AndroidHealthClinic

g-mens log

Geen wheelflip en geen 175kg farmers, ik ben teleurgesteld in je Gijs

Grtz Stan

Juist geschreven Lennart010. Maar doe je niet voor als Stan want er is maar "1" echte Stan Fan! Wellicht dat Weak01 Gijs gaat banderen als hij meedoet aan de Competitie Powerliften 1 op 27 november dit jaar wat wordt gehouden bij SSS in Alkmaar. Dit heeft Gijs zelf eerder dit jaar aangegeven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.303
Hoe bevallen de GHR? Merk je al verschil? Meer kracht? Lokaal uithoudingsvermogen? Explosiever?

De hamstrings worden idd sterker en de GHR zal er wel aan bijdragen ja. Ze gingen ook erg gemakkelijk nu.

Harde training maat! Worden leuke gewichten zo op dat apparaat he ;)

Jep dat app is echt bazig. Ik ga hem nog steeds wel wat verstevigen hoor maar het is echt een top ding. Dat ik toen in Almere die SQ faalde op de voorronde sneed diep in mijn ziel en ik zweerde dat me dan niet meer ging gebeuren. Nu kan ik er ook echt goed op oefenen.

goededag zeg wat een squats dat gaat lekker zo mischien moet ik je maar eens een keer banderen voor die strongman squats

Mijn ego zegt ja en gooi er maar een paar schijven bij, mijn tere zieltje schreeuwt nee verdorie die knieschijven lijden genoeg....

Geen wheelflip en geen 175kg farmers, ik ben teleurgesteld in je Gijs

Grtz Stan

Ja ik ook man, ik had ook wel even van mezelf gedacht het wereldrecord farmers te gaan doen zo tussen neus en lippen door op een zondagje. En ik ben een watje want ik had geen zin in al dat stof gedoe met de tire binnen en buiten regende het;)

Juist geschreven Lennart010. Maar doe je niet voor als Stan want er is maar "1" echte Stan Fan! Wellicht dat Weak01 Gijs gaat banderen als hij meedoet aan de Competitie Powerliften 1 op 27 november dit jaar wat wordt gehouden bij SSS in Alkmaar. Dit heeft Gijs zelf eerder dit jaar aangegeven.

Wellicht, we zullen zien. Ik zal absoluut wel op het plankier komen in de toekomst dat staat vast.

Ging lekker Gijs! Was voor mij iig een harde epic training, thanks again :)

we gaan het binnenkort een keer doen ben al de hele tijd aan het kijken wanneer ik een weekend vrij ben om te komen trainen werk ik gewoon mijn schema af

Gijs ouwe reus. Vat het niet zo persoonlijk op over een wereldrecord op de farmers met 175 kg. Natuurlijk loop je geen 39 meter met 175 kg zoals Wout Z ooit deed in Hongarije. Het gaat er mij om dat je tot het uiterste gaat. Als je vandaag met 175 kg de farmers had gelopen had je wellicht 5 meter afgelegd. So what? Het gaat om een doel bereiken. Maand later loop je 10 meter ( lukt met jouw ijzeren wil ). Dat ik de lat zo hoog leg voor je is alleen maar goed bedoeld. M.a.w als je met 175 kg farmers gaat trainen en je je focust op het verbeteren van een wereldrecord dan weet je 100 % zeker dat niemand zwaarder en harder dan jou traint. No hard feelings. Keep on going. Stan.

• #16.307
Heeft iemand trouwens een filmpje of beelden van die farmerswalk van Wout. Als die farmers een beetje hoge uitpak hebben en ik hoef geen turn te doen dan.....

En ik weet dat het goed bedoeld is. Ik haal er ook het uiterste uit, mss wel nu met iets meer beleid als vorig jaar al. Als de 175 er vandaag had ingezeten had ik het gedaan al was het voor 1m;)

De rug was geen 100% mijn benen wel, daarom ook de viking in plaats van log en de SQ op max. Als de rug op volle oorlogssterkte is dan ga ik wel voor die 175.
Maar mijn farmers hebben allen een lage uitpak. Ik weet bv die farmers van Jimmy (die 155) die deed ik in een farmermedley met gemak, daar had je rustig 2 tientjes op kunnen tapen. 2x175 is een 350 suitcase deadlift en dat is nogal op mijn max nu. Vorige training was 2x340 uitpakken in die run en dat was echt alles wat erin zat.

Akkoord Gijs. Goede uitleg. Ik weet dat je het in je hebt. Just follow your hate! Volgende training mega agressie erin gooien. Het kan altijd beter!Records zijn er om verpulverd te worden. Verbreken is te zachtzinnig.

nice training Gijs en af en toe wat gas terugnemen en met beleid trainen is zeker niet slecht!

dik volume weer, en ik zie dat je zelfs op die legpress van FPA 500 kg gegooid hebt :eek: (late reactie) ! dat is echt freaky !!

En ik lees nu ook pas een 125 kg MP !!! wauw !! dat gaat super maat !!

• #16.311
dik volume weer, en ik zie dat je zelfs op die legpress van FPA 500 kg gegooid hebt :eek: (late reactie) ! dat is echt freaky !!

En ik lees nu ook pas een 125 kg MP !!! wauw !! dat gaat super maat !!

haha ja:D Zelfs 550 aan schijven alleen al. Prachtig man ik was hard opgefokt.
Morgen heb ik trouwens met Frank en Kev afgesproken te gaan trainen in Utrecht overdag omdat ik s'avonds naar mijn fam wil.

haha ja:D Zelfs 550 aan schijven alleen al. Prachtig man ik was hard opgefokt.
Morgen heb ik trouwens met Frank en Kev afgesproken te gaan trainen in Utrecht overdag omdat ik s'avonds naar mijn fam wil.

jammer dat ik er niet bij was haha. morgen kan ik helaas toch niet in trainen, moet in de avond werken, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag en zondag kan ik wel trainen :D

• #16.313
Oke, di beloof ik niks maar denk dat ik wel kom. Woensdag, do sowieso en dan weer beslissen of het za of zo wordt bij RPB.

holy gristus, 125 mp al. ****ing nice man

edit: never mind

• #16.316
Vandaag training met Frank bij All-in sport Utrecht.

Opw op de crosstrainer

Oef 1 Seated dumbelpress
20x12
20x12
10x20
10x30
10x40
11x44 laatste met hulp
22x30 PR

Oef 2 Chins
10xbw
10xbw+20kg
8xbw+30kg
8xbw+30kg (2x8xbw+30=PR)

Oef 3 Close grip benchpress
10x60
10x100
12x120

zal evenaring pr zijn, lang niet gedaan. Frank wilde het doen.

Oef 4 Vertical row machine
15xhalve blok
10x3/4 blok
10xfull bl
10xfull bl + dubbel mini band om het apparaat
15xfull bl + dubbel mini band om het apparaat

Oef 5 Dumbbell side raise
15x12
15x16
15x18
15x20kg

Oef 6 Dumbbell curl
10x16
8x22
6x26
10x30

Oef 7 Preacher curl (EZ stang)
10x50
10x50

brute chins!

jij dacht van "goh...laat ik eens 22 reps doen" :p haha nice man! jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar frank zal wel hebben uitgelegd hoe of wat. next time!

die db presses zijn echt sterk man, nice train

• #16.320
Terug
Naar boven