Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bevallen de GHR? Merk je al verschil? Meer kracht? Lokaal uithoudingsvermogen? Explosiever?
Harde training maat! Worden leuke gewichten zo op dat apparaat he![]()
goededag zeg wat een squats dat gaat lekker zo mischien moet ik je maar eens een keer banderen voor die strongman squats
Geen wheelflip en geen 175kg farmers, ik ben teleurgesteld in je Gijs
Grtz Stan

Juist geschreven Lennart010. Maar doe je niet voor als Stan want er is maar "1" echte Stan Fan! Wellicht dat Weak01 Gijs gaat banderen als hij meedoet aan de Competitie Powerliften 1 op 27 november dit jaar wat wordt gehouden bij SSS in Alkmaar. Dit heeft Gijs zelf eerder dit jaar aangegeven.

dik volume weer, en ik zie dat je zelfs op die legpress van FPA 500 kg gegooid hebt(late reactie) ! dat is echt freaky !!
En ik lees nu ook pas een 125 kg MP !!! wauw !! dat gaat super maat !!
Zelfs 550 aan schijven alleen al. Prachtig man ik was hard opgefokt.haha jaZelfs 550 aan schijven alleen al. Prachtig man ik was hard opgefokt.
Morgen heb ik trouwens met Frank en Kev afgesproken te gaan trainen in Utrecht overdag omdat ik s'avonds naar mijn fam wil.

jij dacht van "goh...laat ik eens 22 reps doen"haha nice man! jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar frank zal wel hebben uitgelegd hoe of wat. next time!