- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat is in jouw geval de oorzaak dat je bijv niet binnen 4 maanden op 110kg, maar dan wel bij 12% ofzo staat? Is het een onvermogen om die kcals binnen te proppen, wil je lichaam gewoon niet vetter worden, of is het omdat je wel je abs wil blijven showen na een stones streak?![]()
Als Mo hem niet wil Gijs dan zou ik hem toch graag overnemen. Misschien dat ik aanstaande zaterdag ook een keer bij je kan komen trainen als je dat goed vind.
). Dan kom je een keer trainen bij me en dan kunnen we hem een beetje uitproberen met flink gew en dan komen we er wel uit.Nou, ik had liever wat meer van jouw stofwisseling dan. Ik ben dol op eten, maar met mijn endo-meso lijf hoef ik niet veel te eten om op gewicht te blijven of om zelfs bij te komen. Ik hang nu nog steeds rond de 110kg, maar het lichaam weigert om af te vallen. Ik wil namelijk weer naar de -105kg en wat spek verbranden.. I hate fat!![]()
Gijs...ik las toevallig ergens dat jij nog een yoke over had. Ik ben echt hard op zoek naar een yoke. Als het nog steeds zo is dan wil ik hem graag kopen van je.
gr, JP.
No offence, maar ik weet zeker als je een meer uitgebalanceerd dieet gebruikt dat je zult zakken in bf. Kijk eens naar IF bv, (leangains.com)
wat dat betreft hebben we hetzelfde lichaam Ruben. Ik zit nu ook op een stevige 90 kg en zou toch liever een lean 85 kg willen. Alleen het verschil tussen ons is dat ik niet snoep (niet eens gebak als collega jarig is), maar wel sporadisch goed kan schranzen (hartig).

steak and cheese met dubbel steakEen broodje subway van 30 cm met kip en kaas of steak and cheese met groente en een lekker sausje gaat áltijd voor wat voor snoep dan ook!

Oke maar hij ligt in Friesland en ik weet niet of hij in de auto past bij haar. Toevallig heb ik ook nog wat schijven gekocht in Friesland dus ik denk dat ik er binnenkort toch heen moet. Ik bel haar wel en kijk of ze hem morgen mee kan nemen (en of ze het wil, ik heb hem ooit aan haar gegeven he). Dan kom je een keer trainen bij me en dan kunnen we hem een beetje uitproberen met flink gew en dan komen we er wel uit.
Dan heb jij gewoon meer discipline met eten. Ik ben daar helaas niet zo'n ster in.![]()