weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ga ik wel voor ja. Ik accepteer geen zwakke plekken! Mijn truckpull heb ik al aardig op weten te vijzelen. De OH gaat ook steeds beter. Voor de kwali's al goed voor de finale nog te mager dus ook daar blijf ik hard aan werken. De stones zijn nu mijn focuspunt tot ik daar iedereen bang op kan maken. Volgens mij moet ik dan behoorlijk allround zijn. Dit jaar teveel laten liggen op stones.

Daar ga ik wel voor ja. Ik accepteer geen zwakke plekken! Mijn truckpull heb ik al aardig op weten te vijzelen. De OH gaat ook steeds beter. Voor de kwali's al goed voor de finale nog te mager dus ook daar blijf ik hard aan werken. De stones zijn nu mijn focuspunt tot ik daar iedereen bang op kan maken. Volgens mij moet ik dan behoorlijk allround zijn. Dit jaar teveel laten liggen op stones.

als ik het zo lees moet ik ook al huilen Gijsie
maja ik ben ook een watje he haha! Dat "vol" erin gaan dat ken ik van die fysio mensjes
dat deed ie toen de tijd ook bij mn heup, zat tie op een moment bijna onder mn bot
maar dan weet je wel wat echt pijn is haha!
gijs, ik kan je wel helpen als je wil. en als het geen haast heeft.