- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeft geen u te zeggen hoor maar ik vind je wel beleefd. En wie traint je?
oke ken ik volgens mij niet, in ieder geval staat hij niet bij Real dutch power bij de atleten.

Tja wat versta je onder een trainer. De onderdelen van sterkste man moet je gewoon trainen om ze gewoon te worden. Het is heel anders als sportschool werk. Op dat gebied heb je iemand nodig die er verstand van heeft. Toen ik begon deed ik dat bij JP Neuteboom of Simon Sulaiman. In de voorbereiding naar sterkste man van NL was dat Jarno. Nu ben ik zelf "trainer" op mijn eigen locatie maar dat kost niks meer als een kleine vergoeding om de huur te betalen. Dat was ook altijd zo bij Simon en JP, 5 euro per training en dat zijn niet de kosten.
G-men, als ex-bber.
Is het een beetje te combineren?
Bbing en strongmen?
Vind alles zo leuk dat met gewichten te maken heeft, focus ligt nog steeds erg op bbing alleen die kriebels van dutch strongmen cup en trainen met fouad blijven wel hangen![]()
Ik kan ook nog steeds het podium op. Sterker nog ik kreeg laatst nog van Liona een wildcard aangeboden voor het NK bodybuilding zo onder de indruk was ze nog van mijn fysiek.Wedstrijd nog geen idee. In ieder geval weer volgend jaar de kwali's en de eerste is altijd de sterkste man van Noord NL. Wie weet doe ik nog iets tussendoor. Op tv zal het wel komen vanaf november. En ik was heel even te zien in de film sterkste man van NL.
haha...woensdag zat je op te scheppen over die incline db presses en om het even te bewijzen heb je gisteren dus 8x60 gedaansterk man.
is dat 'sterke piet' alleen voor de intocht of moet je ook vaker verschijnen?
Don't talk the talk if you don't walk the walk.