AndroidHealthClinic

g-mens log

Wat een super mooie hesrteltraining, ik zou gaar voor het ziekenhuis zijn Respect

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.103
20 setjes squatten.... dan mogen wij bb'ers niet achter blijven.
Prepare for 21 sets :D:D

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 20:43 ----------

Hoe wordt die vis bereid dan, please share...

Is goed Ibo. Loop je de dag ervoor ook eerst een 400+ yoke:rolleyes:

Vis: Tilapia in de pan: paar partjes citroen erop leggen, zout en peper, italiaanse kruiden en dan deksel op de pan en niks aan doen tot ie heerlijk gaar is. Verse spinazie erop voor een minuut of 2-3 en dat bij de pasta.

Klinkt geniaal, alleen blijft mijn tilapia altijd plakken aan de pan als ik het te lang laat liggen. Slechte chef I guess.

Die is 180cm maar nee de 140 op 168cm. Die heb ik pas 1x in mijn leven gelegd. Maar die is ongeveer even lastig als de 130 20inch die ik tot gisteren ook pas 1x eerder had gelegd op die hoogte. Als je ergens goed in wilt worden moet je het gewoon heel vaak doen! Een geweldige quote van Aristoteles:

We are what we repeatedly do. Excellence then, is not an act, but a habit.

Gaat wel goed komen met die stones dus. Trouwens enig idee over volgende week, RPB open?
Meende gelezen te hebben dat je ook nog weg ging 'vakantie'?

We gingen toch geen benen doen dinsdag he :eek:

Nee hoor Killy, we gaan geen benen trainen, we gaan de legs trainen:D

Is goed Ibo. Loop je de dag ervoor ook eerst een 400+ yoke:rolleyes:

Vis: Tilapia in de pan: paar partjes citroen erop leggen, zout en peper, italiaanse kruiden en dan deksel op de pan en niks aan doen tot ie heerlijk gaar is. Verse spinazie erop voor een minuut of 2-3 en dat bij de pasta.

Ehhhh...yokes passen niet in mijn wedstrijdprep, anders had ik het wel gedaan hoor:p:p
Thx voor het vis receptje!

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 21:35 ----------

Klinkt geniaal, alleen blijft mijn tilapia altijd plakken aan de pan als ik het te lang laat liggen. Slechte chef I guess.

Truc is ook om je tilapia op een laag vuur te bakken en als het goed gaar is kan je het probleemloos omdraaien.
Als je het op een te hoge vuur bakt, blijft de binnenkant zacht, waardoor het omdraaien niet goed gaat.

ooie herstel squats Gijs

Harde beltless yoke man!!

Waar koop je tilapia eigelijk?

Ik vind het vrij prijzig ( voor een student dan) bij de Lidl.

ah/c1000/dirk. Het is gewoon een prijzige vis.

• #16.111
Met deksel op de pan hoef je de vis nooit om te draaien. Gewoon laten gaan tot ie goed is.
En ja zoals al het goede voedsel is het wel prijziger dan een doos frikandellen.

Thanks Johan. Beetje afwisselen in belt en beltless tot die 460 yoke gaat sneuvelen.

hahah squats waren hard man. was leuk vandaag weer

• #16.113
Zo ook extra fourageren net:

150 gram pasta met 2 blikken tonijn, groene paprika, tomaat, broccoli en barbecuesaus:meal:

Lijkt erop dat ik de laatste tijd toch meer honger heb. Dat is een goed teken. Dadelijk denk ik nog wel wat eten.

Nice, ik vind het juist k*t dat ik altijd honger heb. 2 much eating= 2 much fat.

Heb jij geen last van gelukkig.:p

Mooie yoke gijs, stabiel zit het eruit zonder riem.
En over eten gesproken, meer eten (eetlust) is meer gains.

• #16.116
Jep dat is zeker zo, eerste weken van de vakantie voelde ik me wat overtraind maar ik ben nu groter en harder aan het worden plus meer honger dus ik denk dat het lichaam nu positief reageert op de extra rust (slaap)

Je word bedankt gijs, nu moet ik dinsdag 21 sets squats doen :mad:

• #16.118
Stoer doen in mijn log is op eigen verantwoordelijkheid. Kan soms leiden tot schade aan de gezondheid.

Wat is je BW nu eigenlijk?

• #16.120
103-104 in de ochtend.

Terug
Naar boven