XXL Nutrition

g-mens log

Alle ectos moeten verplicht een poster van jou in hun huis hebbe hangen...

heel goed gedaan gijs! heb nog hup gijs hup, geroepen, maar zat achter een vrouw met een tamboerijn, heb je vast niet gehoord...

Nette prestatie geleverd Gijs!

Well done G

Gefeliciteerd man. Jammer van die stones. Beloning voor een jaar lang keihard werken, lijkt me zo. Iedereen wordt elk jaar weer een pak sterker, geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.728
Thanks iedereen doet me goed. Vandaag natuurlijk weer RPB open voor de luitjes die ook naar die finale moeten uiteindelijk. Frank was echt tot op het bot gemotiveerd door gisteren en dat was geniaal om te zien maar dan moet je zijn log maar lezen.

Verder kon ik natuurlijk ook niet niks doen. Rechterbeen was helemaal stijf, kon er gisteren ook niet echt goed op staan. Veel rekken, foamrollen en vanmorgen dan maar tape onder de knie, hittezalf erop en sleeve erom en hup herstel squatsessie.

Olympisch full sq

10x20
10x20
10x60
10x60
10x60
10x60
10x80
10x80
10x80
10x80
10x100
10x100
10x100
10x100
10x120
10x140
10x150
10x160

Ja voor die laatste moest ik wel even werken na gisteren met mijn stijve poot.

propz naar Frank die zomaar gaat staan met een belachelijke bal in zijn handen.

En volgende dag gelijk weer trainen, ik wil ook zo'n lichaam :p

• #15.730
Daarvoor heb je mijn instelling nodig dan komt dat lichaam vanzelf;)

ohh yeah nice train en thnx for the props !! Volgend jaar staan de 2 kleine intensity men samen op de kwalificatie. I promise!

• #15.732
Ik houd je eraan.

promise is a promise

Goede wedstrijd gedraait gijs :)

Blijf toch elke keer moeten lachen als je herstel squat training zegt :p maja hahaha!

Jaaa die frank had me ff goed bij de ballen he :p

Goed bezig geweest Gijs!

netjes gijs

Mooie prestatie. Blijft toch leuke gedachte dat van al die miljoenen mannen in Nederland er maar 8 sterker zijn dan jij :D

• #15.740
Zo is het niet helemaal natuurlijk maar het is een mooi gevoel om elke keer in die finale te staan.

Terug
Naar boven