Fitness Seller

g-mens log

Sterk, snap alleen niet zo goed wat je allemaal doet voordat je lift? Je komt met je schouders achter de bar en trekt je schouders op lijkt het.
Lift je niet fijner als je 2-3cm verder van de stang staan en meer je schenen ernaartoe beweegt?

De plates liggen nu op de bands (ertussen in zeg maar.
Wat ik fijner vind is de bar voor/ tegen de achterste band aan liggen (dus van je af), dan zelf op de bands gaan staan en dan heb je wat ziyed zegt een betere start positie.

Ook jij knalt bij deze rep meteen met je heupen naar boven en daarom oa heb je een k*t lockout. Dit kan ook weer te maken hebben met je start positie

Dire straits, prachtige muziek. Staat hier dag en nacht te loeien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.204
Heupen meteen omhoog, komt door overpowering onderrug, relatief nog steeds zwakke hams en vermoeide quads van het squatten, combinatie daarvan. Nog steeds fijn te weten dat ik dit pak.

jij ook al ziek? beterschap man..toch flink standje suicidaal dan haha ouwe maniac!

Sterk, snap alleen niet zo goed wat je allemaal doet voordat je lift? Je komt met je schouders achter de bar en trekt je schouders op lijkt het.
Lift je niet fijner als je 2-3cm verder van de stang staan en meer je schenen ernaartoe beweegt?

als je elke training tegen je dagelijkse max aanwerkt spelen veel dingen mee al helemaal als je ziek bent..ik zelf heb elke keer bijna een ander ritueel voordat ik ga deadliften..als het maar omhoog komt.

'ziek' getraind - dat gekwakkel met half ziek begint nu wel lang te duren G

Harde training! Merk je trouwens al dat je winst haalt op je DL met die GHR als assistance, of kan je daar nog niet veel over zeggen?

Heerst ook wel die kwakkelziekte, hoor het veel dat mensen 'ziek' zijn, maar niet doodziek ofzo.
Duurt wel een maand ofzo eer je er een beetje vanaf bent, echt crap.

• #17.211
Harde training! Merk je trouwens al dat je winst haalt op je DL met die GHR als assistance, of kan je daar nog niet veel over zeggen?

Allemaal speculatie natuurlijk, de dominante factor is moeilijk aan te wijzen. Maar mijn gevoel zegt ja.

• #17.212
Vandaag vroeg begonnen bij RPB, dacht dat het niet veel zou worden omdat er zich nu echt iets van ontsteking in mijn hoofd lijkt te hebben genesteld maar toch een bizarre training nog geworden.

Event 1 Hooggooien (zak 18kg)
Alles in 1x door zonder voorzwaaien tot 4,25m En daarna met voorzwaaien 4,5m PR
Daarna nog een hele zooi worpen op de 4,5 die er steeds erg dichtbij waren.

Event 2 Logpress (houten)
10x72,5
5x102,5
5x110
5x110
5x110
5x110
5x110 (5x5x110 = volgens mij nog pr ook)

Was beltless by the way.

Event 3 Stones
3x120@144cm
3x150@144cm
1x175@144cm
3x110@180cm
1x120@180cm

Lekker.

Event 4 Powerstairs blok op 40cm trede op en af.
+/-175kg 5x op en af
+/-195kg 5x op en af
+/-205kg 5x op en af
+/-215kg 5x op en af

Alles vrij easy. Blijft lekker voor de bovenrug en traps dit. Ik ga erg veel lol beleven aan dit blok. Nu een trap maken met 3 treden zodat we het doorpakken ook mooi kunnen oefenen.

Event 5 Farmers
100kg x 15m
120kg x 30m
140kg x 45m (2 turns) PR

Zat nog wel wat meer in de tank.

Event 6 Conans wheel
175kg 1 rondje
225kg 1 rondje
275kg 1 rondje
325kg 1 rondje
400kg 2 rondjes (volgens mij een PR)

Glute ham raise
10xbw
10xbw+miniband
10xbw+2 mini bands
6xbw+2 mini bands + chain 6kg PR
10xbw

Daarna nog zak gooien om en om met Frank tot ik leeg was. Flink wat beurten steeds in 1x over de 3,75m

Topdagje.

flinke speed nog in die conan. megusta

Netjes, maar geen pr want in forumrecords sta je al op 400 met 2 rondjes.

next time 410 erop :D

• #17.218
ben je nu veel groter buffer geworden of lijkt het zo op dat laatste filmpje zag het eigelijk pas goed in franks zijn filmpje dat je achter hem aan loopt DAM wat een buffel

• #17.220
ben je nu veel groter buffer geworden of lijkt het zo op dat laatste filmpje zag het eigelijk pas goed in franks zijn filmpje dat je achter hem aan loopt DAM wat een buffel

Ik ben idd op mijn zwaarst ooit, en in de ogen van velen wel een buffel alhoewel dat in mijn eigen ogen altijd wel meevalt.

Terug
Naar boven