AndroidHealthClinic

g-mens log

ibo...waarom kom je niet eens langs bij RPB man?!

@ the G-master...wat een dips man haha - inspirerende shit weer. volgende week ga ik er weer vol op knallen, heb er nu al zin in!

ohhh, wat een filmpje zeg! Grrr, kippevel!!

Nice vids en goede dips!

ibo...waarom kom je niet eens langs bij RPB man?!

@ the G-master...wat een dips man haha - inspirerende shit weer. volgende week ga ik er weer vol op knallen, heb er nu al zin in!

Wil nog zeker een keer langs komen Sjaak, maar zou nu in deze fase niet met jullie mee kunnen tillen:p
Als ik na mijn wedstrijd weer volop ga bulken en aan de nodige krachtvoer zit ben ik zeker van de partij;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.246
Vandaag weer LB. Deze keer @ FPA.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Deadlift
Zonder belt
5x40
3x90
3x140
1x190
Belt om (en straps, wil pronated doen en biceps rust geven)
1x240
4x260
4x260
4x260

Flinke tijd terug alweer zware deads en de eerste werkset met 260 voelde nog erg onwennig. 2e set was al stuk beter en derde set moest ik de laatste rep erin hangen dus daar vond ik het genoeg. Prima dl training zo.

Oef 2 45% legpress (gew alleen schijven, zonder apparaat)
10x100
10x200
10x300
10x400
Kniebanden om
10x500 PR
6x550 PR

Yeah buddy! Denken aan Ronny met zijn legpress vol platen en gewoon pushen tot je bijna out gaat.

Oef 3 Leg extension
15x50
15x75
12x90
10x100 full bl

Oef 4 Single leg legcurl (hammer str)
15x25
12x30
10x35

Oef 5 45% hypers
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 6 Roman chair squat
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Oef 7 Bulgarian split squat
20xbw L&R
20xbw L&R

En toen was de pomp zo immens dat ik ermee klaar was. Bodyweight 107.5 met sportkleren en dat is een all time PR. Ben in de ochtend na het toilet nog net binnen de 105kg.

En voor men me weer verdenkt van...: ten eerste is het onlogisch op mijn sterkst te zijn na de belangrijkste wedstrijden en ten tweede eet ik nu voor de 3e week bijna een kilo vlees en vis per dag aangevuld met mijn PWO shake met whey/vitargo/crea/leucine en b-alanine. Het werkt want ik sta hard en droog en op mijn zwaarst ooit.

Laatst bewerkt:
Nice train, en gaat hard die leg press! Hoe was de druk dit keer..kon je nu wel schreeuwen? :p

• #16.248
Gewoon gedaan, don't care.

sterke training g.

Damn, ongelooflijk sterk Gijs!

Wat vind je eigelijk van vleesvervangers? zijn die het net zo goed als gewoon vlees voor de krachtsportgeorienteerde mens?
Klinkt misschien vrij gay, maar ik eet ook veel vlees en vind het toch jammer dat ik dan het mileu beschadig.

• #16.252
Thanks mannen.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 23:08 ----------

Wat vind je eigelijk van vleesvervangers? zijn die het net zo goed als gewoon vlees voor de krachtsportgeorienteerde mens?
Klinkt misschien vrij gay, maar ik eet ook veel vlees en vind het toch jammer dat ik dan het mileu beschadig.

Niet zoveel ervaring mee, mijn laatste vriendin was wel vega en ik heb het dus wel op maar niet echt veel. Ik kan me niet voorstellen dat het qua aminozurenprofiel even goed is als echt vlees. En idd het is jammer dat we het milieu schade toe brengen maar dan zou ik ook beter mijn auto kunnen wegdoen.

poundstone en baboumian doen veel met plantaardig eiwit, baboumian is zelfs vegetarier... natuurlijk supplementeren zij goed, maar het is dus niet onmogelijk

• #16.254
Je kent de Poundstone shake CP? Enough said lijkt me zo. En er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel maar voorbeelden aanhalen is altijd erg kansloos meneer de wetenschapper want laat me even de advocaat van de duivel spelen hier:

-Savickas is geen vegetariër, bewijst dit nu dat vleesvervangers minder goed zijn?

Je kent de Poundstone shake CP? Enough said lijkt me zo. En er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel maar voorbeelden aanhalen is altijd erg kansloos meneer de wetenschapper want laat me even de advocaat van de duivel spelen hier:

-Savickas is geen vegetariër, bewijst dit nu dat vleesvervangers minder goed zijn?

:D easy tiger

misschien zouden we wel allemaal veel sterker zijn als we allemaal plantenkauwers waren!

-- edit nah.. deze troll geloof ik zelf ook niet meer :roflol: nevermind

Weer eens een knette harde training. Wat betreft core werk, nog aanraders, oefeningen in het verleden welke
je hebt gedaan?

Yoke lopen, OH squats

Front squats, renegade rows, abwheel.

• #16.259
wat fijn dat ik niet eens meer hoef te antwoorden op vragen die aan mij gericht zijn.

Beltless squats/deadlift, Suitcase deadlift

Terug
Naar boven