denk het niet ben niet zo fan van die programma's waarbij de rest op minimaal wordt gezet. Ik sq gewoon dubbel zo veel in zo'n periode klaar.

Dat ik die 160 stone niet deed, idd ja is ****ed up man maar ja soms heb je van die dagen...

• #15.518
Nog totaal nergens van herstelt maar dat mag de pret niet drukken.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Benchpress (1 duim van glad)
10xbar
5x60
5x100
1x120
1x140
1x160
1x170 ging nog prima
Fx177,5 close, echter alleen schouder meteen heel gevoelig alsof er iets klem zat
Fx177,5 teveel pijn
7x140
10x120 ook pijnlijk
14x100 beetje pijn

Oef 2 Pushpress/jerk
10xbar
5x70
5x100 schouder deed klik en voelde weer iets beter
3x130 voor de situatie na bench en omdat ik inhield best goed
2x130
1x130

Lastig ik merkte dat ik niet helemaal naar boven gooide, zal reactie zijn op de schouder koste me dus ook meteen veel meer moeite met daarna nog uit te drukken.

Oef 3 Barbell shrugs
10x140
10x190 dubbel overhands pr?
vanaf hier straps
10x220
10x240
7?x280 + veel reps weet ik hoeveel schijven er nog op zaten. Schijven donderde er op een gegeven moment overal af beetje dom maar ja...
10x300 best cheated maar I don't give a ****, gefilmd voor Ruben. PR

Oef 4 Machine shoulderpress hammer grip
20x70
15x80
12x90

Oef 5 Plate side raise
20x10
20x10
20x10

Oef 6 Triceps push down
10x40
12x60 PR
20x40

Damn balen van mijn schouder maar daarna goed doorgezet. Deze vakantie toch eens zien wat de fysio kan betekenen want ik kan zo bijna nooit meer CGBP doen en dat vind ik een van de lekkerste ondersteuning.

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal lekker uit Gijs, wel enigzins op je lijfje blijven letten he. Finale komt er ook aan...

• #15.520
Ik ga er niet vanuit dat ik meedoe. Jarno was alweer gematigd positief en Fouad had zelfs aangegeven mss Zaanstad te gaan doen zondag. We zien het wel.

Terug
Naar boven