MuscleMeat

g-mens log

ow sorry hum;) ach ja, de een lukt het 2x, de ander prolly 0x, that's life;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.942
Reload LB

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Paused olympic fullsquat (beltless)
20xstang
10x60
5x100
3x140
3x140
3x140
3x180
1x190 PR
1x200 PR

Kreeg met de 140 meteen een verschrikkelijk soort gevoel in mijn rechterknie. Tape erom en smallere stand was het geheel weg. Ik blijf wel last houden van mijn knieen de laatste tijd. Erg vervelend. De fysio op de fpa hielp geweldig maar ik heb geen tijd overdag dus ik moet iets nieuws verzinnen. In ieder geval even glucosamine halen.
De smallere stand was ook stuk zwaarder, was bijna geheel quad.

Oef 2 Deadlift
(beltless)
5x120
5x160
3x200
3x240
Belt om
1x280

pl goed dus prima zo, was zelfs deze keer sneller vanaf het midden naar lockout dan het lostrekken. Concentreerde ook erg op vorm.

Oef 3 Arched back goodmornings
10x70
10x80
10x100
6x120

Oef 4 Leg extension (iso apparaat)
25x30kg (15 per been dus)
25x30
25x30

burn

Oef 5 45% hypers
20x+15kg
20x+15kg
20x+15kg

Oef 6 Calf raise op blok
15x L&R
15x L&R
15x L&R

Dat was hem dan alweer.

bam, hard paused beltless pr.

nice Gijs! En k*t van die knie.. bij mij gaat t altijd in fases.. gewoon ff voorzichtig aan met de jerk oefeningen.

animal flex plus L glutamine 1 x in de zoveel tijd gijs..in tijden van gewrichtspijntjes..shit doet bij mij wonderen..protein shakes zijn overrated dus haal eerder dingen voor aanhechtingen en gewrichten dan die shit.

ja Frenkpie heeft gelijk ik krijg ook pijn in de knie bij jerken. (leg ext is ook een k*t oef voor de knieen)
ja animal flex is een goeie.

oww and respet van die 200 paused beltless and oly.....****in sick :heart:

• #16.947
Ik zal eens kijken naar die animal flex, en wat daar in zit dan.

Vandaag even wat opgehaald voor RPB. Maakt het totaal aan alleen 50mm nu 1200kg. En 20 25plates nu. Weer een mooi prijsje betaald ook. Het heeft zijn voordelen als je een netwerk in de sport hebt opgebouwd.

Afb056_1.jpg

kan je weer een tijdje vooruit

Mooie plates, nice !

woaahh RPB wordt een steeds groter Strong man walhalla !! Echt vet. Heb zin om zaterdag weer te knallen!

nice training!
Voor je gewrichten etc zou een tijdelijke comeback in de BB wereld niet verkeerd zijn denk ik? Of trainde je nooit anders in een wedstrijd voorbereiding?

• #16.952
nice training!
Voor je gewrichten etc zou een tijdelijke comeback in de BB wereld niet verkeerd zijn denk ik? Of trainde je nooit anders in een wedstrijd voorbereiding?

wedstrijdvoorbereiding was juist een aanslag. Idd de eventtrainingen nog veel meer. Maar gewoon high rep bodybuilding verder is veel milder op de gewrichten.

wedstrijdvoorbereiding was juist een aanslag. Idd de eventtrainingen nog veel meer. Maar gewoon high rep bodybuilding verder is veel milder op de gewrichten.

ben je ook van plan om een beetje rustig aan te doen nu het seizoen wel gebeurd is?Of knal je weer door as usual :D
(waarschijnlijk weet ik het antwoord al)

Was die 20x200 squat een doelstelling voor dit jaar nog Gijs?
Vroeg het me gewoon even af.
Zou namelijk erg brutaal zijn om te zien :)

• #16.958
Papendal zou mooi zijn ja. In december is er toch ook nog een meet

Papendal zou mooi zijn ja. In december is er toch ook nog een meet

Er is 20 novmeber een training en 4 december. Deze kunnen allebei natuurlijk

En ben van plan op zaterdag 24december een evaluatie en traininge te houden met na afloop wat te drinken en hapjes.

Dus kies maar 24 december zo leuk zijn kunnen we de evaluatie een beetje om jou recordpoging heen bouwen.
dus een soort feest. Kan je er ook nog voor trainen.

ik hoor het wel.

pjotr is het een nl record ofzo dan?

Terug
Naar boven