- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel nice met die MP man..maar verloor je luch of had je teveel druk opgebouwd voor die 125?
Je had er toch ook al aardig wat reps opzitten voor de 125 MP, insane man wat een gewicht.
ammoniak lucht is toch te weinig carbs?
dikke dikke MP verder.
Ah welnee dat is w-up, je zult toch een beetje warme schouders moeten hebben of niet? Lijkt me een vrij goede opbouw naar max eerlijk gezegd.
True, nu ik naar mijn opbouw kijk, kom ik wel op hetzelfde neer.Nu je het zegt over die ammoniaklucht, ik heb daar tegenwoordig eigenlijk praktisch elke goed zware training wel last van. Waar komt dat eigenlijk vandaan?
Mooi om te zien dat de high rep dumbbell presses prima carry over hebben naar de mp.

hmm ja maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen bij mij.
Zowel zweten als urineren vragen water van je lichaam. Als je te weinig water drinkt, wordt de afgescheiden ammoniakgeur niet verdund, waar het nog sterker ruikt. Daarom drink je best voldoende water (en meer als je veel sport) zodat de afvalstoffen zonder problemen afgevoerd kunnen worden.
Het is dus duidelijk dat je zweet naar ammoniak ruikt wanneer er teveel aminozuren als brandstof gebruikt worden of als je onvoldoende water drinkt. Betekent dit dan dat je te weinig eiwitten eet?
Gijs,
Vandaag farmer walk met 175 kg. Don't forget the wheel flip. Niet moe worden maar haten!
Grtz Stan
Wat een poppenkast