Fitness Seller

g-mens log

Four Herr Rasputin. Qua lichaamsgewicht in verhouding tot de loglift is Gijs "niet" sterker dan Shampoo83. Als je het om gaat rekenen op basis van lichaamsgewicht dan heeft Shampoo83 bijna 100 wilks punten. Pas je deze zelfde formule toe bij Gijs heeft hij ongeveer 85 punten. Vergeet je de verhoudingen dan is Shampoo83 uiteraard sterker dan Gijs op de log.

Kortom: pound for pound bestaat niet monsieur Rasputin, dus dat was zonde van de tijd dat je je rekenmachine erbij hebt gepakt.

Pound for pound: you're only the strongest in kindergarten.
:stupid:

Vandaag ben ik er maar weer eens van overtuigd, the G stands for God :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.484
Vandaag events @ RPB met een heel toffe groep!! De warriors uit ons buurland waren erbij en dat was top.

Event 1 Hooggooien Zak 17,5kg

Veel worpen en evenaring pr met 4m 4,2m gemist. Gaat de goede kant op.

Event 2 Log (black mamba)
3x83
3x103
3x113
1x123
2x133
1x138
4x123
4x113

Nice de 2x133 en 1x138 waren evenaring pr op deze log en dan met stuk minder legdrive omdat ik gisteren nog een hele vochtbult in mijn knie had en die heb lopen koelen met ijs.
Press vanuit de schouders voelt gewoon steeds sterker en dat komt door de dumbbell presses.

Event 3 One hand dumbbell press (50mm) Alles links
1x65
1x70
1x70
1x75
1x80 PR
4x65 PR

De toegenomen schouderkracht bewezen. De 80 ging lekker!

Event 4 Carcircle
Vorige keer gewogen en app weegt zelf 20kg dus nu goede gewichten
2rondjes 220
2rondjes 270
2rondjes 320
2rondjes 350
bijna 1,5 rondje 400kg pr volgens mij

Eten

Event 5 Stones
6x110@180cm PR
1x120@180cm (vloog nog)
5x150 (20inch) @ 144cm PR

Bam, blijft vooruit gaan, bovenrug trekt de ballen steeds makkelijker hoog door. Vastpakken geen probleem geen een fail op lappen zelfs met die trumona troep.

Shake

Event 6 truckpull met pallet (zonder touw)
5 runs 200kg

Event 7 Prowler
op de buitenplaats 2x heen en weer hoog heen en laag terug elke run
50kg
100kg
150kg PR
180kg PR

Insane gew al met 180kg. Gaat heel lekker hierop.

Nice train en mijn relatief mindere events (hoog, stones) blijven toch heel rustig aan verbeteren en mijn relatief sterkere punten (looponderdelen) blijven zels wat meegaan.

Stones gaan echt goed Gijs. Je begint al aardig in de buurt van Fouad te komen. Wellicht volgende keer de 170 kg ( 20 inch )

Netjes man. Ook leuk om te zien dat die iets andere aanpak op de schouders alweer resultaat heeft. Geweldig hoe je steeds een andere aanpak vindt en die dan ook binnen no-time alweer z'n vruchten afwerpt.

Sterk die 80kg dumbbell, nog maar 11kg tot de circus dumbbell!

big shoulderpower ! very nice unstoppable G-force...

• #16.489
Stones gaan echt goed Gijs. Je begint al aardig in de buurt van Fouad te komen. Wellicht volgende keer de 170 kg ( 20 inch )

Die van mij zal wrs wel 175 wegen maar ik had hem eigenlijk al willen doen maar we hadden nog geen vervoer van de stone naar de hal jammer genoeg.

Netjes man. Ook leuk om te zien dat die iets andere aanpak op de schouders alweer resultaat heeft. Geweldig hoe je steeds een andere aanpak vindt en die dan ook binnen no-time alweer z'n vruchten afwerpt.

jep, het blijft een mooie ontdekkingsreis he.

strong shoulders! en je ziet ook met hooggooien dat je het gewoon veel moet doen...zodra de techniek spot on is dan vliegt die zak gewoon met gemak over de 4m heen

Daarom ga ik Gijs zn raad ten harte nemen en terug volume draaien op mn log, dat het zn vruchten dan ook moge afwerpen :D

• #16.492
Vandaag power hour for fighters @ FPA.

Gelukkig auto kunnen regelen dus hoef even niet te fietsen.

-500 ropejumps, 250/150/100 (is easy alleen schouders waren aan het verzuren)
-Boxjumps, 15 normaal, 10 hoger, 2x5 goed hoog.
-Step ups met zandzak 1minuut (elke x zandzak = 35kg)
-5x max sprint heen en terug met zandzak
-Walking lunges met explosieve knie op stootkussen 1 minuut
-Squat met zandzak + trap op bokszak 1 minuut
-Deadlift 1minuut = 29reps 150kg (pr) grip was de bepalende factor anders was het ruim 30+ geweest. Geen magnesium geen riem en wel bakken vol zweet.
-Clean en press, 60kg 13x toen was ik zo misselijk ben ik als een ziek vogeltje achter een bokszak gekropen tot de kotsneiging langzaam verdween. Potverdomme verslagen door een big fighter met 14 reps:mad:
-Buikspieren benen weggooien 2min maximaal reps. 70x. Diezelfde vechter weer terug gepakt hij kreeg er maar 50 uit geperst.

Zweet goot echt van me af.

ziet er intensief uit!
deadlift is ook insane speed met elke 2 sec een rep :O

ga je dit nu elke zondag doen? ipv recovery squat?

• #16.494
weet ik nog niet. Soms wel in ieder geval. Voelt erg lekker om het hele lichaam eens op een andere manier weer te belasten.

volgens mij is het gewoon een secret plan om straks in de ring tegen Mo te staan!

Nog even Gijs en je bent klaar voor MMA. Man..man wat een training! Zelfs Fedor traint zijn conditie niet op zo'n hoog niveau. Deadlift zonder magnesium en straps!! Super. Volgende week 160 kg. Enne..ok Alistair kan dan 14 reps hebben gedaan met de clean en press. Hij heeft niet zo'n monstertraining met stones etc gisteren als jou gedaan en ook geen 29 reps deadlift met 150 kg. Anders had je er 15 of 16 reps uitgeperst! Geweldige training. Dit zo vasthouden a.u.b elke zondag als het kan.

• #16.498
was niet alistair, wel wedstrijd vechter.

Vandaag met de auto verder gegaan, lijkt nog niet echt positief, kop is gewoon goed maar de zuigers draaien maar halve slag. Lijkt iets vast te zitten. Vreemd. Hele blok moet er dus maar uit.... zucht.

Afb049_2.jpg

Afb050_2.jpg

Afb051_2.jpg

Jij bent ook echt overal handig in zeg. Bob de bouwer.

• #16.500
2 rechter handen..

Terug
Naar boven