XXL Nutrition

g-mens log

is dat even naar voor Willem, volgens mij evenaar je Willem. alleen ben jij wel slightly zwaarder van je eigenste zelf... dus dat maakt het in principe impressiverververver

of op zen frans: en principé grande plus impressivé

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #15.562
Willem is mijn grote lichtende voorbeeld.

Waarom geen muscle ups van die chins maken? Ook veel explosiviteit voor nodig en leuke feat om te kunnen

Ooit zijn zwaar symmetrische kaaklijn gezien? hij is ook mijn voorbeeld. Ik wou dat ik zo knap + sterk was. Blij dat we een gezamenlijk idool hebben, altijd fijn om op 1 lijn te liggen met iemand.

• #15.565
Waarom geen muscle ups van die chins maken? Ook veel explosiviteit voor nodig en leuke feat om te kunnen

Laatst nog even geprobeerd, is een specifieke techniek. Heb er ook nog even naar zitten kijken qua techniek en ik deed het fout, het zou moeten kunnen denk ik. Ga het zeker doen in de toekomst. Komt vanzelf

is dat even naar voor Willem, volgens mij evenaar je Willem. alleen ben jij wel slightly zwaarder van je eigenste zelf... dus dat maakt het in principe impressiverververver

Ooit zijn zwaar symmetrische kaaklijn gezien? hij is ook mijn voorbeeld. Ik wou dat ik zo knap + sterk was. Blij dat we een gezamenlijk idool hebben, altijd fijn om op 1 lijn te liggen met iemand.

:roflol: Leuk om dit weer even terug te vinden.

En Chins zijn supinated, he? Daar is mijn PR 7x op. :p
Maar uiteraard is dat van G-men meer impressive aangezien hij 25kg zwaarder weegt.

@Starter20: ik wil niet weten hoeveel jij al gejerkt hebt op mijn FB-foto's. Zal er binnenkort eens paar nieuwe opzetten als ik ergens aan het zwemmen ben, speciaal voor jou.

• #15.567
Ja alles alles kan een mens gelukkig maken, een post op DBB een vers kopje thee.

nice train.

thnx gijs, jij bento ok wel lekker bezig geweest ;)

Je kan natuurlijk ook zeggen dat Willen voor zijn lichaamsgewicht verhoudingsgewijs meer doet. :D
Is maar net hoe je het bekijkt he.

Laatst nog even geprobeerd, is een specifieke techniek. Heb er ook nog even naar zitten kijken qua techniek en ik deed het fout, het zou moeten kunnen denk ik. Ga het zeker doen in de toekomst. Komt vanzelf

Klopt, is idd veel techniek. Ik zou je aanraden de overgang van pullup naar dip apart te trainen. Zo heb ik het ook geleerd. Check het filmpje. Aanvulling: Negatives zijn ook handig. Kan het nu ook op een stang, maar met ringen is het wel makkelijker. Het is wel cool, alleen wat voegt het toe op strongman gebied?

http://www.youtube.com/watch?v=o52cZ-_bH7s

• #15.572
Of we feliciteren Ogre met zijn chins ondanks zijn massive bw!

@Starter20: ik wil niet weten hoeveel jij al gejerkt hebt op mijn FB-foto's. Zal er binnenkort eens paar nieuwe opzetten als ik ergens aan het zwemmen ben, speciaal voor jou.

me_gusta_by_megustaplz-d30cns2.jpg

Het is wel cool, alleen wat voegt het toe op strongman gebied?

een random act of stoerheid hoeft toch niet perse wat toe te voegen ;) het zal em sowieso niet zwakker maken!

Laatst bewerkt:
Indrukwekkende training weer!
Hoe lang doe je nou gemiddeld over één training?
En hoe lang rust je dan ongeveer tussen sets en oefeningen?

3 uur en 10 sec. tussen de sets

• #15.577
Indrukwekkende training weer!
Hoe lang doe je nou gemiddeld over één training?
En hoe lang rust je dan ongeveer tussen sets en oefeningen?

Deze training waren het 33 sets waarvan een aantal w-up De training duurde 1,5u dus stel dat ik een minuut nodig heb voor mijn set dan heb ik iets minder dan 2minuten rust tussen sets.

Dat zal ook wel het gemiddelde zijn denk ik zo voor gym trainingen. Trainingen voor events duren gemiddeld 4u en dan zit er een 30 min eetpauze in tussendoor. Ik maak daar vaak wel zo'n 50 sets incl warming up dus als ik daar ook een minuut per set reken dan is dat tussen elke set wel bijna 3,5-4 min rust.

Groet

---------- Post added di 5 jul 2011 at 22:08 ----------

Vandaag sportmassage gehad en was nodig ook, de masseur had echt hard werken, de spierspanning vooral in de middenrug was absurd hoog volgens hem (en volgens mezelf ook want het leek soms wel alsof er geen tussenwervelschijf meer tussen de wervels zat) Voelt nu al een stuk beter.

hahaha, mafkees.. maar ga je morgen weer maf op de stones of ga je een keer rustig aan doen?

• #15.579
maf doen

Samen maf doen!! :)

Terug
Naar boven