AndroidHealthClinic

g-mens log

dat is ultiem ontspannen gijs! de ontknoping van de etappe was echt prachtig vandaag heh?! damn man, heb echt zitten genieten

Als iedereen deed wat hij wist en niks anders,, dan was poundstone nooit ontstaan hehe

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.783
dude... ik had een hersenspinsel, misschien vind je het een k*t idee en misschien niet.

om hand over hand te trainen zou je misschien aan het plafond van RPB een groot katrol kunnen bevestigen. fl**ker der een groot touw door met op het einde een grote haak en gebuik je chain yoke load bars als loading pinnen daarvoor... kan je ****ing zwaar laden dan...

beetje dit idee dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

was zomaar een hersenspinsel. weetnie precies hoe en waarom het naar boven kwam borrelen (maar dat heb ik eigenlijk 9 van de 10x)

nice one.. wel op de tandjes letten als je het touw even laat schieten :D

Je kan ook gewoon een haak maken (als die er nog niet aan zit) aan de prowler, waaraan je het touw kan bevestigen dan kan je ook flink zwaar laden voor hand over hand.
Als jullie dat nog niet deden dan hé, je kan er dan ook een 'dragging sled' van maken maar lijkt me te licht om een truck na te bootsen

http://www.youtube.com/watch?v=O6dYrEKizmA

vanaf 2:50

Laatst bewerkt:
  • #15.790
Oke Erwin ik heb nog 2 mega katrollen liggen dus dat is zo voor elkaar. Idd leuk om te doen.

Vandaag warmtezalf op de knieën en hamstring, tape onder de knie en sleeves erom.

Opw met Squat
15x20
15x20
10x50
10x50

Event 1 Brielle OH medley: 50 fat dumbbell / 65 keg / 75 zwerfkei / 95 anti ecto log / 110 50mm massief axle / 120 admiraal houten log.

Run 1 1m58s. Was testen met rechterbeen. Veel strict omdat ik aan het aftasten was.
Run 2 1m15s. Beter durfde al meer te geven.
Run 3 54s. Juist kan nog wel iets sneller maar zowat tot de 95 log alles strict door.

Mooie medley en er zullen er wel een aantal sneuvelen op de axle voorspel ik. Alleen de mannen met echte schouder power zullen overhouden om die en de laatste boom te duwen denk ik, dat of je moet verdomd veel lucht over hebben.

Event 2 Viking press (thanks Dennis! Vet ding!!)
Veel en genoeg
5 reppers, 3tjes en singles.

Event 3 Stones
Zonder hars
95 @ 180cm
110 @ 180cm
120 @ 180cm
160 Fail. Verdorie deze moet er binnenkort op zonder hars!!

Hars op
160kg x 3 @ 132cm (zat nog 1 rep tussen waar ik achterover tiefde na het lappen, jammer anders had ik voor een pr willen gaan)

Goedkope hars (zo'n groene grote pot) omdat het zonde is steeds dure hars te gebruiken voor trainingen. Ik merk dat ik ook bijna niks meer nodig heb voor die 160. Het zal toch snel zijn dat hij ook zonder hars gaat.

Event 4 Farmerholds
100kg 1m15
100kg 1m18 sec

Event 5 strict logpress
6x72,5
6x72,5
6x72,5
6x72,5

Daarna pompen

Chins
23xbw PR
12xbw+10
8xbw+20

Dips
30xbw
26xbw
25xbw

Ropeclimbs
3x omhoog.

Klauwen kapot. Blij dat mijn been het redelijk deed. Ik kan gewoon niet rusten as simple as that. Benieuwd hoe hij morgen voelt.

best wel sterk

best wel sterker

goeie training gijs. werkt die goedkope hars een beetje? heb ook nog zo'n potje staan maar heb altijd het idee dat het meer een soort haarwax is ofzo

• #15.794
goeie training gijs. werkt die goedkope hars een beetje? heb ook nog zo'n potje staan maar heb altijd het idee dat het meer een soort haarwax is ofzo

Ja doet niet zoveel als die duurdere maar werkt wel. Niet teveel gebruiken en dan flink blijven handjeklappen voor je het gebruikt. Als je het er zo op smeert en dan de stone wil pakken is het eerder haarwax idd.

Ja doet niet zoveel als die duurdere maar werkt wel. Niet teveel gebruiken en dan flink blijven handjeklappen voor je het gebruikt. Als je het er zo op smeert en dan de stone wil pakken is het eerder haarwax idd.

ok thx, ik ga alvast oefenen op het handjeklappen

• #15.796
Plus mijn theorie is ook dat je beter zoveel mogelijk zonder hars kunt doen en als het nodig is met die goedkope hars. Als je dan een wedstrijd hebt en de goede hars gebruikt is het alleen maar makkelijk.

in principe wel, maar als je bijv. een 180 stone moet laden en je krijgt hem zonder hars/met goedkope hars niet erop... kan je beter goede hars pakken en oefenen hem te laden als failen zonder imo

nice training gijs.

Geen last van je biceps na de training met stones zonder hars?

• #15.800
Terug
Naar boven