XXL Nutrition

g-mens log

Mooi gedaan Gijs, jammer dat ik er niet bij kon zijn, had het graag willen zien!

Gefeliciteerd Gijs!

Ik kon er helaas niet bij zijn..

Ik verheug me op de filmpjes:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.744
Vandaag UB

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Mp
20x20
10x60
10x80
8x80
6x80

Oef 2 Pushpress
8x100
8x100
8x100

Oef 3 Chins
10xbw
10xbw+10
10xbw+20
8xbw+30
21xbw

Oef 4 Hammer Strength low row (2 handen)
10x40
10x80
10x120
10x140

Oef 5 Kabeltje kruisje voor achterkant schouders
15x20
15x25
15x30

Oef 6 Calfraise machine shrugs
20x80
20x80
20x80

Oef 7 Dumbbell hammer curl
15x18
12x20
10x22

Klein beetje ingehouden?:)

ging ie op op de MP? lekker de schouder doorbloed met die PP erachteraan!

• #15.747

Viel wel mee eigenlijk, geen insanitymode als je dat bedoelt. Het lichaam was nog moe maar dat is logisch. En toch voor mijn gevoel heel aardige gewichten verplaatst.

ging ie op op de MP? lekker de schouder doorbloed met die PP erachteraan!

Ja de mp was erg zwaar. Hij was al zowat op na die 10 repper met 80. Dat blijft bij mij. Als ik 5jes draai kan ik er relatief veel maar als ik 10 of meer reps doe op schouders zitten ze meteen vol.

Complete rest is no option for the warrior.

• #15.749
nee, maar jij bent net zo.

Jammer van die stones man. Volgend jaar schouder je alles tot de 160 gewoon, dan zit je sowieso veilig. :D

• #15.751
Nee dat is het probleem Daniel. Tot 150 kan ik al schouderen en de 160 zou ook zeker erop gegaan zijn. Het punt was dat de 140 op 168cm zelfs met schouderen niet echt erop wil. Dat is me 1x gelukt en toen rolde hij precies goed naar voren nu rolde hij weer naar achteren. Het heeft geen zin om de 1e 2 ballen te schouderen. Ik moet dus de schouderkracht verder en verder krijgen om nu ook 140kg bal gewoon op schouders een stuk omhoog te duwen. De 120 op 180cm is nu makkelijk geworden dus dat is alvast een hindernis uit de weg.

Is ook niet zo heel gek dat je schouders meteen vol zitten na een 10 repper. Dat heb ik meestal ook wel, op een gegeven moment willen die armen niet meer omhoog haha! Maar t voelt zo lekker he :D

Nee dat is het probleem Daniel. Tot 150 kan ik al schouderen en de 160 zou ook zeker erop gegaan zijn. Het punt was dat de 140 op 168cm zelfs met schouderen niet echt erop wil. Dat is me 1x gelukt en toen rolde hij precies goed naar voren nu rolde hij weer naar achteren. Het heeft geen zin om de 1e 2 ballen te schouderen. Ik moet dus de schouderkracht verder en verder krijgen om nu ook 140kg bal gewoon op schouders een stuk omhoog te duwen. De 120 op 180cm is nu makkelijk geworden dus dat is alvast een hindernis uit de weg.

Precies. Ik kreeg de 140 pas ook geschouderd, maar wilde er vanzelf nog steeds niet op, zelfs niet met een hupje. Je moet hem dus echt kunnen pressen via het platform en dat is gewoon loeizwaar. Kortom, het is een kwestie van nóg sterker worden.

En focussen op explosiviteit d.m.v. powercleans? Dat je hem, a la simon, erop werpt? Als je 150-160kg powercleant moet een 140kg stone ook wel lukken op die hoogte zou je denken.

• #15.755
PC zitten er al weer in in mijn training. Vorige week maandag 125 hangclean dus gaat de goede kant op.

Werk van de dag. 50mm massief axle 220cm lang.

foto5.jpg

oneleg.jpg

Ziet er goed uit man. Hoeveel weegt ie?

En die foto :roflol:

damn geil stangetje! Wel even nog markeren waar je je handen kunt plaatsen hè? Anders kan mr. Waterpas niet liften

haha - die foto :p

Gans geile axle :D en met zulke foto's ga je mijn kant een beetje op Gijsie hahahahaha! :roflol:

congrats man!
Er is echt een super coole foto van je op Doetze's site
Sta je voor de stones ofzo met dikke monster abs en een uber chest!
(verschil me de andere deelnemers is schokkend)

Terug
Naar boven