Fitness Seller

g-mens log

Luxeprobleempje dus..

Hoe staan je schouders?

In mijn geval was mijn pec te krampachtig waardoor me schouders naar voren werden getrokken = pijn bij benchen maar niet bij enige vorm van overhead.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.003
Vandaag LB

Opw 6 min crosstrainer

Oef 1 Olympic SQ
(beltless)
10x20
10x60
5x100
5x140
3x180
Belt om
9x200
2x210
1x220

Hmm, evenaring pr van 6 september met de 200. Niet geheel ontevreden maar ook niet tevreden. Pijn in mijn knie en 2 wedstrijden tussendoor hebben het volume op de SQ geen goed gedaan en dat merkte ik, nu dat volume omhoog gooien naar minimaal 2x per week en mss soms weer de herstelsquats. Dit is namelijk nog een heel eind van de 20x200 die ik voor het einde van het jaar wilde doen. Ik heb wel het gevoel dat er nu een nieuw raw pr wel in zit. Dat staat op 230 geloof ik. Zou een 235 aan moeten kunnen denk ik.

Oef 2 Rackpull (onder de knie)
Beltless
3x140
3x180
3x250
Belt om
3x300
1x320

Zwaar na squat maar zeker wel lekker.

Oef 3 45% legpress (gewicht alleen schijven)
15x200
15x240
15x300
12x350

Knal, benen ontploft.

Oef 4 Leg ext
20x40
20x50
30x60

Oef 5 45% hypers tegen average band
10x
10x
10x

Oef 6 Staande kuit 1 been
15x
15x
15x

Lekker getraind wel.

Beentjes goed te pakken gehad

• #17.005
Gisteren kickbokscursus na werk. Leuk, best vermoeiend.

Vandaag hele dag politietrainingscentrum voorlichting met leerlingen. Ook heel leuk, natuurlijk alles meegedaan. Snelste tijd op fysieke toelatingstest van iedereen met 2m26s
10 sec sneller en ik had het all time record van bij de politie daar gedaan. Jammer dat ik een beetje uit conditie ben. Rest van de 100+ leerlingen en voetbalfreaks kwamen er lang niet aan, die stonden raar te kijken net als de instructeurs. Even mijn bazenlevel aan wat leerlingen van mij geshowed. Ze kregen me ook niet in de boeien en dat leert me dat ze me 1 niet kunnen boeien en 2 als ik ga rennen houden ze me niet bij.

Vanavond maar weer eens trainen

Vandaag hele dag politietrainingscentrum voorlichting met leerlingen. Ook heel leuk, natuurlijk alles meegedaan. Snelste tijd op fysieke toelatingstest van iedereen met 2m26s
10 sec sneller en ik had het all time record van bij de politie daar gedaan. Jammer dat ik een beetje uit conditie ben. Rest van de 100+ leerlingen en voetbalfreaks kwamen er lang niet aan, die stonden raar te kijken net als de instructeurs. Even mijn bazenlevel aan wat leerlingen van mij geshowed. Ze kregen me ook niet in de boeien en dat leert me dat ze me 1 niet kunnen boeien en 2 als ik ga rennen houden ze me niet bij.

Conditie test moeten ze denk ik maar éénmalig doen bij de politie of niet Gijs? Tenminste als ik sommige agenten zie lopen denk ik echt wtf als jij mij op moet pakken, never niet

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 16:30 ----------

ow en trouwens wat houd die test exact in?

Alpha male haha

Conditie test moeten ze denk ik maar éénmalig doen bij de politie of niet Gijs? Tenminste als ik sommige agenten zie lopen denk ik echt wtf als jij mij op moet pakken, never niet

Ze pakken je wel, vanuit hun auto die aan de kant geparkeerd staat met hun flitsers... Stelletje nichten.

• #17.010

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 16:30 ----------

ow en trouwens wat houd die test exact in?

Is vooralsnog idd 1 malig bij aanmelding voor screening. Echter vanaf volgend jaar wordt hij verplicht voor elke agent ieder jaar. De tijden worden dan echter aangepast naar leeftijd.

Test bestaat uit 5 ronden van rennen, ballen verplaatsen, over kasten springen, over banken heen gaan en een kar van 200kg snel duwen en trekken. Redelijk pittig om aan de tijd te komen. Mannen 3m7sec toegestaan en onze ll. die een keer of 4-5 voetballen halen gemiddeld 2m50-3m. De rest haalde het bij lange niet.

Lekker gijs ff alfa gegaan

haha bazig
die 200kg duwde je ook in 1x 30 meter naar achter zeker?

sowieso die mensen van de politie keken van wat voor beer komt daar aan gelopen haha

Dus ze konden Boeijen niet boeien?

Too much awesomeness in one post :D

haha, baas, bazig baast!

baas! hehe goed bezig!

opperbaas

• #17.018
Vandaag training, morgen moet ik auto doen en zondag piet spelen dus weekend komt er niet van, mss nog even morgenavond in RPB als het meezit.

Oef 1 Olympic squat (volume moet omhoog voor die 20x200)
20x60
10x60
10x100
15x150
15x150
15x150

Erg vermoeiend met de spierpijn van woensdag in vol effect.

Oef 2 DL (beltless)
5x120
5x160
5x200
5x240

Oef 3 Chins
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
8xbw
6xbw

Oef 4 Par bar dips
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

(6x15xbw=pr)

Oef 5 Smith shoulder press (gew alleen schijven)
20x20kg
20x30
20x40

Oef 6 Rechte stang tri push down
20x30
20x30
20x30

Holy **** wat een insane pump.

ha ha nice shit met die test, en heb ook al bij menig evenement de politie moeten helpen om arrestanten te boeien.....

Tjee wat een.chin sessie

Terug
Naar boven