AndroidHealthClinic

g-mens log

je schouders zagen er ook insane uit man !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.202
kabel voor je kruisje klinkt best gay gijs..

vandaag weer heavy shoulder presses betekent zaterdag minimaal een easy 130 log! :cool:

haha:D

Schouders gaan als een malle, we zullen zien zaterdag.

En dan ook nog tijd om tussendoor een beginner de t-bar row uit te leggen, waarvoor dank :)

Leuk dat je ook hier zit:)
No problem je kunt me altijd alles vragen.

je schouders zagen er ook insane uit man !!!

haha ik voel me ook beest nu, goed eten deze vakantie doet echt wonderen.

aahh, nice man ! Back on track nu :)

Beetje weinig oefeningen doe je jammer ;)

Binnenkort 60kg dumbbell presses, madness.

Gast wtf die dumbbell presses, gooi je ze ook zelf op of worden ze aangegeven?

• #16.207
Zelf opgooien, was een hele opgave kan ik je zeggen met dat gewicht.

G-men pressed net iets minder dan ik met de log, alleen doet hij het met 1 arm :(

• #16.209
Vandaag events @ the gym where the rats are bigger than cats.

Event 1 Logpress (admiraal)
Beltless
10x52,5 strict
5x72,5 strict
2x92,5
1x112,5
1x122,5
Belt om
1x130
Fx140
1x140

Nice. Eergisteren schouders nog vermoord en nu alweer 140 log.

Event 2 Farmers (blauwe)
25m 80kg
12,5m 120kg
12,5m 140kg
+/- 8m 170kg 2 pick ups. PR. Sick pick ups op deze hoogte.
12,5m 140
12,5m 140
12,5m 140

De laatste 3 runs met 140 puur op snelheid.

Event 3 Zak hooggooien 20kg
Stuk of 10 worpen. Hoger dan vorige keer. Gaat goed.

Event 4 Conans wheel (aka carcircle) (gew alleen schijven zonder constructie)
1 rondje 90kg (even aanvoelen)
1 rondje 180kg
1 rondje 230kg
1 rondje 300kg
2 rondjes 350kg
1 rondje 400kg

Strong. Met constructie dus ruim over de 400kg. Nu met een goed lage pick up vanwege de nieuwe loading pin.

Eten...

Event 5 Yoke (light) (elke 25m 12,5 heen en 12,5 terug)
Beltless
25m 130
25m 220
25m 310
25m 310

Event 6 Stones
130@168 cm
130@168 cm
130@168 cm
2 fails er tussen, maar vorige keer ook 3 singles met de 20 inch 130 dus prima.
6x150 (20 inch) @ 132cm PR

De laatste krikte ik in slow motion erop. Rug wordt dikker en dikker.

Eten....

Event 7 Viking press (gewicht alleen schijven zonder constructie, constructie +/- 50kg)
10x50
8x50
8x50
8x50

Nog even pompen

Triceps rope extension
20x15
20x20
20x30kg

Leeg. Goede training. Volgens Kevin viel het wel mee deze keer met 4,5u. Haha pure indoctrinatie..

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 17:43 ----------

Gewicht vanmorgen in mijn onderbroekje na het toilet: 104.4 PR.

pfff dikke training gijs jij doet echt superrr veel op 1 trainings dag

Hoevaak train je events g-men?

• #16.212
1x per week standaard, en soms extra werk op mijn weakpoints. De laatste periode was het 2x stones per week. Vorig jaar 2x log per week.

Okok, heb nu nog meer respect voor je.
Heb het zelf ondervonden met fouad hoe het voelt :p

1x140 op log was nice G! sowieso weer een flinke training vandaag, maar de sfeer en het lekkere weer vroegen er ook gewoon om. ik moet nog even extra benadrukken dat die laatste rep met die 150 stone echt indrukwekkend was - dat duurde lang...niet normaal man. Eetse zo ;)

dikke training weer gijs en nice log!

Gijs,

Eindelijk de goede weg ingeslagen! Timberwalk bijna op 175 kg. Volgende week mee beginnen en dan op naar het wereldrecord van Wout Zijlstra en 40 meter lopen. Dan hoef je je niet meer door Wout voor paal te laten zetten tijdens het hooggooien op de volgende sterkste man van NN. Stones gaan al een stuk beter. Vergeet de wheel flip niet de volgende training. Yoke gaat als een malle. Moet alleen een stuk sneller gelet op de prestatie van Eric Hams op dit onderdeel tijdens de sterkste man van Nederland.

Verdorie...dan moet je toch wel echt een sterk monster zijn als je een rondje met 400kg conan's wheel loopt ;)

was weer mooi man! Die laatste rep op de stone was epic :D

Verdorie...dan moet je toch wel echt een sterk monster zijn als je een rondje met 400kg conan's wheel loopt ;)

Laat staan als je een rondje + 20cm doet :D No phun intended Gijs! ;)

Die 150 stone was bazig Gijs. Heb je die eigenlijk al eens 1 trapje hoger geprobeerd?

• #16.220
Gijs,

Eindelijk de goede weg ingeslagen! Timberwalk bijna op 175 kg. Volgende week mee beginnen en dan op naar het wereldrecord van Wout Zijlstra en 40 meter lopen. Dan hoef je je niet meer door Wout voor paal te laten zetten tijdens het hooggooien op de volgende sterkste man van NN. Stones gaan al een stuk beter. Vergeet de wheel flip niet de volgende training. Yoke gaat als een malle. Moet alleen een stuk sneller gelet op de prestatie van Eric Hams op dit onderdeel tijdens de sterkste man van Nederland.

Ik snap dat het motiverend bedoeld is en er goede intenties achter zitten maar ik word een beetje moe van iemand die anoniem mij na 18jaar training en mijn lijst van prestaties via een forum zegt dat ik "eindelijk de goede weg ben ingeslagen".

Als je het even voor komt doen met die 175 motiveer je me mss wel echt;)

Ik hoop dat je mijn post ook snapt en het kan relativeren, of eens echt komt meetrainen.

Jep en dat was erg indrukwekkend van je. Nu een periode onafgebroken je concentratie zien vast te houden en dan is NL een kanshebber op de kwali's rijker. Dat het erin zit daar twijfel ik niet aan.

was weer mooi man! Die laatste rep op de stone was epic :D

Stones zal en moet ik een beest op worden!

Laat staan als je een rondje + 20cm doet :D No phun intended Gijs! ;)

Die 150 stone was bazig Gijs. Heb je die eigenlijk al eens 1 trapje hoger geprobeerd?

Son you need glasses if you think this was max. It was only @9.

En die 150 legde ik vorige week 3x1 op 2 trappen hoger;)

Terug
Naar boven