MuscleMeat

g-mens log

arm golfje :(

Wie zou toch die Pjotr Rasputin zijn?Leuke comments altijd!

dat word knutselen gijs. succes

hey gijs draait die wel constant een halve slag of 1 keer en dan slaat ie meteen vast?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.505
kreeg hem 1 keer een halve slag met de ratel en toen meteen weer muurvast. Ik denk dat er iets met de krukas is ofzo. Maar blok gaat eruit en dan carterpan eraf kan ik het zien.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 22:51 ----------

Vandaag training UB

Oef 1 Shoulder dumbbell press (rechtop)
20x10
20x10
10x22
10x30
10x40
8x46
5x46
5x46 (volume pr met de 46)
19x32

Oef 2 Chins
5xbw
5xbw+20
5xbw+40 6F argh!
2xbw+50 PR 3F
4xbw+40
3xbw+40 4F
22xbw

kom nog steeds niet over die 5 heen maar komt wel.

Oef 3 MP (zonder riem)
10x70
10x70
8x70

Oef 4 Strict lat pull down
15x70
15x70
15x70

Oef 5 Dumbbell front raise
10x10
10x12
10x12
10x12

Oef 6 Shrugs op calf raise
20x105 full bl
20x125
20x145 PR
15x145+small band PR

Oef 7 Kabeltje kruisje voor
20x20
20x30
10x40 PR - 20x20

Oef 8 seated dumbbell overhead extension
10x12
8x16
8x16
8x16

Oef 9 dumbbell triceps kickback
10x6
10x6
10x6

Oke training. Het scherpe randje was er wel af door de 2 harde trainingen van gister en eergister. Geen pr's van belang ook maar wel het lichaam gepushed tot zijn grenzen en dat is vaak voldoende.

mischien een zuigerveer die gebroken is en klem zit.

maar is het opeens gebeurd of hoorde je een klap ofzo of iets ?

gijs zeg t waarheid over je auto "I have done something different for this fight I have ripped out my engine and start doing OH presses with it"...."ill show u how great I am"

• #16.508
mischien een zuigerveer die gebroken is en klem zit.

maar is het opeens gebeurd of hoorde je een klap ofzo of iets ?

Begon binnen 50m ineens hard te ratelen werd steeds luider en toen een redelijke klap en vast.

gijs zeg t waarheid over je auto "I have done something different for this fight I have ripped out my engine and start doing OH presses with it"...."ill show u how great I am"

Haha:D

toni is monteur daarom vraagt ie al die shizle over je auto :)

I'm fast, i drove my car to pure annihilation, jumped out and repaired it before it stoped!

hahahhaha nice one killy,

Gijs: last week i murder a log, killed a yoke, hospitilized a Atlas stone...MEANnn

I have wrastled with el chcoteddy, I done tussled with a corpaul, I done handcuffed tymbo, thrown fouad in jail.

dan denk ik toch snel aan de drijfstang lagers of heb je die al bekeken was de auto trouwens warm of koud?

Gooi de mocro maar weer in de gevangenis.

• #16.517
dan denk ik toch snel aan de drijfstang lagers of heb je die al bekeken was de auto trouwens warm of koud?

redelijk koud (stond alweer 2 uur stil na korte rit)

en idd ik denk daar ook aan. Moet ik me verder zorgen maken om de zuigers en of krukas (onbalans) of kan ik die lagers vervangen en de boel weer in elkaar schroeven?

jah dat is moeilijk te zeggen mischien is door de klap de krukas beetje krom geslagen (denk het niet) en zo ie zo effe toch ook de zuigerveren nakijken of ze niet kapot zijn want door de klap zullen de zuigers schuin in de cilinder zijn geslagen ga ik van uit en je zal het wel kunnen zien of de drijfstang lagers versleten zijn aan de schade. anders als dat het niet is zou ik het niet zo gauw weten dan moet ik echt effe goed nadenken maar ben 98% overtuigt dat het de drijfstang lagers zijn succes:D

• #16.519
Thanks en ik post wel foto's als het zover is. Volksforum helpt ook een handje. Trouwens als je echt heel goedkoop een motorisch goede golf 2 tegenkomt laat het me weten dan heb ik weer een dagelijkse auto. (liefst een td) Groeten

Fout Herr Sossa. Qua lichaamsgewicht in verhouding tot de loglift is Gijs "al" sterker dan Garnier83. Als je het omgaat rekenen op basis van lichaamsgewicht dan zou Garnier83 217 kg moeten pressen. Gijs heeft nu een log van 142,5 kg. Dat is afgerond 136% van zijn BW. Pas je ditzelfde percentage toe bij Garnier83 dan kom je op 217 kg terwijl zijn top nu 180 kg is. Vergeet je de verhoudingen dan is Garnier83 uiteraard sterker dan Gijs op de log. Maar of het een eerlijk vergelijk is....ik bedoel Gijs is 55 kg lichter dan Garnier83 dat mag een ieder op dit forum zelf uitmaken.

Wat een kneus! Alsof ik daar mee bezig ben... De massieve rug van Gijs is gewoon mooier...

Terug
Naar boven