MuscleMeat

g-mens log

Verstandig dat je losse bandjes hateerd.
Andy Bolton doet dat al bij 140kg sq om de knietjes goed warm te houden.

it was nice! Flink uit m'n comfort zone gestapt en voelt erg goed. Met jou trainen is gegarandeerd PR's en intensity mode

Ferm dat je zo positief kan blijven en het lef hebben hard te trainen met pijnlijke knieën!
Ik zit er ook mee maar ben een schijter, heb schrik om het erger te maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.164
it was nice! Flink uit m'n comfort zone gestapt en voelt erg goed. Met jou trainen is gegarandeerd PR's en intensity mode

Dat is mooi aangezien trainen er meestal om draait om uit je comfort zone te stappen. Blijf je erin word je nooit een harde baas;)

Haha 4 slagen dat doet qua kracht inderdaad echt niks, minimaal 8 ;) wel snoeiharde training man.

• #17.166
Snoeihard is zoals het moet! En idd bandjes deden niet veel maar is meer psychologisch en toch voelen de knietjes er beter bij om de een of andere reden.

volgende keer ga ik ook mee :D
dikke training en veel gedaan ook! gelukkig heb ik de luxe om bijna altijd met frank te trainen en af en toe met jou, want dat is echt een win-win situatie voor mij qua "out of the comfort zone" en PRs

• #17.171
Jep nog 8....

Vandaag training 3 op een rij, verrot en de training van gisteren had er goed ingehakt. Motivatie proberen te vinden in de koffie. Toen naar de gym, weer koffie en motivatie zoeken. Dus wat later gestart. Maar even met Baraa wat meedoen met snatch en Clean & jerk om wederom motivatie te vinden...

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Snatch
3x40
3x40
3x40
3x60
3x60
3x70
3x80 pr, 2e was oke rest was lelijk.

Oef 2 Powerclean en jerk
3x70
3x100
3x110
2x115

Oef 3 Incline db press
15x30
12x40
10x50
7x60

Oef 4 Strict lat pull down
10x80
10x80
10x80
10x80

haha zwaar as **** na gisteren..

Oef 5 Parallel bar dips
10xbw
10xbw+20
10xbw+40
6xbw+60

decent met de presses van eergisteren er nog in.

Oef 6 Cable rows
15x100 full bl
15x100
15x100

Oef 7 Face pull mini band
20x
20x
20x

Houdoe.

wist niet dat je ging trainen, anders was ik ook wel gegaan ??

3 op een rij is wel pittig ja !! vooral als je niet helemaal lekker bent

• #17.173
Standaard donderdag...

Ma/wo/do/za

Alleen deze week di begonnen omdat we zo nog events hadden gedaan.

Full snatch?

• #17.175
Nee

Geowon weer gaan trainen haha, epic.
Toch nog een goede training neergezet.

• #17.177
Historisch moment. Woensdagavond met kleren aan 108.3kg bw in de gym. Dus ik denk maar eens wegen hier thuis in de ochtend. Ik ben op het moment even niet meer de sterkste man van NL -105:D Weeg in mijn niksie 106 in de ochtend. Wellicht is nu de weg naar de 110kg met buikspieren ingezet.

dikz*k!

• #17.180
Ecto!

Terug
Naar boven