MuscleMeat

g-mens log

mjaaaa

Moeilijke omstandigheden dit jaar als ik het zo lees, dus dan mag je zeker niet klagen met zulke prestaties! Congratz Gijs en volgend jaar gewoon weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.703
Klaag ook niet en voor mezelf goed gepresteerd. En ik zal weer keihard beuken om het iedereen volgend jaar weer moeilijk te maken!

Toch een goede plek voor een wildcard :D en sterkste man van nederland -105 is ook een flinke prestatie ;)

lekker bezig geweest homie.

Heel veel respect Gijs, knappe prestatie zo in de nationale top!

9e van NL. ik vind het een knappe prestatie met jou bw kerel!

nu serieus: overall gewoon goed gedaan Gijsje, die truck vooral was echt ****ing geniaal. Jij laat gewoon ff zien dat je niet alleen maar veel BW nodig hebt om sterk te zijn op truckpull!

En die stones gaan we samen helemaal kapot trainen en je gaat nu zoveel marge op de kracht kweken dat ik je zelfs snachts om 2uur uit je bed kan tillen en je dan nog in je ****ing onderbroek die stenen erop smijt!!!

Your coach/buddy is very proud!

goeie wedstrijd gijs :thumbs: en gefeliciteerd met je titel ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.710
whahahahahaha daar is maar 1 antwoord op mogelijk: OH YEAHHHHHHHHHHHHHHH

Proficiat! Top prestatie uiteraard.
Had je die 140 op 1m68 in training wel al eens gedaan?

Gefeliciteerd met weer een top prestatie Gijs.

:lifter::bow::bow::bow::bow::bow::bow::lifter:

top gijs geweldige prestatie

:d

1358172198_5_kgLF.jpeg

1358172198_6_kgLF.jpg

haha

gijs, je bent een mooi figuur (no homo) die sowieso sportief maar vooral ook animatief van grote waarde was gister... waar veel mensen door omstandigheden uit hun doen leken kwam er altijd weer iemand met een grote smile opgelopen, biceps showen, abs showen, vreugdekreten, prachtig! als we 12 van zo'n mannen hadden weet ik het zo net niet, maar gelukkig ben je er, and there's only one, gijsje boeijen!

Gijs is eigenlijk gewoon een beach boy verdwaald in de strongman wereld :p

Goed gepresteerd weer!!! Jmmr van die scheve ondergrond en de stones, maja zo gaan die dinge.. Wel mooi om te zien dat je ondanks dat toch gwn n glimlach op je gezicht houdt. Geweldig die sportiviteit van je altijd! :thumb: Volgend jaar ben je er weer bij!!

comfortabel als een zondagavond. met een Chinese rijsttafel en het sportjournaal op ;)

het was weer inspirerend om je aan het werk te zien baas. mooi om te zien hoe je in Soest en gisteren op de finale laat zien dat ook truckpull nu tot één van 'jou' onderdelen behoort. verder hebben de meeste Lopik onthouden en weten waartoe je instaat bent op de stones - wat frank ook aal aangeeft, blijven knokken daarop en volgend jaar laten zien wat je kan! het was een mooi seizoen NL seizoen.

chinezen was lekker!!!

Gefeliciteerd, toch goed gedaan!

Terug
Naar boven