Fitness Seller

g-mens log

Hahaha, dat blauwe pak is magisch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.762
@ mr waterpas, mss, mss niet met teveel tape dan kunnen je straps niet meer goed erom. En daarbij heeft Jimmy het bv ook niet en niemand had daar last van.

Vandaag biceps

15 min crosstrainer, rechterbeen heeft een goede tik gehad met die schuine yoke loop op de finale en soms schieten er flinke pijn scheuten doorheen. Na de opwarming is het weg.

Oef 1 Seated dumbbell curl
20x12
15x18
12x22
10x26

Oef 2 machine curl
15x40
12x50
10x60

Oef 3 Rope hammer curl
20x10
15x20
12x25
10x30

Oef 4 Barbell curl
25x20kg
25x20kg
25x20kg
25x20kg

En toen stonden de armen goed in vuur en vlam en eindelijk voelde mijn elleboog aanhechting links ook warm.

Armen 47cm pumped.

Afspraak gemaakt met fysio omdat het lichaam er doorheen zit en ik de plekken wil laten behandelen die me dwars zitten zoals elleboog, schouder en hamstring.

• #15.764
Wie weet.

Ja goede bicep oefening! Zo doe ik ze ook graag, veel setjes en zwaar!

• #15.766
Altijd gek doen hoort bij mijn familie.

familie.jpg

familie2.jpg

haha coole foto's man ! :)

• #15.768
Vandaag met broertje in de hal.

Squat (de meeste full soms niet omdat ik zat te zoeken met het ongemak aan mijn been)

15x20
10x20
10x60
10x60
10x60
10x60
10x80
10x80
10x80
10x80
10x100
10x100
10x100
10x100
10x120
10x140
10x150
10x160

Alleen bij de 160 riem gebruikt. Beide knie pezen zijn overbelast en mijn rechterbeen heeft echt een tikje gehad. Moest alles heel langzaam opwarmen en ook elke rep rustig zakken om de spanning aan te voelen. Rechts had ik tape om de kniepees en dan is de pijn daar meteen weg. Links wilde nog wel maar voel ik nu ook lichtjes zeuren, zondag had ik die nog wel getaped. Aanstaande dinsdag fysio. Voor de rest nog geen explosieve bewegingen maken en nog geen zware gewichten tot de pijn weg is.

ga je voor de Benchmarc-coupe? haar lijkt heel lang op alle stm-pics?

misselijkmakende squatsessie.

Alweer last van die pees. Ik ben er zelf al tijde vanaf. Je kan wel langs de fysio maar als je het nooit lust geeft gaat het natuurlijk nooit over.

hmm, als jij dit soort maatregelen neemt heb je toch een behoorlijke battle scars opgelopen tijdens de wedstrijd dude! Goed dat je t zo even oppakt. Zie je zaterdag!

• #15.772
hmm, als jij dit soort maatregelen neemt heb je toch een behoorlijke battle scars opgelopen tijdens de wedstrijd dude! Goed dat je t zo even oppakt. Zie je zaterdag!

ja idd, been doet meer pijn dan ik aanvankelijk dacht. Maar goed er zat al lang iets in mijn hamstring rechts en ook die voel ik helemaal doortrekken dus het is niet zomaar gekomen. Het is weer een zwaar seizoen geweest voor het lichaam met 4 kwali's en een finale. Daarbij heb ik denk ik ook weer harder getraind dan ooit.

understatement

Ook jij verdient wel een keer wat vakantie gijs, paar dagen niks doen laat je spieren niet uit elkaar vallen hoor :D

Zuur dat je zo´n last heb.. Sterkte ermee! Zal voor jou wel lastig zijn om ff geen monstertraining neer te zette..

• #15.776
Ach ja we moeten het er maar mee doen.

Vandaag met broertje in de hal.

Squat (de meeste full soms niet omdat ik zat te zoeken met het ongemak aan mijn been)

15x20
10x20
10x60
10x60
10x60
10x60
10x80
10x80
10x80
10x80
10x100
10x100
10x100
10x100
10x120
10x140
10x150
10x160

Alleen bij de 160 riem gebruikt. Beide knie pezen zijn overbelast en mijn rechterbeen heeft echt een tikje gehad. Moest alles heel langzaam opwarmen en ook elke rep rustig zakken om de spanning aan te voelen. Rechts had ik tape om de kniepees en dan is de pijn daar meteen weg. Links wilde nog wel maar voel ik nu ook lichtjes zeuren, zondag had ik die nog wel getaped. Aanstaande dinsdag fysio. Voor de rest nog geen explosieve bewegingen maken en nog geen zware gewichten tot de pijn weg is.

gewoon effe lekker herstellen sterkste man van nederland is pas volgend jaar en binnen een paar weken ben je weer de oude, Succes met je herstel

Damn, met deze blessure nog even dit volume en 10x160 squatten..respect! Maarre wat je niet dood, maakt je sterker Gijs :)

Als je squat met een overbelaste pees snap je toch ook wel dat het probleem enkel erger wordt? Akkoord het is niet all-out, maar 160kg blijft ook een zware belasting, en het gaat om wat je op een training verzet.. zou eerder rustig wat fietsen en voldoende ijs gebruiken.

• #15.780
Wat een mens weet en wat hij doet zijn twee heel verschillende dingen.

Vandaag de hele dag in de sauna gezeten. Nu voelde ik pas echt dat ik vakantie had. Kwam me echt een hele partij spanning vrij. Buiten in de zon in slaap gevallen. Toen nog spannende tour gekeken. Heerlijk!

Terug
Naar boven