- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom geen muscle ups van die chins maken? Ook veel explosiviteit voor nodig en leuke feat om te kunnen
is dat even naar voor Willem, volgens mij evenaar je Willem. alleen ben jij wel slightly zwaarder van je eigenste zelf... dus dat maakt het in principe impressiverververver
of op zen frans: en principé grande plus impressivé
Ooit zijn zwaar symmetrische kaaklijn gezien? hij is ook mijn voorbeeld. Ik wou dat ik zo knap + sterk was. Blij dat we een gezamenlijk idool hebben, altijd fijn om op 1 lijn te liggen met iemand.
Leuk om dit weer even terug te vinden.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat Willen voor zijn lichaamsgewicht verhoudingsgewijs meer doet.is dat even naar voor Willem, volgens mij evenaar je Willem. alleen ben jij wel slightly zwaarder van je eigenste zelf... dus dat maakt het in principe impressiverververver
of op zen frans: en principé grande plus impressivé

Laatst nog even geprobeerd, is een specifieke techniek. Heb er ook nog even naar zitten kijken qua techniek en ik deed het fout, het zou moeten kunnen denk ik. Ga het zeker doen in de toekomst. Komt vanzelf
Zal ik doen Gijs.Of we feliciteren Ogre met zijn chins ondanks zijn massive bw!

@Starter20: ik wil niet weten hoeveel jij al gejerkt hebt op mijn FB-foto's. Zal er binnenkort eens paar nieuwe opzetten als ik ergens aan het zwemmen ben, speciaal voor jou.
Het is wel cool, alleen wat voegt het toe op strongman gebied?
het zal em sowieso niet zwakker maken!Indrukwekkende training weer!
Hoe lang doe je nou gemiddeld over één training?
En hoe lang rust je dan ongeveer tussen sets en oefeningen?