XXL Nutrition

g-mens log

volgend jaar gewoon stones master

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.822
Daar ga ik wel voor ja. Ik accepteer geen zwakke plekken! Mijn truckpull heb ik al aardig op weten te vijzelen. De OH gaat ook steeds beter. Voor de kwali's al goed voor de finale nog te mager dus ook daar blijf ik hard aan werken. De stones zijn nu mijn focuspunt tot ik daar iedereen bang op kan maken. Volgens mij moet ik dan behoorlijk allround zijn. Dit jaar teveel laten liggen op stones.

Daar ga ik wel voor ja. Ik accepteer geen zwakke plekken! Mijn truckpull heb ik al aardig op weten te vijzelen. De OH gaat ook steeds beter. Voor de kwali's al goed voor de finale nog te mager dus ook daar blijf ik hard aan werken. De stones zijn nu mijn focuspunt tot ik daar iedereen bang op kan maken. Volgens mij moet ik dan behoorlijk allround zijn. Dit jaar teveel laten liggen op stones.

Vergeet niet de OH op een scheve ondergrond te trainen he ;)

ja werken aan je zwakke punt is nooit fijn, maar je bent maar zo sterk als je zwakste schakel.
bench was ooit mijn zwakste schakel. Nu is het deadlift en daar zijn we nu goed mee aan de weg te timmeren.
Volgend jaar ben je dan echt allround

Tennisbal is idd ook prima, voordeel van een lacross bal is dat de intensiteit wat hoger is. Dus je kan makkelijker de triggerpoints slopen.

Ziet er goed uit maat al dat nieuwe spul @ Raw Power Baarn, en die fysio behandeling klinkt niet erg fijn................

• #15.827
Hey JW man ben je al terug of niet?

• #15.829
Vandaag LB

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Snatch
5x40
5x60
5x70 waarvan 2 geen goede lock.
1x80 (powersnatch) maar toch weer even zo out of the blue terwijl ik dit een tijdje niet gedaan heb)

Oef 2 Full OH squat
5x70
12x80 13F ( fock!Ik had Vladmans 15 beloofd, rug en benen geen probleem, maar mijn schouder trilde als een ziekte vanaf 10, mss door de schouderstabi oefeningen van gister
4x100 5F haha zelfde problem
3x110 PR (wat een beetje irritatie bij jezelf al niet kan vrijmaken)

Oef 3 Olympic full squat
10x60
10x60
10x80
10x80
10x100
10x100
10x120
10x120
10x140
10x160
5x180 (deze set riem om)

Gelaten bij 5x180 had er denk ik all out wel 10 van kunnen maken maar het was behoorlijk intens zo alles zonder riem met dit volume en ik wil het been niet meteen weer in puin.

Oef 4 Romanian DL
10x60
10x100
10x120
10x140

Genoeg geweest, behoorlijk tevreden met deze training. Wellicht zaterdag ook wel weer wat looponderdelen mogelijk:)

Ik scheit hem nu al in me broek, ik heb zelf ook wat klachtjes opgelopen door een inwendige klacht aan me darmen. De fysio zei dat hij nog dingen moest recht zetten (schouders/polsen/kniëen, voornamenlijk schouders)..dalijk staat mij het zelfde te wachten. Morgen maar eens bellen voor een afspraak

Hoe voelt het nu aan, na die behandeling?

Mooie herstel squat sessie weer

Laatst bewerkt:
  • #15.831
voelt goed moet ik zeggen. Behalve dat ik mentaal nog mijn been niet 100% durf te geven.

Ik heb er laatst zo te zien overheen gelezen, dat stukje over fysio, :p als ik het zo lees moet ik ook al huilen Gijsie :p maja ik ben ook een watje he haha! Dat "vol" erin gaan dat ken ik van die fysio mensjes :p dat deed ie toen de tijd ook bij mn heup, zat tie op een moment bijna onder mn bot :p maar dan weet je wel wat echt pijn is haha!

En in mn schouder kon ie ook nare plekjes vinden, waardoor je gwn gelijk door de grond gaat! Maar die naald man, brrrrr....zou al gaan rennen als ie t voor zou stellen haha! Maar beter dat t goed voelt!

• #15.833
Vandaag zin om wat te klussen. Even een rek gemaakt voor mijn barbells. Ik heb altijd zat rommel liggen nog om te febriceren dus dit kon nog mooi zo. Wordt het weer wat overzichtelijker @ RPB.

Heb ook nog zakken beton gehaald en zal nu ook gaan beginnen aan een stone van 170-180 kg:)

Afb016-1.jpg

Gijs, is het niet een leuk idee om een RPB site te maken ofzo?
Waar de vaste crew opstaat, filmpjes van trainen en foto's van de gear die er nu staat etc?
Er is vast wel een computer-nerd strongman die dat wilt doen niet?

• #15.835
Dat moet idd nog gebeuren maar ja ik ben er geen held in. Is er geen literatuur aan te bevelen waardoor ik me dat eigen kan maken?

Zijn echt een shitload aan boeken daarvoor, maar dan heb je vaak van die broerde websites die je dan uiteindelijk kan bouwen.

Iemand die het misschien hier kan?

gijs, ik kan je wel helpen als je wil. en als het geen haast heeft.

Hey mooie stangenrek, ben echt jaloers op jou klus capiciteiten.
Ik heb 2 linker handen

Ik wil opzich ook wel helpen, studeer informatica, kan alleen niet designen.

Terug
Naar boven