XXL Nutrition

g-mens log

Mooie rondleiding man! very nice

Ik las es ff de begin pagina's van je log. Echt gaaf om te zien hoe je kennis zoveel groter is geworden en je progressie is geweest in die jaren.
Wat me ook opvalt is dat Adema toen ook al veel kennis had, ik bedoel hoe oud was hij toen? 12?

Ik las es ff de begin pagina's van je log. Echt gaaf om te zien hoe je kennis zoveel groter is geworden en je progressie is geweest in die jaren.
Wat me ook opvalt is dat Adema toen ook al veel kennis had, ik bedoel hoe oud was hij toen? 12?
die gast was toen al 20 ofzo dude...

Ik weet dat hij niet veel jonger is dan ik hooguit 2 jaar ofzo, dus 2 jaar terug zou hij toch minstens 21 geweest moeten zijn :)

Ik sta altijd open voor verschillende visies, hoezo dan?? Bodybuilding en weightliften zijn wat mij betreft 2 handen op 1 buik. Ok ik ga voor pure massa, maar ik probeer ook zo sterk mogelijk te worden zodat ik weer kan bodybuilden met zwaardere gewichten:D

Het ging allemaal mis omdat hij per ongeluk in de verkeerde sectie zijn log begon :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.149
Gijs hield het alleen wel wat langer vol dan die 2.

Klopt het dat je steeds meer 'atletische' dingen doet in training Gijs?

Jumps, finishers, fighter conditioning, prowler..

Heeft dat een specifieke reden? Of is dat puur voor de lol?

Volgens mij is dat niet echt jouw zwakte toch?

Idd niet mijn zwakte. Het heeft meerdere redenen

1. Kapitaliseren op je sterkste punt, ik ga nooit zo sterk worden als Alex of Jarno op de statische onderdelen. De dynamische durf ik best te zeggen dat ik ze op alles kan verslaan zolang ik er voor train. Farmers, yoke, laadrace, etc. De atletische dingen zijn dus goed hiervoor.

2. Het is erg leuk om te doen en houdt je lichaam in balans. Niemand wil een logge statische krachtsporter worden die nauwelijks meer normaal een trap op kan...

3. Ik wil graag in alle departementen een baas zijn/cq blijven. Ik vind het leuk dat ik de leerlingen nog kan verbazen als ik 1m60 hoog spring met mijn fysiek of dat ik van iedereen win op de politietest of ze nog een salto met schroef kan voordoen. Het is een egoding, ik heb niks voor niks de sportacademie gedaan;)

Ik ging juist vragen of je ondertussen al niet ongeveer alles hebt wat je wilt :D Mooie locatie, blijf ze uitbouwen :thumb:

Nee nog lang niet. Het lijkt soms wel of mijn verlanglijstje alleen maar groter wordt naarmate er meer is.

Ziet er echt vet uit! Lijkt me ook erg leuk een keer op een zaterdag mee te komen trainen. (heb nog nooit een log boven mij hoofd gehouden :))

Je bent welkom, reageren in het RPB topic als je wilt komen en mij een pm sturen voor de adresgegevens.

Was zondag zeker weer erg vet.
Enige downside : broertje filmpjes laten maken, blijkt thuis zijn telefoon naar de klote te zijn.
Meeste filmpjes werken niet, of zijn degene waar net gefailt werd, of niet lekker liepen. :mad:

Gelukkig is die van de 380 kg tireflips wel heel gebleven, en is best een leuk filmpje met de epic comments van Gijs met zijn broodje knakworst :D

Jammer van de filmpjes. Je ging lekker kapot op de tire en toch 8x dus netjes.

Mooie rondleiding man! very nice

Thank jou!

Blijven ontwikkelen dat maakt je een betere atleet. Ook Bryan is iemand die zich blijft ontwikkelen en idd veel verstand heeft van zaken.

Vandaag UB

Opw 5 min crosstrainer

* Boxjumps

3x5x lage hoogte (boksring)
3x3x hoge hoogte (ring + step plus alle onderzetters)

* Hordejumps (4 horden achter elkaar op een leuk hoogte, 2 benig afzet en steeds in 1x door)

stuk of 10x

* Hordejump voor hoogte met aanloop

Aantal sprongen met horde op step.

Oef 1 Pushpress (beltless)
10x60
10x80
5x100
5x110
3x120

Oef 2 Hangclean
5x60
5x80
5x100
3x110
1x120

130 moet er wel inzitten maar geen zin met mijn polsen (beetje verdoet vandaag met kickboksen geven aan een klasje....)

Oef 3 Chins
15x
15x
12x
10x

Oef 4 Shoulder dumbbell press
15x30
15x30
12x30
10x30

Oef 5 Cable row
15x100 full bl
15x100
15x100

Nog even explosiviteit en conditioning

* boxjumps

3x5x lage hoogte
2x3x hoog

* hordejumps (4 horden)

Keer of 5-6 serie

* Dribbelpatronen heen en weer 3x.

Oke voor iemand die zich niet echt lekker voelt.

hangcleans worden beter da ze eerst waren volgens mij?..hard hoor! die jumps zijn ook nice..

gewoon nog steeds een sterke training gijs ook al voel je je eigen niet lekker

• #17.152
Het ging allemaal mis omdat hij per ongeluk in de verkeerde sectie zijn log begon :(

Dat is idd gedeeltelijk waar. Wie weet hoe het anders was gelopen. Ik ben altijd iemand die de uitdaging wel zoekt maar het heeft het proces wel versneld.

mooie conditioning cirquit erbij gedaan! Lijkt me ook wel lekker om dat er bij te doen.

salto met schroef, nice shit :P

waarom is mijn gymleraar dik en saai? :(

Good shit!

• #17.157
salto met schroef, nice shit :P

waarom is mijn gymleraar dik en saai? :(

Het gras bij de buren is altijd groener;)

Vandaag Lb, Frank belde op en stelde voor samen te trainen @ FPA. BAM meteen extra motivatie! Nog steeds brak en verkouden maar dat kan de pret niet drukken. Frank en ik = intensity.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic Squat (beltless)
20x40
10x60
10x100
3x120
3x140
3x170
Belt om en losse bandjes (vanwege de pijn in de knieen de laatste tijd)
12x200 PR

Zit nog wel meer in, als ik loco ga denk ik dat 15 wel al kan. We komen dus langzaam in de buurt van de 20. Bandjes helpen wel in de zin dat ik harder durf te zakken zonder bang te zijn voor mijn pezen. Mja 4 slagen is zowat los..

Oef 2 Paused olympic full squat (beltless)
6x180 PR
6x170

Oef 3 Deadlift van blokken (onder het knieschijfje)
5x120
5x160
5x200
5x250 nog steeds speedpulls
Straps om
5x300 beltless PR
3x330 PR

Bam de onderrug was vandaag van gewapend beton:)

Oef 4 Bulgarian split SQ
20x L/R
20x L/R
20x L/R

Blijft een harde oef maar ik word er wel beter in.

Oef 5 Liggende leg curl
15x50
15x70 PR
8x80 PR

Oef 6 Leg ext
30x40kg
30x40kg

Pijn is een relatief begrip.... BURN.

Oef 7 One legged calf raise
15x L/R
15x L/R
15x L/R

Oef 8 leg tucks
25x
25x
25x

Lekker getraind.

super strong training gijs. mooie pr's ook !!!

juist juist juist JUIST VERDOMME!!!!!!

JEETJE! super nice training gijs!

Terug
Naar boven