harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die gast was toen al 20 ofzo dude...Ik las es ff de begin pagina's van je log. Echt gaaf om te zien hoe je kennis zoveel groter is geworden en je progressie is geweest in die jaren.
Wat me ook opvalt is dat Adema toen ook al veel kennis had, ik bedoel hoe oud was hij toen? 12?
Ik weet dat hij niet veel jonger is dan ik hooguit 2 jaar ofzo, dus 2 jaar terug zou hij toch minstens 21 geweest moeten zijn![]()
Ik sta altijd open voor verschillende visies, hoezo dan?? Bodybuilding en weightliften zijn wat mij betreft 2 handen op 1 buik. Ok ik ga voor pure massa, maar ik probeer ook zo sterk mogelijk te worden zodat ik weer kan bodybuilden met zwaardere gewichten![]()

Het ging allemaal mis omdat hij per ongeluk in de verkeerde sectie zijn log begon![]()
Gijs hield het alleen wel wat langer vol dan die 2.
Klopt het dat je steeds meer 'atletische' dingen doet in training Gijs?
Jumps, finishers, fighter conditioning, prowler..
Heeft dat een specifieke reden? Of is dat puur voor de lol?
Volgens mij is dat niet echt jouw zwakte toch?

Ik ging juist vragen of je ondertussen al niet ongeveer alles hebt wat je wiltMooie locatie, blijf ze uitbouwen
![]()
Ziet er echt vet uit! Lijkt me ook erg leuk een keer op een zaterdag mee te komen trainen. (heb nog nooit een log boven mij hoofd gehouden)
Was zondag zeker weer erg vet.
Enige downside : broertje filmpjes laten maken, blijkt thuis zijn telefoon naar de klote te zijn.
Meeste filmpjes werken niet, of zijn degene waar net gefailt werd, of niet lekker liepen.
Gelukkig is die van de 380 kg tireflips wel heel gebleven, en is best een leuk filmpje met de epic comments van Gijs met zijn broodje knakworst![]()
Ik las es ff de begin pagina's van je log. Echt gaaf om te zien hoe je kennis zoveel groter is geworden en je progressie is geweest in die jaren.
Wat me ook opvalt is dat Adema toen ook al veel kennis had, ik bedoel hoe oud was hij toen? 12?
Het ging allemaal mis omdat hij per ongeluk in de verkeerde sectie zijn log begon![]()
Ik wil graag in alle departementen een baas zijn/cq blijven.
salto met schroef, nice shit
waarom is mijn gymleraar dik en saai?![]()