MuscleMeat

g-mens log

succes gijs:1e:

Haha. Nice, man!

Vooruit heeeeel licht dan..:p

gefeliciteerd decaan

Gefeliciteerd!!!!

Wie is er afgevallen Gijs!?

Succes Gijs! :D

Sterkste man van NL 2009 9e
Sterkste man van NL 2010 8e
Sterkste man van NL 2011 7e ? :D

succes gijs :) ben ook benieuwd naar je resultaat... vorig jaar ging het 'mis' op de stones en dat zie ik nu niet gebeuren.

hahaha ben echt blij voor je onderdelen liggen je volgens mij ook en stones is ook geen probleem meer. ben heel erg benieuwd hoe je het doet

Grats Gijs, toch een kwalificatie gekregen - laat ze zien dan je geen opvulling bent maar een champion, hoe het ook afloopt!!

Gefeliciteerd man!

Grats Gijs, toch een kwalificatie gekregen - laat ze zien dan je geen opvulling bent maar een champion, hoe het ook afloopt!!

Dat was ie voorgaande jaren al, zal dit jaar niets minder worden.

Gefeliciteerd maatje, je coach is er natuurlijk altijd bij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.674
Thanks jongens en de stones zullen we wel zien. Iedereen heeft gezien dat het de zwaarste reeks is die ooit op de finale lag? Is dezelfde reeks als tijdens de Champions league, dus tot 180 op dezelfde malle trap.

Maar ik heb goed getraind ervoor en ik zal er alles aan doen om zo hoog mogelijk te eindigen natuurlijk.

Wat ik me trouwens altijd af heb gevraagt, zijn pre/w boosters toegestaan op zo'n wedstrijd en is hier uberhaubt behoefte naar bij zo'n wedstrijden?

Lijkt me niet dat bij korte kracht uitspattingen het veel extra geeft? Lijkt me meer op het knallen op de lange termijn.

+ crash door eventueel lang wachten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.678
mag maar heeft bij mij echt geen meerwaarde

Super! Gefeliciteerd met je kwalificatie. :D

Die koffie van jou dwarft alle no boosters

Terug
Naar boven