- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus jij doet squats en deadlifts... de dag erop een vrij pittige politietest... om dan de dag erop weer squats en deadlifts te doen met een niet onaardig gewicht...?
trouwens als je 9x200 squat dan kan je denk ik toch wel meer dan 235 max squatten of niet ? Mijn max zit nu rond de 240 maar ik haal momenteel zeker niet meer dan 5 reps met 200...
in ieder geval succes met die 20 x 200![]()
trouwens als je 9x200 squat dan kan je denk ik toch wel meer dan 235 max squatten of niet ? Mijn max zit nu rond de 240 maar ik haal momenteel zeker niet meer dan 5 reps met 200...
in ieder geval succes met die 20 x 200![]()
ha ha nice shit met die test, en heb ook al bij menig evenement de politie moeten helpen om arrestanten te boeien.....
Heb volgens mij al eens een filmpje voorbij zien komen van 20x180 kg, toen dacht ik al WTF. Wel bijzonder dat hij zoveel reps kan maken op een behoorlijk hoog percentage van zijn 1rm. Denk ik soms volume gedraaid te hebben lees ik dit log, lijkt het gelijk of je vrij weinig hebt gedaan.
Dikke training weer, niet bang dat je een overkill op je benen krijgt met 3x per week squatten?
Dikke training weer, niet bang dat je een overkill op je benen krijgt met 3x per week squatten?