XXL Nutrition

g-mens log

k*t pizza

lekker bezig geweest man ;)

****ing sterk en zo een fysiek/mentaliteit hebben.

I like, abbo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.805
Thanks Gandhi.

Vandaag rust, been gaat al een stuk beter. Morgen fysio en UB training.

Heerlijk bezig geweest in de hal. Platform voor Brielle is af voor de laadrace en stones.
Staat nu op 130cm. Staat nu ook klaar met alles erbij dus zaterdag kan iedereen het oefenen.

De vikingpress ook even geïnstalleerd voor de komende tijd. Bruut apparaat! Je kunt er nu ook op squatten.

heb je zaterdagnacht nog wat gegeten toe je thuiskwam? :p

• #15.807
Vandaag de hele dag in touw geweest met Frank. RPB heeft nu een 45% platloaded legpress, een pulleystation met high en low pulley met 100kg steekgewichten, een extra verstelbaar bankje, een nieuwe oly barbell en ez stang. Ook een olympische bankdrukbank maar die paste even niet meer in de bak en die moet ik nog eens ophalen.

Training met Frank @ FPA

UB, geen LB de fysio had me echt heel hard pijn gedaan, nog nooit zoiets mee gemaakt maar dan ook nog nooit iemand aan mijn been laten zitten. Gewoon vol met de elleboog in spierknopen, ik heb letterlijk gehuild. Geen grap ik ben bloedserieus. Frank was erbij. Daarna dry needling wat ook vrij bizar was gewoon een naald tot op het bot erin.

oef 1 Military press
10x50
5x70
6x100
1x110
1x112,5
12x80 PR

Prima, de 112,5 was nog vrij makkelijk alleen de lock out was wat zwaar door instabiliteit maar dat kwam omdat de fysio aan mijn schouder had gesleuteld. Volgens hem zou ik vanavond ook nog geen zin hebben in trainen. Hij kent me nog niet zo goed. De stijfheid was geen reden om niet te gaan;)

Oef 2 Chins hammer grip
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Oef 3 High incline dumbbell press (+/- 60 graden)
10x40
8x50
6x54 laatste spot van Frank
12x40 pumped.

Oef 4 HS low row
15x50
12x60
10x70
25x90 ook pumped back

Oef 5 Parallel bar dips
20xbw
19xbw+30 brr net die 20 niet ik haat dat!:mad:
10xbw+40

Naar omstandigheden heel goed als er net bloed uit je borst kwam van het dry needlen en een stijve pec.

Oef 6 Reverse pec deck
15x40
12x45
10x50

Oef 7 Triceps push down
10x40
12x60 PR (en nog goed strikt ook!)
Dropset 3x70 (te zwaar) - en nog heel wat drops tot 20 reps totaal

Hahah wat een fantastische dag heb je gehad. lol lekker bezig

wel waardig om te vermelden: 60 kg was full stack, dus die 10 kg schijf zal wel een stuk zwaarder zijn dan 10 kg aan blokken erbij! Mooie training Gijs, genoten!

huillie

• #15.810
Afb014-1.jpg

Afb013.jpg

Afb012-1.jpg

Afb015-2.jpg

Afb011-1.jpg

Moet echt een keer langs gaan komen, walhalla daar. Maarre wat heb je met je borst dat die fysio
moet gaan dry needlen ... is om je zenuwen te testen toch?

• #15.812
Nee om hem te laten ontspannen. Was allemaal voor mijn schouder.

Damn bruut die viking press.

En het belangrijkste: voel je je terug top na zo'n martelbeurt?

• #15.815
Gaat idd al een stuk beter en dat na maar 1 behandeling.

nice stuff. Je zou eventueel je borst met een lacross bal kunnen bewerken nog. Dat heeft het zelfde effect als dry needling. Puur pijne plekken opzoeken. ( zo kan je het zelf wat onderhouden).

Moet er niet aan denken zo een behandeling.. Heb je het al eens eerder laten doen?

Gaaf man, die schuur wordt al bijna te klein :D

Je schuurtje word bruter en bruter, mooi resultaat :)

• #15.820
nice stuff. Je zou eventueel je borst met een lacross bal kunnen bewerken nog. Dat heeft het zelfde effect als dry needling. Puur pijne plekken opzoeken. ( zo kan je het zelf wat onderhouden).

Ja ik doe het soms al met een tennisbal maar een lacross bal had ik idd ook gelezen op Elitefts.

Moet er niet aan denken zo een behandeling.. Heb je het al eens eerder laten doen?

Nee was de eerste keer en het doet goed pijn maar ik ben wel blij met het resultaat.

Gaaf man, die schuur wordt al bijna te klein :D

Haha ja ik krijg alles wel vol hoor.

Je schuurtje word bruter en bruter, mooi resultaat :)

Vandaag met broertje @ RPB

Opwarmen

Squat

10x20
10x60
10x60
10x60

Mooi, alles zonder tape om de knie etc. Voelde heel stuk beter al. Ivm stijfheid etc morgen pas weer echt squatten. Vandaag had ik zin in stones.

Stones op platform voor Brielle. 130cm

Runs van 95 / 110 / 120 / 130 / 150

5 volledige runs gemaakt met alleen wat goedkope trumona troep hars en daarna nog 3x160 @ 130cm. Prima training en zeker voldoende voor de rug met 28 stones.

Daarna nog een zooitje oefeningen voor schouderbladstabilisatie.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 22:39 ----------

Hier het Brielle platform met alle 6 de stenen erop dus ook nog de 160. In Brielle gaat het tot de 20 inch 150. Platform geeft geen krimp en is dus goedgekeurd.

foto10.jpg

Terug
Naar boven