AndroidHealthClinic

g-mens log

lekkere training g-men,het gaat top!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Hmm er is een postje niet doorgekomen, maar ja.

Na de vorige keer geloof ik nog een keer of 4 getraind geloof ik.

S'ochtends in Gorentolo nog getraind om 8 uur.
En 3x hier in Manado. Benen, Rug biceps buik en borst schouders triceps.

Bij benen fullsquat 3x6x150 dus gewoon op normaal kracht niveau.

Bij Rug bij deadlift 3x240 maar voelde niet helemaal lekker in mijn rug. Mijn riem zit nu helemaal los door blijkbaar wat vetverlies en biedt ook nul steun meer (hij zit nu al in het laatste gaatje).

Borst vandaag 3x3x140 bench maar had ik steeds wel wat hulp voor nodig, kracht van borst is wel iets achteruit gegaan maar is logisch omdat ik die erg verwaarloosd heb qua training. De kansen die ik hier heb om te trainen doe ik bijna altijd benen of rug. Borst is qua massa niks verloren.

De trainingen zo vroeg in de morgen, in combinatie met de beperkte calorieeen in vergelijking met Nederland scheelt nu wel wat kracht.

gewicht is nu 94 kaal op de weegschaal in de morgen

Je hebt al geen gram vet op je lijf. Denk je niet dat het eerder vochtverlies is? Behoorlijke hitte daar natuurlijk. Hoe lang verblijf je daar nog?

• #1.644
Zou idd ook kunnen maar is wel veel dan. Voor vetrek woog ik zo'n 98 kg maar nam ik nog creatine en dat houdt idd wel aardig wat vocht vast bij mij. Maar totaal 4kg denk ik niet. Ik denk eerder zelf zo'n 2 vocht en 1,5 a 2 vet. gewicht schommelde ook tussen de 94 en 95.

de 18e vetrek ik weer naar huis. Dan heb ik er 5 weken gezeten.

Zou idd ook kunnen maar is wel veel dan. Voor vetrek woog ik zo'n 98 kg maar nam ik nog creatine en dat houdt idd wel aardig wat vocht vast bij mij. Maar totaal 4kg denk ik niet. Ik denk eerder zelf zo'n 2 vocht en 1,5 a 2 vet. gewicht schommelde ook tussen de 94 en 95.

de 18e vetrek ik weer naar huis. Dan heb ik er 5 weken gezeten.

Wat ik me kan herinnneren woog je 98kg in de avond. Nu 94 in de ochtend. Dat kan al een dikke 2kg schelen. Plus nog het nodige vocht ;) Verder wel erg lekker bezig kerel!

vind je het niet lastig om zo dicht bij de ybf op vakantie te zijn.. hoe ga je het aanpakken kwa voeding als je terug in NL bent??

• #1.647
@Kale, idd 98 was s'avonds en scheelt idd wel iets. Mijn gewicht nu s'ochtends begint weer richting de 95 te gaan, ook weer iets meer calorieen geladen de afgelopen 2 dagen.

@punani, is idd lastig. Qua voeding heb ik alleen een aantal voorbeeld dieeten. Ik moet me nog beraden op het wel of niet invoegen van de volgende producten: brood, melk, kwark.

Qua calorieen ga ik beginnen bij 3500, binnen 1 a 2 weken naar 3000 en ik denk zelf dat minimaal 2500 zal worden. Dieet van 6 weken.

Begin met 50-30-20 daarna richting 50-40-10.
Hoofdbestandelen zullen in ieder geval worden: vis, broccoli, ananas, kip, rijst en havermout.
Natuurlijk ook 2 whey shakes per dag.

Ben nu weer in Bali. Maar nu Ubud. Gelijk wezen sporten. Gast van de toeristeninfo heeft me even achterop de brommer naar een nieuwe gym gebracht hier. Benen gedaan.

Hoogtepunten
Fullsquat paar opwarmsets 6x150 4x160 1x170 1x180

schuine legpress een ruime 400, Alle schijven die erop konden en nog een Indonees er bovenop x6

Verder the usual stuff, leg ext, leg curl, kuiten.

Morgen voor rug en biceps.

...en nog een Indonees er bovenop x6...

Haha! Hoeveel woog die Indonees? :P

Netjes G.

Oja,als half indo kan ik wel vaststellen dat een "natural" volbloed buffe indonees hooguit 60kg weegt.:rolleyes:;)Toch netjes een legpress met 460kg.

Dat wordt in Nederland weer even wennen dat je de legpress niet meer met levende have hoeft te downweighen. :D

Indonesië is imo geen slechte plek om te zitten op een cutdiëet, die mensen hebben in het algemeen toch een gezonder voedingspatroon dan de gemiddelde Nederlander.
Maar het is natuurlijk toch beter als je thuis gewoon precies datgene kunt eten wat je doel goed doet.

haha dat is wel cool, een kerel erboven op en legpressen maar :D

• #1.652
he luitjes. Indonees woog idd precies 60 kg:D

3 dagen terug rug biceps gedaan en gisteren borst, schouders en triceps.
Vanavond alleen wat small opdrukken en buikspieren in de kamer.
Was net lekker bezig met triceps en toen ging de gym dicht:o

Morgen gaan we weer voor benen. Planning is 7 uur in de morgen (zucht) Mijn vriendin wil me ook nog zien op vakantie.

• #1.653
7 uur trok ik niet, maar 8 uur was ik paraat in de sportschool, zonder ontbijt benen:(

Full squat
2x10x60,8
6x101,6
4x5x142,8

Quarter squat
10x183,2
10x224
10x264,8
10x305,6

Fullsquat
10x101,6

Glute ham raise
4x10xBW een aantal zelf en een aantal ondersteund

45% legpress (kgs zonder karretje)
20x120
20x160
20x200
20x240

Legext - legcurl
20reps beide 1 set

Zittende kuiten
20x40
2x20x50
20x40

Training van gisteren in de kamer
crunch 4x50 superset met 4x25 smal opdrukken
side crunch 3x50 superset met 3x30 bankjesdip
kneetucks 4x20 superset met 4x20 triceps ext (met weerstandselastiek)

Ontbijtloos benen trainen:eek:Hoe krijg je het voor elkaar gijs!!!!Respect.

Hehe, idd respect. Maar of het zin heeft is een tweede :D

10 x 305 kg quartersquats zij ook niet misselijk (voor zover je misselijk kunt worden zonder ontbijt;))

hahah no carbs legday sounds like ****ing hell!

En hoe voel je je nu.......? :D

• #1.659
****ed up. Maar heb net serieus 2kg vis naar binnen gepropt hier aan het strand dus proteine zat.

is idd niet aan te bevelen zonder ontbijt, was erna idd behoorlijk draaierig.

Terug
Naar boven