- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi gedaan Gijs, jammer dat ik er niet bij kon zijn, had het graag willen zien!

ging ie op op de MP? lekker de schouder doorbloed met die PP erachteraan!
Nee dat is het probleem Daniel. Tot 150 kan ik al schouderen en de 160 zou ook zeker erop gegaan zijn. Het punt was dat de 140 op 168cm zelfs met schouderen niet echt erop wil. Dat is me 1x gelukt en toen rolde hij precies goed naar voren nu rolde hij weer naar achteren. Het heeft geen zin om de 1e 2 ballen te schouderen. Ik moet dus de schouderkracht verder en verder krijgen om nu ook 140kg bal gewoon op schouders een stuk omhoog te duwen. De 120 op 180cm is nu makkelijk geworden dus dat is alvast een hindernis uit de weg.
En focussen op explosiviteit d.m.v. powercleans? Dat je hem, a la simon, erop werpt? Als je 150-160kg powercleant moet een 140kg stone ook wel lukken op die hoogte zou je denken.Nee dat is het probleem Daniel. Tot 150 kan ik al schouderen en de 160 zou ook zeker erop gegaan zijn. Het punt was dat de 140 op 168cm zelfs met schouderen niet echt erop wil. Dat is me 1x gelukt en toen rolde hij precies goed naar voren nu rolde hij weer naar achteren. Het heeft geen zin om de 1e 2 ballen te schouderen. Ik moet dus de schouderkracht verder en verder krijgen om nu ook 140kg bal gewoon op schouders een stuk omhoog te duwen. De 120 op 180cm is nu makkelijk geworden dus dat is alvast een hindernis uit de weg.