XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.681
haha ja sowieso

Koffie van Gijs is gewoon lekkah!

Gefeliciteerd, man!! ;)

Goed nieuws man! Succes alvast!

Gijs, kick some ass zaterdag...medley met farmers is zowieso voor jou..succes man!

hey gijs gefeliciteerd man je heb het verdiend laat ze wat zien daaro en de yoke ga je winnen he ;)

• #15.688
ik ga het natuurlijk wel proberen. Ik herinner mij nog steeds dat moment met de yoke in mijn eerste finale en het commentaar van de gast van RTL 7 toen. Kijken of we dat kunnen herhalen.

Vandaag rustige training lichaam in juiste setting krijgen.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Oly full squat (beltless)
10x20
10x20
10x50
10x60
10x100
10x120
10x140

Oef 2 Speed dl (beltless)
5x90
5x140
5x170
5x200

Oef 3 mp / pushpress
mp
5x50
5x50
5x50

pp
5x100
5x100
5x100

Oef 4 Chins
5x
5x
5x
5x
5x

Rocketspeed.

Lichaam heef nog wat pijntjes maar het lijkt erop dat ik wel redelijk in vorm ga zijn. Nu 2 dagen werken nog.

lekkere laatste training Gijs, veel succes gewenst zaterdag, ook van Bram.
Laat je je nog masseren voor de wedstrijd of verlies je dan teveel spanning?

Pijntjes is een teken dat lichaam weer extrteme pijn nodig heeft..omdat et nu kleine shit opmerkt..

• #15.691
Je hebt geen keus dawg..

gaat goed komen gijs zeker weten

succes Gijsie! Ik hoop dat je weer wat hoger plaats :)

Succes morgu!! ik kom weer kijke. Yoke ga je sowieso ownen!

hey gijs heel veel succes vandaag ietsje te laat gepost, hoop dat je top gedraaid hebt

hoe ging/gaat het frenk ?

• #15.698
Verslag sterkste man van Nederland 2011

Onderdeel 1 Yoke.

Lage yoke echt lage uitpak, zwaar ook als ik zo het gewicht wat berekende kwam ik eerder op een 400 dan een 380 maar ja dat boeit verder ook niet. 25m in 18sec gedaan. 2 sec langzamer dan Jan en Alex en dat was natuurlijk goed maar Eric en Richard verbaasden me wel met 13 sec. We liepen schuin waardoor er echt veel druk op mijn rechterbeen kwam daarom kon ik op een gegeven moment niet verder versnellen omdat ik dan voelde door mijn rechterbeen te zakken (daar stond meer druk op). 5e plaats op de yoke. Wel mijn been echt rare pijn en laten masseren door de fysio en ingetaped.

Onderdeel 2 Logpress
opwarmen de 100 en 110 gedaan en de 1e beurt verplicht de 120 gepakt. Ging moeizaam. Ik had mijn oly schoenen met hak aan als zovelen maar we stonden op een helling naar beneden. Echt erg verrot. Boom drukte heel erg naar voren uit en dan moest je nog maar zien er onder te komen. Ik ging nu niet meer mijn schoenen wisselen omdat ik ook de rest had gedaan op mijn oly's. 2e beurt 130 mis. Ging hard omhoog maar idd zat de boom voor me en kon ik er niet naar voren onder stappen. Veel hadden hier ook weer problemen. Toch maar mijn gewone sportschoenen aangetrokken en toen toch de 130 gedrukt. Is evenaring pr op deze boom. Tevreden maar ik had graag een poging gedaan op een goede ondergrond op de 140. 9e plaats ofzo op boom?

Onderdeel 3 Medley.
Tire van 420!! 5x flip en dan 2 wasmachines en 1 koelkastvriescombi. Flips waren echt dodelijk, ik kom net niet door het dode punt met mijn lengte en dat is echt verschrikkelijk zwaar dus alles in tweeën. De rest er makkelijk op daarna. 1m 25sec. Toch 4 sec sneller dan Fouad die 11 kg zwaarder was dan ik vandaag. Achteraan in het veld, weer 9e of 10e plaats maar echt alles gegeven.

Onderdeel 4 Truckpull.
22 ton. Volgens mij weer een record qua gewicht voor mij. 20 of 25m weet het niet meer. Was met touw. 33 sec en een heel klein beetje en daarmee 6e geworden en 10/100 geloof ik achter Alex die 33.19 had. Insane pull, alles zat goed. Hij ging hard en technisch perfect. Veel punten gepakt hier.

SMNL2011375.jpg

Onderdeel 5 Stones
120 op de 180cm vliegend. En toen drama op de 140 op 168cm. Gewoon k*t en nu zeg ik het ronduit, ik had er meer van verwacht de stenen voelde verdomd licht aan, ik had zeker tot de 160 kunnen leggen als de 140 was gegaan. Teleurstelling voor mezelf. Ik had na al die harde trainingen hier graag op willen vlammen. Laatste.

Onderdeel 6 Carry en drag. Wasmachine plus een anker van 275 kg.
Moest tegen Johan en was erg gemotiveerd. Ging ook perfect, doorbijten de benen zaten al goed vol. Prima tijd neergezet plaatsing weet ik niet. Johan echt klote voor hem dacht dat een andere streep de eindstreep was en dus verloor hij veel tijd.

Uiteindelijk 9e en toch wel een goede wedstrijd weer met hoogte(truck) en dieptepunten(stones).

Missie voor volgend jaar: De stones ownen!!

Oh ja (met respect naar Fouad) ik ben nu ook de sterkste man van Nederland -105 2011!

Laatst bewerkt:
Gewoon een goede wedstrijd gedraaid. Jammer dat je niet op de stones hebt kunnen laten zien dat je hier progressie op hebt geboekt. Omstandighedenn waren dan ook niet optimaal en 140kg stone op die hoogte is ook killing. Volgend jaar gewoon alles stenen erop zeg ik.

• #15.700
Precies! Dat zeg ik ook!

Terug
Naar boven