MuscleMeat

g-mens log

Heb je onze tire-flip geestelijk geblokt?

Wat een yoke :o

En die stones zijn ook ni mis

Good train!

dikke PR training !

mooie dag weer man! gruwelijke maaltijd ook :D (en dan doel ik niet op die halve kip)

Yup, good job on the dinner m8! Koffie, captain america en natuurlijk de halve kip waren een mooie afsluiter van de dag :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.086
Ziet er goed uit Gijs.

Ik heb al die werktuigen niet. ik moet het in een sportschool doen met barbells en dumbbells. bevalt me opzich prima. maar om sterker te worden in een onderdeel van sterkste man. moet je het wel wekelijks doen lijkt mij? om die techniek je eigen te maken.

Hoe zou u dat doen als u in mijn situatie stond? ik wil graag verder met powerliften.

Je wil sterkste man worden of niet. Als je het wel wilt ga je onderdelen trainen waar het kan. Er staat een lijst in het pl/strongman gedeelte waar het kan.

Heb je onze tire-flip geestelijk geblokt?

Was ik even vergeten maar ja wat wil je met 5u trainen kun je wel eens iets vergeten.

Wat een yoke :o

En die stones zijn ook ni mis

Good train!

Ging lekker idd.

Dit is de training waar het om draait elke week;)

mooie dag weer man! gruwelijke maaltijd ook :D (en dan doel ik niet op die halve kip)

Jep, en die kip was trouwens ook nice!

Yup, good job on the dinner m8! Koffie, captain america en natuurlijk de halve kip waren een mooie afsluiter van de dag :D

En ook good job on the yoke en de GHR Frank:D

Sterke training man, gaat lekker op die stones. Met welke had je destijds op de wedstrijd moeite?
Die van 120 op de 178 cm?

Gijs wint volgend jaar gewoon de stones.

• #16.089
Sterke training man, gaat lekker op die stones. Met welke had je destijds op de wedstrijd moeite?
Die van 120 op de 178 cm?

Die is 180cm maar nee de 140 op 168cm. Die heb ik pas 1x in mijn leven gelegd. Maar die is ongeveer even lastig als de 130 20inch die ik tot gisteren ook pas 1x eerder had gelegd op die hoogte. Als je ergens goed in wilt worden moet je het gewoon heel vaak doen! Een geweldige quote van Aristoteles:

We are what we repeatedly do. Excellence then, is not an act, but a habit.

mooie uitspraak Gijs..ben je weer wat filosofische literatuur aan het lezen? Persoonlijk vind ik deze wel mooi: "I failed too many times, that's why I am going to succeed"

Laatst bewerkt:
Nil volentibus arduum - Niets is onmogelijk voor hen die willen.

Nulla tenaci invia est via - Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar.

Maxima est vis vetustatis et consuetudinis - Zeer groot is de macht van routine en gewoonte.

• #16.092
Vandaag herstel SQ sessie @ the gym that never complains about using chalk.

Olympic full sq
(beltless)
10x50
10x50
10x50
10x50
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100
10x120
10x120
10x120
10x120
En toen hield het herstellen een beetje op en ging het over in trainen
10x140
Belt om
10x150
6x170
Belt weer af
25x100 om de 20 sets even vol te maken schreeuwend

Lekker, 20sets voor een herstel training. :P Ik zou daar de hele week van moeten herstellen.

epic squatsessie!

Je wil sterkste man worden of niet. Als je het wel wilt ga je onderdelen trainen waar het kan. Er staat een lijst in het pl/strongman gedeelte waar het kan.

ik kan die lijst niet vinden. Kunt u hem linken voor mij?

Alvast bedankt

• #16.096
Ik zal voor je zoeken.......

mooie hersteltraining weer :D ik heb net die vis ala Zack Khan gemaakt - zoals jij het gisteren deed...sjonge jonge wat lekker man!

• #16.098
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/waar-strongman-events-trainen-240650/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/strongman-onderdelen-waar-trainen-216080/

In de zoekfunctie moet je wel aangeven waar je wilt zoeken, in dit geval had ik aangegeven dat het in het pl/strongman gedeelte stond. Anders werkt de zoekfunctie niet goed. Dus voor de volgende keer.....

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:25 ----------

hmm vindt de lijst ook niet echt je van het trouwens.

Dus:

Nuth (Limburg): Strongman team Limburg - Alex Moonen
Almere: Simon Sulaiman
Baarn: RawPowerBaarn (Gijs Boeijen)
Dordrecht: Powerhouse Dordt (Mc Chick)
Ridderkerk: Topgym (Fouad Hsaini)
Groningen: RawPowerGrunn
Friesland: Wout Zijlstra
Ommen: Jarno Hams
België: Ironville (Jimmy Laureys) en Woopyland (Woopy)

en er zijn nog wel wat meer plekken bij mensen thuis maar daarvoor moet je de strongman logjes doorlezen: Onder andere in Limburg bij Sanca en richting noorden NL bij Leophyte. Niet alle plekken zijn open voor onbekenden of starters in de sport dus neem eerst altijd even contact op met de eigenaar.

Vandaag herstel SQ sessie @ the gym that never complains about using chalk.

Olympic full sq
(beltless)
10x50
10x50
10x50
10x50
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100
10x120
10x120
10x120
10x120
En toen hield het herstellen een beetje op en ging het over in trainen
10x140
Belt om
10x150
6x170
Belt weer af
25x100 om de 20 sets even vol te maken schreeuwend

20 setjes squatten.... dan mogen wij bb'ers niet achter blijven.
Prepare for 21 sets :D:D

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 20:43 ----------

mooie hersteltraining weer :D ik heb net die vis ala Zack Khan gemaakt - zoals jij het gisteren deed...sjonge jonge wat lekker man!

Hoe wordt die vis bereid dan, please share...

Terug
Naar boven