Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.061
Hoeft geen u te zeggen hoor maar ik vind je wel beleefd. En wie traint je?

• #16.063
oke ken ik volgens mij niet, in ieder geval staat hij niet bij Real dutch power bij de atleten.

oke ken ik volgens mij niet, in ieder geval staat hij niet bij Real dutch power bij de atleten.

Nee dat klopt. Maar dat is voor mij(student) ook niet te betalen een zo'n trainer.

sportschool+suplementen is per maand al zon 120-150 euro. heb het er best voor over maar als dat 2-300 gaat worden is me te veel voor nu.

Maar we zijn zeer serieus bezig. En ik zie resultaat dus ik ben er blij mee:)

Hoeveel seconden heeft u rust tussen de sets? als u voluit gaat 2 minuten ongeveer? en bij de mindere reps 1.30 minuten?

• #16.065
Tja wat versta je onder een trainer. De onderdelen van sterkste man moet je gewoon trainen om ze gewoon te worden. Het is heel anders als sportschool werk. Op dat gebied heb je iemand nodig die er verstand van heeft. Toen ik begon deed ik dat bij JP Neuteboom of Simon Sulaiman. In de voorbereiding naar sterkste man van NL was dat Jarno. Nu ben ik zelf "trainer" op mijn eigen locatie maar dat kost niks meer als een kleine vergoeding om de huur te betalen. Dat was ook altijd zo bij Simon en JP, 5 euro per training en dat zijn niet de kosten.

G-men, als ex-bber.

Is het een beetje te combineren?
Bbing en strongmen?

Vind alles zo leuk dat met gewichten te maken heeft, focus ligt nog steeds erg op bbing alleen die kriebels van dutch strongmen cup en trainen met fouad blijven wel hangen :p

Tja wat versta je onder een trainer. De onderdelen van sterkste man moet je gewoon trainen om ze gewoon te worden. Het is heel anders als sportschool werk. Op dat gebied heb je iemand nodig die er verstand van heeft. Toen ik begon deed ik dat bij JP Neuteboom of Simon Sulaiman. In de voorbereiding naar sterkste man van NL was dat Jarno. Nu ben ik zelf "trainer" op mijn eigen locatie maar dat kost niks meer als een kleine vergoeding om de huur te betalen. Dat was ook altijd zo bij Simon en JP, 5 euro per training en dat zijn niet de kosten.

Ik train samen met mijn trainer in zijn kelder. hij heeft verschillende dingen staan die ook in de competitie's gebruikt worden. hij let ook op mijn voeding en maakt de schema's

Lijkt me wel informatief eens bij u langs te komen!

• #16.068
G-men, als ex-bber.

Is het een beetje te combineren?
Bbing en strongmen?

Vind alles zo leuk dat met gewichten te maken heeft, focus ligt nog steeds erg op bbing alleen die kriebels van dutch strongmen cup en trainen met fouad blijven wel hangen :p

Volgens mij heb ik laten zien dat het kan;) Ik kan ook nog steeds het podium op. Sterker nog ik kreeg laatst nog van Liona een wildcard aangeboden voor het NK bodybuilding zo onder de indruk was ze nog van mijn fysiek.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 23:34 ----------

setje vergeten trouwens bijna de mooiste set nog ook.

Maar doe je nog bewust aan bodybuilding?
Want iedereen heeft zijn zwakke punten in zijn fysiek, kijk je ook nog echt naar je lichaam.
Of is het alleen strongman wat je aandacht krijgt?

• #16.070
Ik concentreer me op strongman dat betekend dat ik sommige dingen niet meer doe die ik voor bodybuilding wel zou doen. Andersom maakt strongman me ook een betere bodybuilder in zekere zin. De ontwikkeling van mijn rug, onderarmen en schouders zijn verbeterd sinds ik sterkste man training doe.

hey Gijs, wanneer is je volgende wedstrijd eigenlijk.
Lachen zman de je sterke piet ben wanneer komt het op TV.
Kan ik tegen mijn nichtje zeggen dat ik sterke piet ken lachen toch,
Zal ze helemaal onder de indruk van ome pjotr zijn
En trouwens in welke andere film heb jij gespeeld.

Laatst bewerkt:
  • #16.072
Wedstrijd nog geen idee. In ieder geval weer volgend jaar de kwali's en de eerste is altijd de sterkste man van Noord NL. Wie weet doe ik nog iets tussendoor. Op tv zal het wel komen vanaf november. En ik was heel even te zien in de film sterkste man van NL.

cool man... meneer zwarte piet :)

haha...woensdag zat je op te scheppen over die incline db presses en om het even te bewijzen heb je gisteren dus 8x60 gedaan :p sterk man.

is dat 'sterke piet' alleen voor de intocht of moet je ook vaker verschijnen?

Wedstrijd nog geen idee. In ieder geval weer volgend jaar de kwali's en de eerste is altijd de sterkste man van Noord NL. Wie weet doe ik nog iets tussendoor. Op tv zal het wel komen vanaf november. En ik was heel even te zien in de film sterkste man van NL.

Haha, ik ook!

• #16.076
haha...woensdag zat je op te scheppen over die incline db presses en om het even te bewijzen heb je gisteren dus 8x60 gedaan :p sterk man.

is dat 'sterke piet' alleen voor de intocht of moet je ook vaker verschijnen?

;) Don't talk the talk if you don't walk the walk.

hadden ze nog wel een pak dat een beetje aansloot op jouw lichaam (custom made?) of heb je gewoon een veel te groot / wijd pak gekregen?

• #16.078
Ach die shit is allemaal heel groot, zo'n plofbroek enzo dus paste oke. Ze hadden ook al een pak uitgezocht op basis van foto's.

• #16.079
Vandaag events @ strongman heaven

Event 1 Logpress (admiraal)
Beltless
10x52,5
5x72,5
1x92,5
1x112,5
1x120
1x130 (PR beltless)
Fx135 (dacht er te makkelijk over)
1x135 (PR beltless) easy press

Mooi, gaat lekker zo, eergisteren nog schouders vermoord en nu alweer prima log.

Event 2 Hoogggooien (zak 20kg)
Stuk of 10 worpen met een uitschieter naar ergens 4m. Gaat beter al. Vaak blijven doen dan kan ik Wout Z nog eens op zijn nummer zetten als ie me weer voor paal zet....;)

Event 3 Yoke (beltless)
15mx150
15mx200
15mx300
15mx410 PR beltless

Wordt al heel aardig zo 410 zonder riem.

Event 4 Stones (zwaar)
3x1x130 @ 168cm (20 incher) PR easy vandaag:)
3x1x150 @ 156cm (20 incher) PR (zo makkelijk dat het niet eens geschouderd moest, gewoon hop erop!
3x1x160 @ 144cm PR.

Zo lijkt me prima vooruitgang. Volgend jaar ga ik ze wat laten zien op die stones ik ben er op gebrand!

event 5 Bandje flippen met Roy 380kg
8x
8x
8x

Event 6 Fat dumbbell press (50mm massief stang)
3x50 L & R
2x60 L & R (rechts PR)
1x70 L & R (rechts PR)
Fx78, 2x een paar cm.

Gaat goed. Rustig opbouwen 80+ moet er in zitten op de wedstrijd.

Event 7 Truckpull pallet met spanbanden
4x run met +/- 250 kg.

GHR
5x
5x
5x
12x

Nice.

Pull ups hammer grip
10x
10x
10x

Done.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Gijs.

Ik heb al die werktuigen niet. ik moet het in een sportschool doen met barbells en dumbbells. bevalt me opzich prima. maar om sterker te worden in een onderdeel van sterkste man. moet je het wel wekelijks doen lijkt mij? om die techniek je eigen te maken.

Hoe zou u dat doen als u in mijn situatie stond? ik wil graag verder met powerliften.

Terug
Naar boven